340 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (220 puan) tarafından
5aylik oldu kızım ama uzun zmndr ne kilo nede boy olarak geliştiğini dsnmuorm sanki ayni :( erken doğum oldu ona rgmn gelişimi çok iyiye gitti şükür 4aylkken en son aşı ya gttigmzde kilosu 7kilo boyuda 65 cm di ama ben sağlık ocgnn dediği boya inanamiorm çünkü hastane ile farklı soluolr .s dizinde bebeklernz böle mi?? 5aylik kız bebeklerin boyu uzamiormu bu aylarda ? ve bebklrrn boyu her ay uzaması gerekiormu ?

7 Cevaplar

0 oy
(379 puan) tarafından
Erken doğum olmasına rağmen 4 aylıkken baya iriymis canım 5 aylıkken de mı aynı çıktı boyu ve kilosu benim kız da 4-5 ay arasında en az kiloyu almıştı 300 gram mı ne almıştı o dönem ve ben sağlık ocağının verdiği kan ilacından kaynaklandığını düşünüyorum yaklaşık 5.5 aylıkken o kan ilacını bıraktım parayla başka aldım eczaneden ve şuan 9 aylık hiç bı ay o ay kadar az kilo almamıştı 
(220 puan) tarafından
olur canım benim❤
(220 puan) tarafından
canım doktrdn gliorz kilosu 7kilo 875gram boyu 66cm 1cm uzamış sdce
(379 puan) tarafından
Olsun kız yine iyi kilo almış zamanla belki boyuna verir maşallah bence güzel boyu kilosu
(220 puan) tarafından
teşekkür ederim canisi❤
(379 puan) tarafından
Rica ederim canım :)
0 oy
(24 puan) tarafından
6 aydan sonra cok kilo almaz boya gider demişti doktorum benim kızımda yeni 5 aylık oldu boyu 69 cm 
0 oy
(1,787 puan) tarafından
Bende 4 ay asisi gidince bakacam kg ama gecen has baktim benim kizmde 2 haftada 100 150 gr anca alms bu aylarda almiyolar galiba ama doktor kg suna da çok  iyi dedi cok kafama takma cnm
0 oy
(408 puan) tarafından
boyu normal bazi oozel doktorlar parmak ucuna kadar olcuyor bizim ayarsiz doktor bi gittigimizde parmak ucuna kadar bi gittigimizde topuguna kadar olcuyodu. bi git saglik ocagina baktir ne kadar almis kilo canim
(220 puan) tarafından
sağlık ocağı boyunu hep hastaneden daha fazla söyledi :) en son sağlık ocağı boyunu 65 kilosunu 7kilo dedi son bi konrtlu var evime gtmedn ona götürcm bakalım orda ne diecklr çok merak ediyorum ilkkez
(408 puan) tarafından
kilosu ve boyu cok iyi canim
(220 puan) tarafından
hani bir süredir canım ne kilo aldı nede boyu uzadı aynı gibi
0 oy
(292 puan) tarafından
Her ay 1 kilo alacak degilki gittikçe azalacak bu durum çünkü daha çok hareket edeceği zamanlarda zaten ilk zamanlarda çok hızlı gelişmiş 
0 oy
(42 puan) tarafından
İlk 6 ay günde 20 30 gr alması gerekiyor 6 aydan sonra günde 10 20 gr a düşüyor ona göre hesaplayın
0 oy
(286 puan) tarafından
Benim kziimda 4 aylikken 65 cm 7 kiloydu dogduktan sonra 2840 inmisti kilosu doktor bize boyunun iyi kilosunun az oldugunu soyledi boyle devam ederse onumuzdeki ay mama takviyesi yapariz dedi bakalim sali gunu 5 aylik kontrolumuz var durum ne doktor ne dicek bakicaz saglik ocagindaki hemsireye bende inanmiyorum yablis olcuyo doktorla alaksiz soyluyo 

İlgili sorular

2 cevap 94 göst.
3, Şubat, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde bir prenses annesi:) (220 puan) tarafından soruldu
3 cevap 252 göst.
6, Nisan, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde bir prenses annesi:) (220 puan) tarafından soruldu
2 cevap 241 göst.
4 cevap 651 göst.
10, Ekim, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Poyrazefe0671 (5 puan) tarafından soruldu
4 cevap 246 göst.
12, Şubat, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde bir prenses annesi:) (220 puan) tarafından soruldu



...