243 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (633 puan) tarafından
Kizlar ne olur yardim edin 3 4 gundur oglum da biseylwr var ağlıyor meme tutmuyor kucakta durmuyor uzansa durmuyor napaagimi sasirdim atak mıdır nedir var mi gercekten bele bisey varsa nasildir ne zaman olur ve ne zaman gecer ???
Bebek Ayı 3 ay 7 günlük
Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(413 puan) tarafından
Huysuzluk yapıyor olabilir cnm. Hergun yeni bi huy ediniyorlar. Bnmkinnde eşref saatleri var naosam ağlıyo blirli sattlerde.  

İstrsen bide doktora göster biyerimi ağrıyor acaba. Hiç durmuyor diyorsun ya 
(633 puan) tarafından
Olmadi gostercem ya bu gidisle kilo kaybedecek
Reklam


0 oy
tarafından
Atak haftsina bak canım o çok doğru 
(633 puan) tarafından
Ne kadar surer bu atak zukkumu
tarafından
Kız öyle deme o atakta bebiş neler neler öğreniyor:)canım bebeğinin haftasını hesapla atak haftası diye gir Google görsellerden ona göre bak:)
(633 puan) tarafından
Dur bakayim kiz napim inan cok zor halimi anlatsam varya
tarafından
Canım diğer postunu da okudum benim oğlan normalde çok sakindir .bı dönem ayni seninki gibi oldu akşam 6-7 gibi başlardı durmadan bı an bile susmadan uyuyana kadar aglardi. Sanriim o civarlardi ..şimdi de 5 bcuuk ayligiz yanindayken ben çok iyi ama yanından ayrilamiyorum:(sürekli onunla ilgilenmem gerek yoksa kıyamet kopuyo
(633 puan) tarafından
Benim dediğinin her ikiside var yalnız kalmak istemiyor
0 oy
(1,993 puan) tarafından

Canım muhtemelen büyüme atağı geçiriyor bebeğin. Geçici bir dönem belirli haftalarda yaşanabiliyor. Benim kızımda aynen dediğin gibiydi gecenin 1inde bebek arabasıyla dışarı çıkmıştık uyusun diye sabahın 4üne kadar dolaşmıştık. Bebek arabasıyla evin içinde uyutuyordum. Sabır gerektiren geçici bir dönem :)

(633 puan) tarafından
Uzun sürer mh oeki bu atak
(1,993 puan) tarafından
2 yada 3 hafta sürebiliyor
0 oy
(547 puan) tarafından

Buyuyo annesi buyumek kolaymi sandin sen :angel: atesi ishali durup durup kusmasi yoksa pek telas etmene gerek yok buyume ataginda olabilir kuzucuk yada gazida olabilir gazdan dolayi koliklikte yapio olabilir hep ayni saattemi baalio huysuzlugu? Hepsi gecicek insallah biraz sabir kuzum allah yardimcin olsun

(633 puan) tarafından
Gazi olsa sıkar kndini pit pit diye birakio gaz deil.eminim uykush var uyutmya clisiyorum ama nasil uyacağını bilemiyor ağlıyor ac oldugu halde meme almiyot zorla verince de aglio gece ele deil kalkip meme aliyor ama gndz halimiz bu
0 oy
(16 puan) tarafından
Benimkide 3 ay 5 gunluk ve ayni hareketler bizdede var tok olsa bile durmuyor .
(633 puan) tarafından
Aglio mu seninki de birden cigliklar atip yada uyumaya gctiginde
(16 puan) tarafından
Ooo olmazmi sanki dovuyoruz :)
(633 puan) tarafından
He ya benimde ele bi bağırıyor diyesjn igbe batiyor
(16 puan) tarafından
Aynen oyle canim Ben and randevu aldim yarin gidicez bakalim ne dicek Dr
Reklam


İlgili sorular

8 cevap 283 göst.
19, Ekim, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Annelik güzel (105 puan) tarafından soruldu
2 cevap 210 göst.
19, Ağustos, 19 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Büşra (282 puan) tarafından soruldu
3 cevap 146 göst.
18, Şubat, 18 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Tuğra Berk'in Annesi (481 puan) tarafından soruldu
3 cevap 62 göst.
2 cevap 70 göst.
9, Eylül, 9 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Fadime kaya (87 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...