307 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (547 puan) tarafından

Yarin sebze tadimi yapcaz ilk kez sebze yicek havucla baslamayi dusunuorum boyle parmak kadar  2 dilim haslayip resimdeki emzikle versem yiyebilirmi acaba yoksa pure yapiptami yedirsem bi turlu karar veremedim. Bilen tecrubeli anneler yardim edermisiniz 

image

image

Bebek Ayı 6 ay 3 günlük
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(15 puan) tarafından
Evet meyve ve sebze süzgeci zaten o bende kullanıyorum 
(547 puan) tarafından
Allah korusun deli gibi emip.bogazina lacmaz insallah
(15 puan) tarafından
Yok kız delikleri çok küçük zaten
Reklam


0 oy
(673 puan) tarafından
Ben bundan hiç kullanmadım ama güzel birşeye benziyor bence verebilirsiniz sebze zaten havuç püre olunca içine sığar bebişinde afiyetle yer ama diğer sebzelere kaşıkla başla bence bacım hazıra alışmasın kaşığı reddeder bu seferde hazıra alışır
(547 puan) tarafından
Dogru diosun yarisini ole yarisini oyle vereyim en iyisi tskrler ☺
0 oy
(208 puan) tarafından
Elmayı böyle verdim ben canım hatta bizimkide aynısı bunun öyle ağzına kacmalik bı durumu olmuyo zaten bunda 
(547 puan) tarafından
Hasladinmi elmayi
(208 puan) tarafından
Hafif haşladım canım çünkü henüz dışı yok ve elma çok sert geldi hafif yumuşayana kadar haşladım
0 oy
tarafından
Bndede var ama tadimlari kasikla verdim hep. Bunu oyalansin diye icine meyve koyuyorum. 
(547 puan) tarafından
Haslayiptami koyuyosun
tarafından
Elma koyuyorum haşlamadan. Sebze koymadim hiç.
(547 puan) tarafından
Dis etlerini acitmiomu bizim.bide alttan 2 dis cikti acitir die dusunuorum sert elma yada belkide dis kasiyici niyetine olabilir bilemiorum
tarafından
Bizdede alt 2 diş var. Elmayi icine koyduktan sonra azcik eziyorum yumusasin diye kirmizi elma cabuk yumusuyor. Seftali mevsimi yazin seftali daha guzel olur sulu yumusak
0 oy
(1,993 puan) tarafından
Bence tadım yaptıracağın sebzeyi haşlayıp çatalla ezip ver. Gıdaları iyice püre yaparak verirsen pütürlü gıdalara geçişte sorun yaşayabilirsin. 
(547 puan) tarafından
Evet biyandan buda kurcalio kafami valla bi heves basladik bakalim.ama hayrolsun insallah
(1,993 puan) tarafından
Ben eline vererek başlamıştım ama hep yanındaydım kendimde karşısında bişeyler yiyerek yada sakız çiğneyerek çiğnemeyi öğrettim. Hiç zorluk yaşamadım biraz cesaret istiyor sanırım
0 oy
(633 puan) tarafından

Bende cok heyecanliyim ne zaman ek gidaya gececez diye :D guzel.bi duygu heralde

(547 puan) tarafından
Cok guzel anlatilmio yasanilio ben tam pure yapmiorum bi yiyisi var bide yerken gozumun icine bakio kiz bitiorum o an masallah suphanallah allah herekese yaşatsın:)
(633 puan) tarafından
Ay amin amin benim daha cok var ya 3 ay 11 günlük  suan
(547 puan) tarafından
Oy masallah kuzuya 3 ay sonra tamamdir annesi çoğu gitmis azi kalmis
(633 puan) tarafından
O zamn alirim tecrubelerinizi :) azda olsa dinlenmis olcaz srekli emzirmicez ek gida verdigimiz icin degil.mi
(547 puan) tarafından
Valla ben 3 gun kuraliyla basladim henuz aman aman rahat ettim denilmez yedigi en fazla bir corba kasigi oluo oda doyurmaz heralde gene yuk memislerde bende :) onumuzdeki 7. Ayda heralde biraz rahat edicem gibi hayirlisi bakalim
(633 puan) tarafından
Senin daha bitirmemis 6 sını ondan bitirsin ilerike zamanlarda rahat ederiz umarim gogusler em em sarkti iyice :/
(547 puan) tarafından
Ay sorma bacim valla dizlerimden toplicam yakinda .s tamam iyi hos emmesi tabide sarkti gercekten ona cok canim skilio aslinda ama yavruma feda olsun ne diyelim. Bu atada aynen 7 8. Aydan sonra artik bizim gibi yiyip.icebilcek insallah rabbim gostersin o gunleride gorelim insallah
(633 puan) tarafından
Amin amkn büyüseler de az rahatlasak daha da cocuk istemem :)))
(547 puan) tarafından
:)))) 10 15 sene kadar bende istemiorum zaten ozamandan sonra bebis buyucek insallah gec olmus olucak baska cocuk yapmaya gerek kalmicak :)) bitanemi cocugun var
(633 puan) tarafından
Evet ilk cocugum 24 yasinda anne oldum :) 1.5 yil oldu evleneli esimle aramda 5 yas var cocuk buyuyene kdar yasmız da gecer :D
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 66 göst.
18, Haziran, 18 6-12 ay arası bebekler kategorisinde tubittyy (290 puan) tarafından soruldu
4 cevap 154 göst.
8, Mayıs, 8 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Bebegimm (145 puan) tarafından soruldu
2 cevap 102 göst.
22, Nisan, 22 6-12 ay arası bebekler kategorisinde misafir tarafından soruldu
4 cevap 156 göst.
9, Nisan, 9 6-12 ay arası bebekler kategorisinde misafir tarafından soruldu
9 cevap 287 göst.
15, Ekim, 15 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Maviş annesi (36 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...