87 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (30 puan) tarafından
benm sutum var ama bebegm xor emıyo bıberondlada yımıyo emmek ıstemıyo kasıkla veriyorm eger az kılo, alırsa mamaya baslatorlarmı  :(sütüm, vok hangı durumda mamaya baslanıyo mamayıdeça yımıto denedm gerdı, doktor huyu, bole dedı korkuyorm sutumden baska bısı vermemı ıstemezler dımı jılo, almazsa
Bebek Ayı 4
Reklam


2 Cevaplar

0 oy
(673 puan) tarafından
Surda zaten ek gıdaya başlamana 2 ay kalmış gülüm bence geldiği kadar sütünü emzir sütün vardır mutlaka bebeğin az emiyordur mama ancak şişiriyor bebekleri anne sütünün yerini asla tutamaz 6 aydan hatta 5.5 aylıkken ek gıdaya başlayabilirsin
(30 puan) tarafından
sütüm cokk asırı derecede sutum var maşallah ama bebegmde üşengeclık gıbı bısı avr bıberon dahı almıyo ek gıdada rahatlarmıym 5.5da baslaynca bısı olmaz dımı yada ek gıda vernce sutumude alıt
(673 puan) tarafından
Anlatmana göre büyüme atağı dönemindesin canım sanırım meme reddi yaşıyorsun geçici bir dönem bu 5.5 aylıkken ancak tattırmaya başlarsın ayına uygun kaşık mamaları verebilirsin aşırıya kaçmamak şartıyla ama bence bir iki güne düzelir gibi
(30 puan) tarafından
bnde zor yırmışm acba bnden dolyı olblrmı tmm drnıymm cok sagol
Reklam


+1 oy
(547 puan) tarafından
Kuzum mama zehir degilki.nie korkuosun? Hic sutu gelmeyen ne yapsin? Bosver sen saglikla beslensin ayina gore kilosunu iyi alsin buyusun mamaymis sutmus bunlari dusunmek gereksiz yeterki beslensin suan onemli olan bebegin ayina gore gelisiminin iyi olmasi
(30 puan) tarafından
yazıyı, bıraz klavyemdne dolayı, yazamamışım, mama düşmanı, deglm, sütüm cok evımı, görsenz sasırırsnz ondan korkuyorm sutm nolur dıye
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 165 göst.
12, Eylül, 12 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Furkan'ın annesi ♡ (239 puan) tarafından soruldu
5 cevap 187 göst.
26, Ağustos, 26 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Minnosbiranne (253 puan) tarafından soruldu
8 cevap 252 göst.
15, Kasım, 2018 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Brcuu (171 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...