232 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (413 puan) tarafından
Bebeğim çok kusuyor hanımlar hep yan yatırmk zorunda klıyorum yanına yastık koyuyorum dönmesn diye. düz yatıramıyorum. Haliyle bu seferde kafasında yamuklaşma oluşuyor iki taraflı yatıryorum ama düzde yatrmm gerek uyumadğı zamn yanmdaykn sadece düz yatıyor destek vererek Bi iki defa kndini çevirdi kusmuğunu yuttu çok korktum hatta az önce oldu yatağının altına reflu yatağı gibi birşeyler koyup başını dik tutmaya çalıştım ama olmadı Allahtan uyumamıştım da sesini duyup hemn kldrdım Allah muhafaza kötü olabilirdi. Siz bu durumla nasıl başa çıkıyosunz Allah korktuğumuza uğratmasın en korktuğum şey bu. 

Acaba reflu yatağı iyi gelirmi alsam. Kullanan var mı 
Bebek Ayı 52 gun
Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(143 puan) tarafından
Canım bebegini emzirdikten hemen sonra yatırmamaya bak. Bi 5 dakika falan sallamadan dik tut ki kusmasin. Reflü yatağı hakkında bilgim yok
(413 puan) tarafından
Cnm hemn kusmuyoki bak mesela bi saat oldu nerdeyse emeli uykusunda kustu az önce nezamn kuscağı blli olmuyo malesef. :( kesin reflusu var. Bide alerji testi felnmı yptırsam acaba kakasıda mukuslu hep. Süt alerjisi olabilirmi ki. Kndimi denesem bi kaç gün süt ürünleri yemesem anlrmıyım
(113 puan) tarafından
Benmkinde sut alerjisi var canim yeni ogrendm kac gindur dikkat ediyorum ama yinede kusuyor reflu yatagji denicem
(50 puan) tarafından
Hemen vesvese yapma reflu diye reflusu olan bebegin kusmasi fiskirarak olur agiz icinde kusup  yutmaz benim yigenimin oyledi oyle bi fiskirtarak kusuyodu ki minicik bebekti benimkide cok kustu ama reflusu olan bebek nasil oluyo gordugum icin biliyodum reflu degil dedigim gibi d vitamini de cok kusturuyo bebekleri doktor arkadasima demisti ara ver biraz sonra yine kullanirsin baktin yine cok kusuyo yine ara ver sonra yine kullanirsin demisti
(50 puan) tarafından
Ben reflu yatagi aldim ama bebegimi gece yatirsim ona bebegim kipirdamis ve duz olmustu asagi dogru kaymisti hani bas bolumu biraz yuksek ya battaniyenin altina girmisti yani gece bi kalktim bebek battaniyenin altinda bi actim hizla battaniyeyi hıı diye nefes aldi daha da kullanmadim o yatagi eger kullanacaksaniz ayak altina biseyler koyun biraz yuksek dursun ki bebek asagi kaymasin yorumumda da dedigim gibi yan yatirip sirtina destek verdim surekli ve gun icinde uyusa bile bn nerdrysem oda orda uyurdu 1 saniye bile yalniz birakmadim mutfakta yemek yaparken bulasik yikarken o hep yanimdaydi ya yatardi yada beni izlerdi camasir asardim yanimda olur yani evde ne yapsam oda benimleydi
(413 puan) tarafından
Cnm benim bebeğimde bazen butun emdiğini fışkırtıyor. AğInın kenarındam akan bi kusmuk değil yani herzamn oyle az kusmuyo. Allah korumuş bebeğinide. Bnde kullnmaya korkarım şimdi. Bnm bebeğim gazdan bacaklarını surekli kaldrıyor hareketli bi bebek napcagı belli olmaz oda kayar Allah korusun.
Bnde hep gözumn onnde tutmaya çalısıyorum. Oturma odasınada beşik aldık birlk oturuyorum zaten ben iş yaparken kaynanam ilgileniyor ama o sadece uyurken  ağlayınca bakar yani uyuduğunda kontrol etmez. Oyuzden bn yine devmlı kontrol edip gidip geliyorum. İnşallah bir an önce geçer bu durum da rahat ederiz bizde bebişlerde
(50 puan) tarafından
Gaz icin sap simplex al cok iyi bi ilac 25 gun kadar duzenli kullandim sonrada hic kullanmadm artik bebegim 5 aylik ve 3 aydir kullanmiyorum dusun gaz problemimizde yok artik oneririm yani
(413 puan) tarafından
Bizde biogoia kullnıyoruz aslında gaz çıkıyo ama yinede ıkınma halinde buyzden fıtık oldu göbeği:(
(50 puan) tarafından
Biogaia bagirsak duzenleyici onuda almistim bn ama duzenli kullanmadm sadece sap simplex kullandim cokta memnun kaldm bnm kuzenim hem biogaia hemde sap simplex i beraber kullandi doktor demisti biri gaz ilaci biri bagirsak dizenleyici ya bnde aldm ama benim bebegimin cok kotu gaz problemi yok diye sadece sap simplexi kullandm
(143 puan) tarafından
Canim bende kullandım ondan hiç fayda etmedi. Anne sütü alıyo sadece bebeğim su vermeye başladım günlük suan maşallah günde 2 kez kaka yapıyor.  Su bağırsaklari calistiriyomus.
(143 puan) tarafından
Gazi içinde arkadasin dediği gibi sab simplex kullandim bir ayda düzeldi suan kendi yapiyor. 2 buçuk aylık bebeğim
Reklam


0 oy
(126 puan) tarafından
O durumu bende yaşadım eşimle nöbetleşe uyuyoduk hastaneye yatınca ayaklarının altına elimi koyup uyuyodum kıpırdadığı zaman uyanıyodum allaha şükür biz atlattık inşallah sende sorunsuz bir şekilde atlatırsın 
(413 puan) tarafından
İnşallah cnm ya
0 oy
(40 puan) tarafından
Benim bebegimde kusuyodu  hemsireye sordum  emzirdikten sonra  hemeb yatırma yatircaksanda cok kalin olmayan bi yastikda yatsin yarim saat kadar ondan sonra alırsın  yastığı 
(413 puan) tarafından
Hmm. Anladım cnm teşkkür ederim
0 oy
tarafından
 yanında olduğunda düz yatırıcan artık kafasında yamuklaşma olursada olsun sıkma canını buna Allah korusun boğulur cocuk benim bebeğim az kustuğu halde hep yan yatırdım 4 aylık şu an hala yan yatıyorum   benim kızında kafası yamuktu bebekken 12 yaşında şu an  hiç belli olmuyo şimdi saçlarından dolayı ..
(196 puan) tarafından
Benim kizimda 4 aylk ben yan yatiramiyorum dönmeye calsyo daha donemiyor ama döner de nefes alamaz dye korkuyorum valla
(413 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm. Öyle çok blirgin bi yamukluk değil ama yinede yatrmadan kaynklı var işte. Dediğin gibi sadece yanımdaykn oyle yatırabiliyorum çnkü nezamn kusacağı blli olmuyo
(413 puan) tarafından
İkrann annesi, cnm benim oğlan dönmuyor yuzunu çviryor düz hale getriyor. Bnde yastıkla destk veriyorum dönmesin diye. Ama sennki buyumş yastık tehlkeli olabilir. Ayy valla bikç ay sonra bnde yastık koyamam inşlh kusmsı geçerde rahtlarım ya.
0 oy
(207 puan) tarafından
Benim kızımda reflü var inanılmaz kusuyor 1 hafta sonra 4 aylık olacak korkudan beşiğine koyamıyorum hala benimle uyuyor normal çok yüksek olmayan yastık kullanıyorum sağa sola yatırıyorum kendi düz yatıyor hemen yan çeviriyorum gündüzleri götemim altında düz yatırıyorum kafa şekli bozulmasın diye  
(413 puan) tarafından
Aynı durumdayız cnm. Bnde yanmdayken sadece duz yatırabiliyorum uyankken. Çnkü nezamn kuscagı blli olmuyor. Bnmkide yan yatınca kafasını çviryor arkasına yastık koyuyorum ama bir iki ay sonra yastık koymkta tehlkeli olabilir o zamn napıcam bilmiyorum inşllah geçer hemen. Peki reflu yatağı denednmi yada düşündünmü?
(207 puan) tarafından
Yok canım denemedim doktorumuza sormuştum başını yükselt yeterli 1 yaşına kadar düzelir dedi biz şimdi ilaç kullanıyoruz 1 hafta sonra mide filmi çekilecek inanki kimse kucağına almak istemiyo ne benim üstüm başım kalıyor nede kızımın günlük nerdeyse 6 7 defa üzerini değiştryorum sıkıldım 2 günde bir çamaşır yıkayıp ütülemkten çok zor ya kloda alamıyo bu şekilde inşallah düzelir ya
(413 puan) tarafından
İnşllah cnm ya
0 oy
(113 puan) tarafından
Benmki surekli kusuyor pusete yan yatiriyorum onuda yatsgmn dbine. Koyuyorum bugun reflu yatagi alcam
(413 puan) tarafından
Kulnnınca banada haber ver cnm memnun kalıcakmısın. Bnde düşünüyorum almayı, çnkü olcak gıbı değil
(113 puan) tarafından
Tamam canm bgunde yne goturcem doktora icim.rahat etsin en azindan baksnlar
(113 puan) tarafından
Canm gttm.doktor dediki onlarn hcbi faydasi yok. Gaviscon verdi bebekler icin olani bide btane damla verdi gaz icin ve fitil verdi  hep gazdan oliyromus yani
(413 puan) tarafından
Hmm anladım cnm. Hangi gaz damlasını verdi bizede verdi de biogaia hala bir haftdr düzenli kullanıyoruz hala aynıyız. Aslında gaz çıkıyo ama yinede ıkınma halinde
(113 puan) tarafından
Linex bakso canm aynen benmde oule hele bugün felaket bide yalnzm cok kotuyum aglyorum onla beraber
0 oy
(50 puan) tarafından
Benimde bebegim kusuyodu 1 kere gece sesini duydum ben cok kustugu icin bilinc altima yerlesmisti o kipirdasa bile ben uykudan kalkiyodum bi kere dedigim gibi kıpırdandı baktm ki kusmugunu yutmus bide bi gun ayagimda sallarken baktim kustu yuttu boguluyo o yuzden 1 saniye desen yanimdan ayirmadim geceleri sirtinin arkasina biseyler koyuyodum ki donmesin gunduzlerde zaten bn mutfaktaysam bile oda benimle mutfaktaydi bi besigim var her tarafa goturebiliyorum uyanik oldugu zamanlar bn sırt ustu yatirirdim ki kafasi duz olsun bide yaninda durdugim zamanlar yatarken birakirdim ama bildigin basinda beklerdim cok sukur biz atlattik o donemleri cok stresli bi durum bi yere gitsem bana derlerdi bebegi diger odaya birak uyudugunda bnde asla birakmam derdim biraktigim zamanda yaninda oturuyodum hep bide su var "D" vitamini kullaniyosan eger oda kusma yapiyo bilgin olsun istersen bi donem ara ver kullaniyosan hemen sakinliyo kusmasi 
(413 puan) tarafından
Evet d vitamını kullnıyorum aylık kontrolunde bi sorayım bakalım hemşireye. Bnde haftasonu misafrlkteydim uyurken 5 dakka da bir yanına gittim. Bnmkide 2 kere o tehlkeyi yaşadı bi tanesinde beşikte yan dönmüş nasıl alacagı şaşırdım içinden çok korktum. İkinciside dün gece oldu iyiki uyumuyordum hemn kaldırdım. Bizimkide hemn geçsin istiyorum ya
(50 puan) tarafından
Gecer allahin izniyle bi 4 aylik filan olsun atlatiyo
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 185 göst.
3 cevap 124 göst.
20, Haziran, 20 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nur Tunç (72 puan) tarafından soruldu
7 cevap 184 göst.
6 cevap 227 göst.
16, Kasım, 16 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ravza Nurun Annesi (1 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...