199 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (30 puan) tarafından
Merhaba 4 aylık bebegim var uyurken ayakları ile tekmeleyip üstünü acıyor nasıl çözüm bulsam bilemedim muslin uyku tulumumu kullansam ne yapsam
Reklam


8 Cevaplar

0 oy
(59 puan) tarafından
Benim ki de açıyor canım gazı olunca sürekli tekmeliyir battane yorgan açıyor sürekli sürekli ortuyirum 
(30 puan) tarafından
Aynen canim az evvel örttüm yine dus almıştı bide aksam
Reklam


0 oy
(267 puan) tarafından
benimki de öle çözüm bulamadım malesef ama yaz  geldi ya kuş olsa neyse de
(30 puan) tarafından
Yazlık varmis canım uyku tulumu sanırım
(267 puan) tarafından
hmm mantıklı aslında ama benim oglum zaten terlio bide tulum alsam ıpislak kalkar ya
(30 puan) tarafından
Öylede ince giydirip o tulumu giydireceksin ozaman terlemez
(267 puan) tarafından
evet mantıklı aslında aman çok zor yaaa
0 oy
(51 puan) tarafından
Benimkide  öyle canım ben uyumuyorken  hep üstünü örtüyorm  fakat uyuduğumda  gçrmüyorum sabah bir kalkıyorum üstü açılmış çorabı  çıkmış  beşikte  dönmüş baş yerinde ayaklar var ayak yerinde baş var onu nasıl beceriyor  bilmyorum  ama sabahları onun yüzünden kahkaha atıyorum
(78 puan) tarafından
:))) kaç aylık o ya bende kahkaha attım valla hiç güleceğüm yoktu
(51 puan) tarafından
4 ay 14 günlüğüz  canım biz ama çok afacanız  yerimizde durmuyoruz :)  diceksin  ki  küçükmüş ama  maalesef bizim herşeyimiz  erken oluyor   dünyaya bile 35 haftalık  geldi 35 i doldurmadıık  bile 35+2 de geldi kuzum :)))
(78 puan) tarafından
Oy kuzum benim pek sabırsızmış yaramaz seni :))
Sağlıklı olsunlarda :))
(51 puan) tarafından
Amin canım hepimizin bebişleri  sağlıkla büyüsün inşallah
0 oy
(208 puan) tarafından
Canım havalar çok ısındı normal bırak nasıl rahat ediyorsa öyle yatsın benim oğlumda aciyo açınca ortmuyorum çünkü çok terliyo ortunce onu açmaktan huzursuz oluyo 
0 oy
(13 puan) tarafından

Aşkm vslla benimki 2,5 aylık. O da öyle :D

Bi bakıyorum açmıp üstünü bide sırıtıyo 

0 oy
(89 puan) tarafından
Çoğu bebekte bu var sanırım benim oğlum da öyle uykuya dalınca yan yatiriyorum üstünü açmasın diye ama sonra gene açık buluyorum
0 oy
(9 puan) tarafından
Yaz geldi artık çok sorun olmaz benim kız 16 günlük maasallah bazen ince battaniyeler varya aglarken ayaklarını artık nasıl bı oynatiyorsa açıyor üstünü kendinden büyük işler yapıyor
0 oy
(86 puan) tarafından

Benim büyük oglumda bebeklikten itibaren oyle. Minicikken ayaklariyla acardi yorgani battaniyeyi.su an 8 yasinda hala geceleri ustunu ortuyorum. Malesef yorucu oluyor ama anne yuregi yaz olsun kis olsun ustunu acik birakmak  icime sinmiyor :)

Reklam


İlgili sorular

5 cevap 223 göst.
26, Kasım, 26 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Seyda (29 puan) tarafından soruldu
4 cevap 132 göst.
30, Ekim, 30 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Ilknur (79 puan) tarafından soruldu
7 cevap 304 göst.
3, Ekim, 3 3-6 ay arası bebekler kategorisinde MrvDK (145 puan) tarafından soruldu
10 cevap 275 göst.
20, Nisan, 20 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Mavikelebek (547 puan) tarafından soruldu
5 cevap 229 göst.
-Reklam-





...