125 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (45 puan) tarafından

31 günlük bebegim var kız kardeşim su çiçeği çıkartıyormuş bizde fark etmedik bebeği öptü kucakladı bende çıkarttım mi çıkartmadım mi bilmiyorum küçük 4 yaşında oğlum var oda çıkartmadı bulaşıcı midir ? Ve bebegim çıkartsa ne gibi sorunlar yaşarım:( ya şimdi doktora gitti sivilce gibi idi baktık doktor su çiçeği dedi off bebegim e de geçse ne yapcam ben aşılarının hiç biri yok yarın olucak ilk aşısını 

Bebek Ayı 31 günlük
Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(708 puan) tarafından
Burda net bi yardim almazsınız en iyisi bir doktra gtrmeniz onlm alinir blki
Reklam


0 oy
(221 puan) tarafından
kesinlikle doktora gidilip anltlmali knsmali su c. bulasicimydi htrlamiorm ama kesinlikle doktorla knsmn gerek
tarafından
Bulaşıcı canım.
0 oy
tarafından
İçini ferah tut umarım bulamistir canım.doktora götür yine belki alınabilecek bı önlem varsa alırlar ya da bekleyip gorucez derler.sen de bebeğini sık sık emzir bağışıklığı kuvvetliyse bulasmamistir belki .
0 oy
(110 puan) tarafından
Sucicegi basici canim gecmia olsun 
0 oy
(33 puan) tarafından
Su cicegi bulasiciymis kucukken annem. Cikarmis onunla bir bizde cikarmisiz
0 oy
(58 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
Bulaşıcı canım bir doktora götür çocukların temas yoluyla ya da damlama yoluyla bulaşıyormuş doktor belki aşı falan yaptırmanı söylrr belli bir saat için yapılıyormuş. Geçmiş olsun canım yaklaştırma bebeğini ve oğlunu sizde yaklaşmayın.
0 oy
(279 puan) tarafından
bulasir buyuk ihtimal ama korkma anne sutu aliyorsa hizli atlatir benim kizim 3 aylik cikarmisti asısi olmadan yani 
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 254 göst.
1 cevap 27 göst.
1 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hediye efe (13 puan) tarafından soruldu
8 cevap 235 göst.
16, Eylül, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde İmren bebeğin annesi (91 puan) tarafından soruldu
0 cevap 71 göst.
31, Ocak, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde İkranın Annesi (47 puan) tarafından soruldu



...