212 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (46 puan) tarafından
Merhaba hanımlar bebegim 1 ay 15 günlük yani 45 günlük  benim için Iyi bir kiloda doğdu bebegim anne karnında ama şuan bakamıyorum ben diye tereddütteyim ve üzülüyorum kilo alımı bakınca kendini çok az toplamış kolları bacakları çöp gibi ya emziriyorum 2 saat aralıkla ama beni emme dakikası 5 dakika uzun süre emmiyor emmeyince mamaya yöneldim aptamil veriyorum ama bu seferde mamayı yiyor emmeyi çok az 3 dakika ya düşürdü mamayida çok vermiyorum alışmasın diye yinede kilosu günde bugün 2 kere verdim emmeyi de 5 6 kez yaptı iyun oynar gibi emiyor beni sanki onu meme ile avutuyormuş hissediyorum iyice sikicanda  süt gelicek ne olacak ne yapım ben mamayı günde iki kere veriyorum artırayım mi 4 de biberon a mi çıkartsam gogusumde cipcivik nasıl dolu dolu olucak bilmiyorum 2 lt su içiyorum tatlı yiyorum süt içiyorum yoğurda pekmez koyup yiyorum olmuyor olmuyor ne yapcam ben :( kilo alsin diye ve hangi mamayı önerirsiniz 
Bebek Ayı 1 ay 15 günlük
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(28 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Önce bi sakin ol :) Rezene içiyomusun? İçmiyosan iç. Kimyon tohumuyla beraber kaynatablrsin güzel süt yapar irmik helvası kompostolar da güzel süt yapar.  En önemlisi stresten uzak dur dinlenebildiğin kadar dinlen sütün artacak emin ol. Bunları yap mama vermeye de devam et ama günde 2 iyi bence kilo alımı nasıl doktorunuz ne dedi bilmiyorum ama biberona alıştırma kolayına gider emmez yada anne göğsüne çok yakın bi biberon var vereceksen onunla ver. Emzirmek için 2 saati bekleme sürekli teklif et bebeğine. Mama+meme devam eden çok insan var önceliğin sütün olsun ha olmadı mı mamaya devam edersin. Aptamil iyi diye biliyorum bende 
(46 puan) tarafından
Aslında sakin olamıyorum benimle beraber doğum yapan bebek bizden az kiloda doğmuştu 500 gram fazla benimkinden yanakları falan kocaman benim bebegim yanında zayıf duruyor o bebelac veriyor iki saate bir emmiyor ben emziriyorum  çok mecbur kalinca doymazsa mama veriyorum cok bogazli degilim ben malesef acıkınca yiyen biriyim yemeği zevke donusturenlerden değilim ihtiyaç olduğu için yiyenlerdenim
(28 puan) tarafından
Sakin olmadığın belli zaten ama sakin ol. Kimseyle de kıyaslama bebeğini her bebek farklı yapıda hepsi aynı kiloda olcak veya alcak siye bişey yok. Sen 2 saati bekleme süt biraz da arz talep meselesi ne kadar çok emme o kadar çok süt. Su içersen sütün olur emerse de olur ama kaliteli olması için yaraması için güzel Yemen güzel beslenmen lazım kuruyemişi filan ihmal etme. O bebek kimin bebeğiyse kendinize gelene kadar pek görüşmeyin sen kötü etkilenmişsin
(46 puan) tarafından
Dayımın 12 sene sonra oldu kuzenim oluyor:) ama üzüldüm annesi kıyas yaptı ikisini yanyana koyduk zayıf senin ki diyince kuru yemiş de yiyorum aslında demekki dah biraz öğünlerimi artırayım yarın doktora goturucem onun ki 2 ay olucak bu ayın 14 inde benim ki 25 in de 2 aylık aramızda 10 gün var bakalım benim ki kaç kilo kalça utrasyin a goturucem
(28 puan) tarafından
Ha baya da yakınmış ya :) yok üzülme o da 12 sene sonra olmuş niye ince düşünmezsin de lohusalıktan yeni çıkmış bir anneyi üzersinki işte insanoğlu :) doktorun da görsün o en doğru kararı verir ama sen kendine de sütüne de güven
(46 puan) tarafından
Öyle mi yapım güvensem kilo alır mi bebegim:) aslında kimsenin bebeğinin kilosu önemli değil işte zayıf gibi geldi oda üstüne basarak diyince takildim alındım
(46 puan) tarafından
Sizinki kaç aylık şeyma:)
(28 puan) tarafından
Alır niye almasın? Doğumdan sonra ilk kontrole gttğmzde bebeğim 300 gr zayflamıştı çünkü emmeyi bilmiyordu bende emziremiyodum suyla tutturdum ayakta emzirdim ne biliyim hiç pes etmedim ya sende etme :) o söyleyenin düşünceszliği sen boşver. Benim bebeğim 3 ay 8 günlük zaman akıyo :)
(46 puan) tarafından
Ay maşallah büyümüş sizin miniginiz darısı bana mart doğum lu ozaman sizin bebek kilosu falan iyiyi mi sadece emdigine gore :)
(28 puan) tarafından
Evet 4 mart çok şükür gördük bu günleri ama zaman çabuk geçiyor bi bakmışsın 3 aylık olmuşsunuz merak etme :) en sonki kontrolde iyiydi çok şükür :) sağlık ocağında bizle birlikte bi bebek daha vardı o kız bebekti bizden 1 kilo fazlaydı bende oğluma kızdım görüyon mu elin kızları nasıl emip kilo alıyo gör de örnek al diye :D:D gelişimi iyiyse kilo hiç sıkıntı değil
(46 puan) tarafından
Bizim ki de erkek yengemin ki kız kızlar kısa oluyor tombul oluyor erkekler ise çok kilolu değil nedense
Reklam


0 oy
(140 puan) tarafından
Canım kuymak yemek süt yapıyor. Bebeğine gelince bebeğin mamaya alışacak gibi keşke biraz daha bekleseydin 2 saat yerine daha sık emzirseydin çünkü 1 aylık bebeğin emme refleksleri o kadar güçlü olmuyor malesef 5 dakika yeterli olmuyor yani bir gögüsünden 15 20 dakika diğer gögüsten de 15 20 dakika emerse 2 saat emmemesi normaldir. Benim bebeğime de bir kere mama verdik daha emmek istemedi artık birisi gögsümün üstünden biberonla sıkıyor Du mamayı öyle veriyordum ağzına memeyi sonradan bıraktı mamayı emmeye başladı benim bebeğimde 500 gr anca alıyor ayda ama anne sütü alıyor en azından gerilemiyor sağlığı yerinde şükür bence sende sütüne yönelt bebeğini sık sık emzir ileri zamanlarda büyüme atağı oluyor mmeme reddi oluyor ister istemez çok emmiyor lar zaten 
(46 puan) tarafından
Sadece mama yiyip 1.650 gram almis benimle aynı doğan bebek bir aydan az sürede
(140 puan) tarafından
Hadi ya benimki 3400 doğdu 4 aylık şuan 5975 kilosu yani ayına göre normal ama diğer bebeklere göre benimki de zayıf kalıyor yanlarında ama sağlığı iyi kilo alımı var şükür vee mama almıyor şimdi de anne sütü istiyor tek ek gıdaya geçene kadar dişimizi sıkıcaz artık
0 oy
(267 puan) tarafından
canım sana öle gelio ya emzir bol bol sütün gelir inan ki yeme içmekle alakası yok ne kadar çok emerse o kadsr süt olur bende aynı şeyi yaptım ve mememi almadi artık ve mama yiyor hep elbette mama kötü değil ama bence hala emiosa bıraktirma derim sadece gece mama ver gece iyi uyur
(46 puan) tarafından
Yani emzirmek için can atıyorum ama kilo almıyorsan ne yapım doymayınca huysuz olunca
0 oy
(315 puan) tarafından
Emzir canım emzir sütün gitmesin doymazza ağlarsa mama ver 
(46 puan) tarafından
Öyle yapıyorum önce emziriyorum sonra 1 saat geçtikten sonra mama veriyorum
0 oy
(417 puan) tarafından
Sık sık emzir göğsünü uyarman lazım ki sütün gelsin.Fazla boğazıma düşkün değilim fln yazmşsn canım ben de öyleyim bebeğim 6 aylık 12 kilo verdim doğumdan beri ve sadece emziriyorum kilosu da iyi tek yapman gereken stres yapmamak bol su iç her fırsatta dinlen bebeğine sarıl göğsüne al elini tut yüzünü sev
0 oy
(40 puan) tarafından
Her bebek uzun uzun emmez benim bebegim 2.5 aylik dogdugundan beri 5 dk emer sadece  .en fazla 10 dk emmistir oda cok nadir  . 
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 35 göst.
19, Kasım, 19 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Songül denizli (12 puan) tarafından soruldu
6 cevap 271 göst.
4, Ekim, 4 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Cicek.29 (50 puan) tarafından soruldu
1 cevap 99 göst.
30, Eylül, 30 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Aylaaakgeyik (21 puan) tarafından soruldu
27 cevap 709 göst.
25, Eylül, 25 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde EzgBytgn (134 puan) tarafından soruldu
4 cevap 375 göst.
16, Eylül, 16 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mamagu (100 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...