328 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (36 puan) tarafından

Sleepy aldım ama pişik yaptı gibi. Çok aşırı pahalı olmayan ve içi daha iyi olan Bi bez önerir misiniz 

Reklam


20 Cevaplar

0 oy
tarafından

Canım ben prima nın sarı olan paketini kullanıyorum. Pişik namına hiç bir şey yapmıyor çok memnunun. Bir arkadaşım sleepy kullanmıştı kıp kırmızı oldu kızın poposu. ve sızdırma yapıyorç Prima veya hugeis öneriyorum

Reklam


0 oy
(171 puan) tarafından

Cnm bende kullandım sen sildikten sonra kurulayıp pudraliyormusun öyle yapmayınca her bez pişik yapiyor

0 oy
(87 puan) tarafından

Prima onerebilirim bende onu aldim zaten dunya genelinde tanınan bir marka 

0 oy
tarafından

tatlim.ben sleppy kullaniyorum.cokta memnunum sen gazli aci baharatli seyler tuketiyosan oda pisik yapmis olabilir 

0 oy
(24 puan) tarafından

Konuda ki hassasiyetini nedir bilemiyorum ama söylemek istiyorum ki Prima huggies İsrail malıdır . Evet çok kaliteli evet bebeğiniz poposu pişik olmaz ancak aldığınız her paket bez dünyanin herhangi bir yerinde zulm altında olan müslüman bebeklere sıkılan kurşun atılan bomba parası . Ben oğluma Molfix kullanmıştım sonrasında sleepy kullandım pişik önleyici kremler kullanarak onleyebilirsiniz 

tarafından
Bende böyle düşünüyorum onların pedlerini kullanmadığım gibi bebeğime bezlerini de kullandırtmak istemem yanı sıra Müslüman kesime gönderilen ürünlerinde kısır yapıcı etken olduğunu duymuştum neden olmasın ki Müslümanlarabşr gün bile huzur vermemeye and içmiş bir topluluktan bahsediyoruz.
(18 puan) tarafından
+1
Aynen bnde ikisnide denedim nolfix çk iyi
0 oy
(1,647 puan) tarafından

Her bez çocuğun cildine iyi gelmeyebilir ben prima kullanıyorum çok memnunum ama başka bir arkadaşımın bebeğinde pişik yaptı mesela 

0 oy
tarafından

Kızlar komili nasıl 

tarafından
O da güzel canim
(84 puan) tarafından
bnde ogluma ilk molfix kullandim ama pisik yapti sonra komiliye gectim ve gayat guzldi pisik fekn yaomadi simdide buyudu 2 yasini bitrmek uzere onun icin bimin a101in veya sleepy kullaniyorum hangisi denk gelirse tuvalet egitimine basladigim icin bu bezler en fazla bir iki saat poposunda kaliyir oda disari ciktigimizda. o yuzden bu bezler pisik yapmadi hic.
0 oy
(419 puan) tarafından

Sleepy de kullandim o kadar kotu ki hic takmasam ayni sizdiriyo prima kullaniyorum cook iyi pahali ama molfix de var o birZ daha uygun fiyati 

0 oy
tarafından

Canım pahalı ama prima en iyisi 

0 oy
tarafından

cnm ebebekte bebe me bezi gayet iyi 

0 oy
tarafından

Sleepyy berbat ya sizdryo hc memnun kalmadm

0 oy
(18 puan) tarafından

Sleppy sizdrma ypiyo canbebe pisik ypiyo komili ortada birikiyo torba gbi oluyo bn jelly vlle kullniorum bimin bezini molfixde guzel 

0 oy
tarafından

Ben PRİMA PREMİUM CARE aldım oğlum için fakat sık sık değişmeme rağmen beline kadar çişi çıktı bir kaç kere kakasını bile sızdırdı kızarıklık olmaya başladı oğlumda annem ve ablamın önerisiyle CANBEBE ye geçtim gayet memnunum ne sızıntı ne kızarıklık çok şükür maşallah .. 

0 oy
tarafından

Molfiks gobek oyuntulu 1 numara aldim ben

0 oy
tarafından

Ben nerdeyse günde 10 12 kez alt değiştiğim için gündüz baby&me kullanıyorum gecede prima premium care kullanıyorum. Altını ıslak medille sildikten sonra ya kurumasını bekle yada bi bezle sil sonrasında pişik warsa pişik kremini fln sür ıslak olması sıkıntı

0 oy
(41 puan) tarafından

Canım ben sleepy kullanıyorum çok memnunum onu öneririm ama eğer pisik olduysa popolin yada hametan kremleri de kullanabilirsin ben öyle yaptım 

0 oy
(18 puan) tarafından

Ben Prima pampers kullaniyirum çok memnunum

0 oy
(18 puan) tarafından

İyi ve uygun olursa ben molfix kullanıtorum sadece ekonomik pakey tercih etme kalitesi düşüyo sayı arttıkca ama gayet memnunum. Birde hwr alt değiştirmeye pisik kremi sürersen gönül rahatlığıyla kullan

0 oy
(13 puan) tarafından

E-bebekte baby& me diye bir bez markası var canım bi dene istersen ben kullanıyorum 14 günlük oğluma:)

0 oy
(94 puan) tarafından

Prima pampers

Reklam


İlgili sorular

9 cevap 242 göst.
3, Eylül, 3 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yenianne2040 (1 puan) tarafından soruldu
12 cevap 204 göst.
12, Temmuz, 12 Ek gıda & Beslenme kategorisinde Tuğbaaa (1,608 puan) tarafından soruldu
23 cevap 304 göst.
22, Eylül, 22 3-6 ay arası bebekler kategorisinde seciss (72 puan) tarafından soruldu
18 cevap 317 göst.
6, Ekim, 6 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde elifhanim (17 puan) tarafından soruldu
1 cevap 68 göst.
24, Eylül, 24 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde arwen (12 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...