96 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (39 puan) tarafından
Bebegim 4 aylik kan ilacıni ilk kez verdim kakasinda kırmızı parçacıklar vardı normal mi aynı durumu yaşayan var mı aynı zamanda bebeğim bu aşıdan sonra çok huysuzlandı emmek istemiyo zaten reddediyodu iyice istememeye başladı 

4 Cevaplar

0 oy
(943 puan) tarafından
Kırmızı değil de siyah parçalar oldu kan ilacını vermeye başlayınca kırmızı kan olmasın? Eğer öyleyse doktora sorun veya götürün ah o 4. Ay aşısı ne berbat birşey bizde çok huysuzlandık ama emmeyi bırakmamıştı 
(39 puan) tarafından
Ne zamana geciyo peki bu huysuzluk
(943 puan) tarafından
3 gün sürmüştü
(39 puan) tarafından
Inşallah öyle olur
0 oy
(14 puan) tarafından
Benimde kızımda aynısı oldu vegaforon yapmıştı kırmızı nokta nokta kanlar oldu aşıda olmuştu tabi... sabah gitmiştim aşıya eve geldim damlayı verdim akşama kadar full ağladı kanlı kaka yaptı hemen hemşireyi aradım resmide yolladım bezinin direk kestirdi kan damlasının içindeki bişi alerji yapmış hemen kes dedi sonra doktorumuz bize kan surubu yazdı ferro adında yarım ölçek veriyorum şimdi onu kullanıyorum çok şükür bişi yok bence sorun alerji yapmış olabilir kakada taze kan varsa. 
0 oy
(14 puan) tarafından
Emme reddi aşı ağrısından dolayında olabilir bir çay kaşığı calpol verebilirsiniz ben ilaçta vermeme rağmen cok ağladı mahvoldu kızım o gün 
(39 puan) tarafından
Hemen ilaç da vermek istemedim ama versem bi şey olur mu
(39 puan) tarafından
Binde parol var calpol yok
0 oy
tarafından
Sağlık ocağı verdiğini kullanma burdan çok anne dedi rahatsızlık verdi diye. Eczaneden özel al. 
(39 puan) tarafından
Eczaneden hangi ilacı alabilirim
tarafından
Biz Nutrigen ferromixin toz kullanıyoruz ama 6.ayda çocuk doktoru başlattı.
(39 puan) tarafından
Doktora sordum ocean damla verdi
tarafından
Ocean d vitamini değil mi
(39 puan) tarafından
Kan ilaci da varmis demek ki
tarafından
Öylemiş demekki bildiğim iyi oldu

İlgili sorular

7 cevap 124 göst.
18, Haziran, 18 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Elifensar (223 puan) tarafından soruldu
2 cevap 89 göst.
5, Haziran, 5 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Merve Alya Coşkun (2,257 puan) tarafından soruldu
1 cevap 64 göst.
8, Mart, 8 6-12 ay arası bebekler kategorisinde _casperr95 (24 puan) tarafından soruldu
...