261 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (45 puan) tarafından
Kizlar 8 aylik bi oģlum var saglik ocaginda ki hemsire 9. Ayda bebeginden kan aldir demir veya herhangi bi eksiklik varmi baktir dedi şu saglik ocağindan verdikleri kan damlasinı kullanmadim hiç siz aldirdiniz mi zor oldu mu bebeginiz icin birde degerler ne cikti kan damlasi kullanmayip normal cikan oldu mu ? 
Bebek Ayı 8 aylik
Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(208 puan) tarafından
Şuan 6 ayligiz bize bugün dedi kay sayımı yaptır bu ayda başlaniyo sayıma dedi 1 aydır kullaniuo oğlum cuma günü gidicem doktora yaptırmak için 
Reklam


0 oy
(72 puan) tarafından
Ben 4 ayliktan beri kan degerlerine baktiriyoryn cok oenmli bilişsel olarak hep düşük cikiyodu kan değerimiz hep kullanıyorum kan ilacı 
0 oy
(673 puan) tarafından
Ben 7 aylıkken yaptırdım canım değerleri düşük çıktı kan damlasına ve çeşitli vitaminlere başladık gerçi vitaminleri kullanamıyoruz alerji yaptı kan damlası kullanıyoruz düzenli
(129 puan) tarafından
Vitaminlerin alerji yaptığını nasıl anladınız ?
(673 puan) tarafından
Vücudu hep kabardı terinde bile ilaç kokuyordu çok ağır şekilde ilacı vermeyi kestim vücudu düzeldi canım
0 oy
(217 puan) tarafından
Hangi kan ilacını kullandınız bizde 4 ayligiz aşılarını,vurdrduk bebsme  ben kan ilacini kullanmak istemyrm banada 9.ay kan alımı başlanacak dedi kan da aldırmak istemyrm bu demiri nekadar kullanackmsizki ? 
(45 puan) tarafından
1 yaşina kadar kullan dedi hemsire ama kullanmiyorum ben hem paraben iceriyo hem kabiz yapiyo bakalim kan degerlerimize baktiricaz
0 oy
(1,993 puan) tarafından
Kızıma 4 aylıkken sağlık ocağı kan damlası vermişti. Ben kullanmadım doktorumuzda kan tahlili yaptırmadan kullanmamın doğru olmadığını söyledi. 8 aylıkken kan tahlili yapıldı sonuçlarına göre gerek olmadığını söyledi doktorumuz. Kızım şuan 11.5 aylık bir sorunu yok çok şükür. 
(45 puan) tarafından
Hahhh iste ben de onun icin kullanmak istemiyorum bosu bosuna hem paraben iceriyo hem kabiz yapiyo
(1,993 puan) tarafından
İlacın yan etkilerini bilmiyorum ama kullanmadım bir sorun da yok çok şükür. Önümüzdeki ay 1 yaş kontrolümüz var bakalım yine kan tahlili yapılacak
0 oy
tarafından
tarafından yeniden gösterildi
9 aylık bebeğim benimkinden de istediler kan verdik çok şükür değerler iyi ama yine ilaca devam az kansızlık var dedi verdikleri günden beri kullanıyorum arada unuttuğum da oluyor ne yalan soyluyum yani 
0 oy
(260 puan) tarafından
Ben kullanıyorum canim ama şöyle oğluma kırmızı et veya köfte yediriceksem o gün damla vermiyorum 1 veya 2 kere veriyorum haftada ve değerlerimiz 35 çıktı parmaktan alınan kanla  et yedirmek bebeklerde kan yapıyor canim haftada 4 kere et yemesi gerek ben kan değerlerine genel olarak baktirmadim ebede gerek görmedi  her bebek kan damlasini icemiyor canim kusuyor birseylerin icine ver ben karpuzu suyuna seftalinin suyuna damlatip veriyorum hiç anlamadım sade kan damlası verdiğimde kusuyor 
(45 puan) tarafından
Oğlum tadını seviyo iciyo da ama ben vermek istemiyorum  
Bende çorbalarına kıyma katıyorum yaklaşık 15 gündür öyle yediriyorum
(260 puan) tarafından
Dana eti daha çok kan yapiyo
0 oy
(34 puan) tarafından
Ayni soruyu ben sordum simdi zor oluyor mu olmuyor mu diye bende bugun hastaneye goturecem kizimi kan aldrmk icin telase yaoiyorum nasil olucak diye. O kan damlasindan ben cok fazla kullanmadim kizim tadini sevmedigi icin biraktik. 
(45 puan) tarafından
Gittiniz mi hastaneye kan aldilar mı nasıl geçti çok agladı mı :/
 nerden aldilar kanı sonuçlar çıktı mı
(34 puan) tarafından
Dun gittik ben dayanamicam icin babama verip disari ciktim ama baya agladi sesi geliyodu disari elinin ustunden almislar morardi eli:( sonuclari almadim daha yarin alicam ins.
(45 puan) tarafından
Haaa kolundan almıyolar mı biz buyükler gibi sonucları aldiniz mi ne çıktı
0 oy
(112 puan) tarafından
Ne guzel yonlendirmis seni. Ben de kullanmadim kan damlasını.  Bir yas civarinda sunnet ettirmek istedik de oyle bakildi kan değerlerine. Herkes sok. Teste bakan dr dedi ki herhalde testte bir yanlislik var siz bi gidin çocuk dr na falan. Acayip düşük çıktı. Dr dedi ki bu degerler büyük bi hastada olsa kan veririz. Bünyesine yabanci bi yerden kan vermeyelim ilacla deger artışı takip edelim. Cok sukur oyle oyle artti degerleri düzeldi. Yine istahli olmasa da o donem hicbir sey agzina koymuyordu.bence demir vermeyeceksen bile kan sayimina gore ver kararini
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 126 göst.
20, Eylül, 20 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Gamze Özmen (20 puan) tarafından soruldu
6 cevap 142 göst.
30, Mart, 30 6-12 ay arası bebekler kategorisinde jiyann (82 puan) tarafından soruldu
2 cevap 113 göst.
-Reklam-





...