423 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (48 puan) tarafından

Kizlar bebegim nerdeyse 1 aydir kabiz. Hem mama yiyor hem emiyor. Reflusu oldugu icin iyi kilo alamiyordu ve sutumde azdi. Doktor evolvia ac verdi once. Bi kabiz oldu evolvia ar, normal evolvia,aptamil ar, simdide hip kullaniyorum. Denemedigim surup ilac kalmadi. Hergece acildeyiz.fitilide kabul etmiyo. Zte  catlak olmus doktor fitil yapmayin dedi. Zytinyagida iciriyorum. Popyada suruyorum icine. Su veriyorum rezene veriyorum gene kabiz. En son doktor inek sutu alerjisi olbilir sen yediklerine dikkt et dedi. Eve lagman alin evde yapin dedi acil doktoru. Sabah aksam kakasi geliyo ikiniyo bende 2 gundur mecbur yapiyorum sbh aksam lagman. Ama bu boyle nereye kadar gitcek bi akil verin.s.s

Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(19 puan) tarafından

Benimde oğlum 1 aya kadar bazen 4günde bir bazen hiç yapmıyordu. Ben müdahale ediyordum. Çok üzülüyordum. Şimdide günde 2-3 kere bazen 5-6 kere yapıyor. Düzeliyor yani. Öğreniyorlar yapmayı. 

Reklam


0 oy
(1,524 puan) tarafından

Hipp'e ilk başladığımızda benim bebeğim de kabız gibi olmuştu ama zamanla 2 günde bir yapmaya başladı. Fitil, lavman vs gibi şeylere alışırsa kendiliğinden kaka yapmaz demişti doktorumuz. Ben zeytinyağını mamasının içine koyup veriyordum 

0 oy
(419 puan) tarafından

Hic ugrasmasaydin bnmkid cok kabiz oldu kndiliginden yaptı mama yiyo seninki ondan oluyo. Glba sen surkli  bisyler yaptigindan cocuk tuvaletini yapmayi ogremez lavman hic yapma derm bnmki lavmandan sonea ciyakciyak agliyodu sen kabiz olmussun gibi seyler ye kayisi hosafi falan internettn bak onlardan ye insallah gecer 

0 oy
(37 puan) tarafından

Ayni sorun bizdede vardi 4-5 güne yapamiyodu ve sert oluyodu  Ben her mamasinin  icine azcik çay kasiginin ucuyla milchzucker (süt şekeri tozu)  katiyorum. Ve arada bi çișe tutar gibi tutuyorum kiyafetleriyle gaz varsa gazi cikiyor ve tuvalet aliskanligi oluyo. Simdi hemen hemen her sabah veya Bir gün aralikla ayni saatlerde yapiyor  Kizim 2 ay 21 gunluk 

0 oy
(661 puan) tarafından

Size faydası olurmu bilmiyorum ama benim ilk çocuğumda mamayla büyüdü ve kabız sorunu vardı arasıra ben mamasına hem zeytinyağı koyardım her mamasına ayrıyetten badem yağı almıştım eczaneden günde bir kere onu içiriyordum

0 oy
tarafından

Rezene kabiz yapar kizimi yapti benim

0 oy
(1,127 puan) tarafından

canim.kizim.6 aya kadar kabizdi sonra kendi kendine duzeldi

Reklam


İlgili sorular

9 cevap 148 göst.
19, Ağustos, 19 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ntrgizem (72 puan) tarafından soruldu
6 cevap 141 göst.
5, Eylül, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ekinnn (36 puan) tarafından soruldu
3 cevap 78 göst.
30, Ağustos, 30 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Suleasell (7 puan) tarafından soruldu
6 cevap 124 göst.
7, Temmuz, 7 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Çınarege (28 puan) tarafından soruldu
3 cevap 70 göst.
11, Ocak, 11 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bebegimm (144 puan) tarafından soruldu
Reklam





...