162 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (414 puan) tarafından
Herşeyi deniyorum yok yok akşamları sütüm resmn damla damla çocuk doymuyor hissdiyorum. Her ne kadar bezi iyi olsada bana aç kalıyor gibi geliyo memeyi söylene söylene boş emiyo çoğu zamn sinirleniyor. Eli hep ağzında tamam bu aç  olduğu anlamına gelmez damakları kaşınıyır olabilir ama bnce aç klıyor kuru dut kaynttım 3 4 gun içtim hiç faydadı olmadı bulgur felnda yiyorum laktamax kapsul  hiç işe yaramıyor malt içeceği varmış ama bira mayasındanmış helal midir bilmiyorum eşimde hayatta aldırmaz onu zaten bnde alamam şüpheyle. Dereotu  fayda etmedi, bu ara çörekotu yağı kullandım 10 gundur feln içiyorum biraz fayda gösterr gibi oldu ama sonra fıss. Bazen güzel oluyor gece mesela uykuda güzel süt oluyor bebeğim maşaallah gece 6 7 saat uyuduğu içi sabah kalkınca emiyor güzelce iki üç kez arlarda yine uyuyorum çnkü. Bu süt ilkindiye kadar yetiyo sonra çok azalıyor her zamn uyumakta mümkün değil malesef son çare bestlak alcaktım bulamadım galagtago aldım kullnıpta fayda gören  varmı Allah rızası için. Laktamil be mamsel gördüm onlardanda alcaktım önce bunu deneyeyim dedim malum fiyatları da pahalı. 

Mama karşırtu değilim asla hatta elimde bi paket açılmamış hipp var onu vereyim o da çöp olmasın bari sütümde az diyorum ama oğlum asla biberon almıyor dopunca biberona alışan çocuk şimdi meme delisi. Eskide sağılmış 1 kaç  paket sütüm vardı onlardan vereyim diyorun yatınca aç klmsın diye 3 çeşit biberon var almıyor lansinoh wee baby baby soft hiçbirini almıyor ısırıyor emmiyo kaşığı istiyo 5 6 çay kaşığı içiyor sonra oyun oynuyo gülüp tükürüyo o şkldede beslemm çook zor yani. 4 aylık oluyıruz bu hafta ek gıdaya az kldı ama napıcamı şaşsırdım gerçekten :((( 
Bebek Ayı 4
Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(121 puan) tarafından

Galagtago ben kullandım bi kaç kez biraz ise yaradı diyebilirim ama sonra instagramda takip ettiğin bi çocuk dru var ali fuat serpen onun bi paylaşımında katıldığı bi kongrede adını unuttuğum önemli bi sağlık kurumunun galagtago kullanımını onermedigini gördüm ve bi daha kullanmadim

image

(414 puan) tarafından
Allahallah neden ki acaba
(121 puan) tarafından
Sarı kısımda yaptığı yan etkiler yazıyor kalpte ritm bozukluğu falan yapma ihtimali varmis
Reklam


0 oy
(342 puan) tarafından
Canım sagilmiş sütun varsa şırınga ile vermeyi dene belki cozum olur. Birde beslenme hortumu var biberonun içine koyuyorsun ucunuda meme ucuna bantliyirsun bebek emdikce vakumlayarak oradan da süt alıyor .

Birde doktorum.gosyermisti sen emzirirken birisi destekleyebilir göğsüne bebeğin ağzına yakın yere damlatabilirsin sütü ama beslenme hortumu daha çok işine uarar gibi netten bı bak istersen..
(414 puan) tarafından
Cnm sağılmış 2 poşet var sadece  bazende gece emmzse geç yatarsam sağıyorum oda zaten 2 3 satte 70 cc deln çıkıyor atıyorum hemn dolaba. Beslenme hortumunu biliyorum ama sanırım 3 aydan sonra thlikeliymiş hızlı çktikleri için boğulma riski oluyor sanırım.
(342 puan) tarafından
Doğrudur olabilir. İnşallah çoğalır.
(414 puan) tarafından
+1
İnşaallah cnm sağol
0 oy
(76 puan) tarafından
Humana kullaniyorum canım ben iyi geldi bana benim de geceleri sorunum oluyordu bana çözüm oldu düzenli kullandiginda faydasını görüyorsun doktor da önerdi eczacimizda önermişti memnun kaldım ben  
0 oy
(61 puan) tarafından
Kullandım galactago fakat ben hiçbir faydasını görmedim. Damlalar ve çayların faydası kişiden kişiye değişiyor. Ama bira mayası ve sütünü olsada olmasada sagmak herkeste ise yarıyor. Alkol haram bira mayası alkol değil öyle olsa zaten önerilmez. 
0 oy
(203 puan) tarafından
Canım bende aynı durumdaydım damla damla geliyordu doyup doymadığını anlayamıyordum ve çok az kilo almıştı bebeğim. Hemşirede dedi öncelikle senin sütünü artırmaya çalışalım eğer olmazsa mama veririz dedi bende çok mama karşıtıyım oyüzden sütüm artsın diye ikş farklı doktorda galactago damla önerdi ve hemşire humana süt yapan çayıda beraberinde iç dedi ikisinin birarada öyle çok faydasını gördümki elhamdülillah her vakit dolu dolu göğsümlerim. Ve çok şükür iki günde 200 gram almış bebek çok şaşırdık. Keşke farkına vardığımda kullansaydım dedim ya. Bence sende humanayı direk al. Buarada galactago sıcak içeceklere damlatılmıyor canım haberin olsun belki biliyorsundur. 
0 oy
(72 puan) tarafından
bizde bu hafta 4 aylık oluyoruz aynen gece uzun uyuyorken at buzluğa ben hep sağıp veriyorum açıkçası emzirebildigim kadar emziriyorum sonra sağıyorum hiçbirisi bi halta yaramıyo bu insanlar bulgur dere otu vs. bahsediyo daha dün dut suyu içtim hiçbirşeye yaramıyor SU Canım su  ve uyku her emzirmede 500 ml içsen pet şişeler oluyor ben artık akışına bıraktım. gogsunde hiç iğne batması gibi ince acılar oluyormu? kanallarınki tıkandı acaba bende dün oldu sütüm azaldı 160 çıkıyordu şimdi sağıyorum 60 bile zor çıkıyor bebek emmeden açılmıyor mesela bazen oluyor böyle 
0 oy
(17 puan) tarafından
https://youtu.be/o7KwkDtdwA0 ben incir uyutması yapıyorum hep pratik hem doğal hem de şeker yok içinde ama çok faydalı bunu yrdiğimde göğüslerim doluyor normalde benim de boş ama bı tarif çok işe yarıyor mutlaka dene
0 oy
(206 puan) tarafından
Ben kullaniyrm ilk 2 gun harikaydi ama dun pek faydasi olmadi sanki. Belki benim yoğunluğundan kaynakli da olabilir. Ama tavsite ederm. Surekli süt olsun diye yiyip icmeme gerek kalmıyo gunde 3 kez kullaniyrm yeterli oluyo
+1 oy
(43 puan) tarafından
İnstafram hesabınız varsa emzirenanne sayfasini takip etmenizi ve bütün gönderilerini okumanızı tavsiye ederim. Sonrasinda sutunuze kendinize guveniniz artacak emin olun benimde bebisim 4.5 aylik aaksamlari sizin gibi oluyor memeler ama kafama takmiyorum kilo alimii iiyi her ay bir kilo aliyor. Dert etmeyin bu kadar emzirin gitsin . Kafaya takinca da sut olmuyor
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 54 göst.
12, Kasım, 12 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Hk2704 (46 puan) tarafından soruldu
1 cevap 148 göst.
26, Ekim, 26 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Ilknur (79 puan) tarafından soruldu
4 cevap 107 göst.
19, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ebrulidefnoş (9 puan) tarafından soruldu
3 cevap 219 göst.
8, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde İst34 (146 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...