289 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (339 puan) tarafından

Merhabalar..

3 ayını doldurmuş kızım için oyuncak almak istiyorum.. çıngırak vs alsam oynar mı acaba? 

 Henüz tam kavrayamadığı için küçük kazalarda olabilir diye de düşünüyorum..

Sizler oyuncak aldınız mı Fikri olan varsa yardımcı olursa sevinirim..:)

Bebek Ayı 3ay 3 günlük :)
Reklam


11 Cevaplar

0 oy
(79 puan) tarafından
Valla canım benim ki 5.5 aylık cıngırak aldim ama cıngıragı salliyo salliyo kafasına vuruto aglıyo eger alıcaksan plastik almanı tavsiye etmem yumusak bisey olursa iyi olur 
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim.. bende ondan çekiniyorum..
Reklam


0 oy
(18 puan) tarafından
Ben çıngırak almayı dusunuyorim koluna takilanlardan canm 
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️
0 oy
(76 puan) tarafından
Canım ben oyuncak değil de oyun halisina koyuyorum çok hoşuna gidiyor piyanolu olandan daha 3 ay olmadık tam ayaklarını piyanoya vurup oynuyor bir de oyuncaklar dikkatini çekiyor hareketli oluyor baya sen de o ara işini yapabilirsin güvenli en azından   
(339 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Evettr olabilir teşekkür ederim ☺️
(76 puan) tarafından
Rica ederim canım biraz pahalı bir oyuncak ben sıfıra gerek görmedim letgo uygulamasından bulup aldım oyuncakları deterjanla yikadim bebeğin halısı da sökülüp makineye atılıyor yani için rahat ediyor yarı yarıya alabilirsin baya uyguna denk geldi
(339 puan) tarafından
Olabilir evet . Tekrar teşekkürler :)
0 oy
(208 puan) tarafından
Canım içi çıngırak dışı peluş hayvali olanlar var pusete felan asikiyo oğlumun ilk oyuncaklari onlardı salliyo kafasına vursada can acitmiyodu yada hisirtili bez kitaplar var bebekler hışırtı sesini çok seviyorlar o olabilir onu da çok severek hala oynuyo oğlum 
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim inceleyeceğim:)
+1 oy
(454 puan) tarafından
Çıngırak , oyun halısı , hafif sesli oyuncaklar olabilir. Oyun halısını çok seviyordu benim oğlum o donem :)
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️
+1 oy
(129 puan) tarafından
Kesinlikle oyun halısı almalısın. Bebeğim  3 aylıkken başladık yimdi 6 aylık inanılmaz kavrama yeteneği var bazen şaşırıp kalıyoruz 
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️
0 oy
(310 puan) tarafından

Canım al tabiki ama plastik alma yumsak peluş gibi cingiraklar var bunlar gibi oğlum bayılıyor bunlara hem dış kasiyici hemde çıngırak sende sincandasın civilde var baya güzel bebek oyuncakları bak istersen 

image

(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️ bakacağım :)
(310 puan) tarafından
+1
Rica ediyorum canım :)
(41 puan) tarafından
Fiyatları ne acaba bunların
(310 puan) tarafından
25 ve 30 lira
(41 puan) tarafından
Bir soru daha canım bunlar pelüş mu yani ağızına alırsa sakıncalı olur mu ürün senin elinde olduğu için soruyorum kusura bakma
(310 puan) tarafından
Estağfurullah ne kusuru canim evet pelus canim bizimki 3 aylıktan beri oynuyor şuan 5 aylik her türlü ağzına alıyor kafa göz neresine denk gelirse sallıyor birşey olmadı şükür ağzına alsada sıkıntı olmuyor hatta su aslan dislikli cingirak zaten kenarlarda da hışırtı yapan birşeyler var dokundukça ses çıkarıyor
(41 puan) tarafından
Çok çok tşk ederim bebeğini sağlık ve mutlulukla büyütmen dileğiyle iyi akşamlar
(310 puan) tarafından
Amin canım  allah razı olsun İNŞALLAH ecmain iyi geceler
+1 oy
(275 puan) tarafından
Suan ilgisini ses ve renkli hareketli seyler dikkatini ceker. Zaten alacagin urunlerin uzerinde uyhun yas yazar muhtemelen.
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️
+1 oy
(547 puan) tarafından
Pelus cingirakli oyuncaklar var dusurse bile zarar vermiyo onlardan alabilirsin. Oyun halisina koyabilirsinki 3 ay oyun halisiyla tanismasi icin yeterli bir sure. Yumusak olan herseyle gozetimin altinda oynatabilirsin aslinda tutma kavrama calismalari yaptirabilirsin 
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️
0 oy
(178 puan) tarafından
Benimki 9 aylık şimdi oyuncak almaya başlayacağım çünkü daha önce oynayamiyordu. Şimdi LEGO alacağım ilk arabam falan birkaç küçük oyuncak vardı. Çok erken biraz elle birşey tutunca yavaş yavaş al bence .
(339 puan) tarafından
Peki teşekkür ederim ☺️
0 oy
(131 puan) tarafından
Cnm biizim ses cikaran muzikli oyuncagimiz ayicik li olur kendisi beşiginede astim ipini cekiyorum baya oyalaniyo daha kucuk bence bakacak ilgisini cekecek bir sey almalisin 
(339 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 72 göst.
14, Ağustos, 14 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ntrgizem (79 puan) tarafından soruldu
7 cevap 92 göst.
14, Ekim, 14 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tubaaaaa (153 puan) tarafından soruldu
8 cevap 199 göst.
26, Temmuz, 26 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ❤M. Ali'nin Annesi ❤ (642 puan) tarafından soruldu
2 cevap 190 göst.
15, Temmuz, 15 Doğum Sonrası Anne kategorisinde admin (6,922 puan) tarafından soruldu
2 cevap 75 göst.
2 gün önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Elif Alya (23 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...