1,073 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (148 puan) tarafından

image

kızlar  Allah rızası için cewap verin gündüz atmıştım şimdide kan gordum. Başına böyle bise gelen var mı 3 aylik  oğlum çok korkuyorum  :(
Reklam


14 Cevaplar

+1 oy
(974 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Bizimde sümüksü ve yeşildi hemen götürdüm tahliller temiz çıktı neyseki. Bence yarın götür o fotoğrafı da dr. Göster. Tahlil yaptır için rahatlasın. Geçmiş olsun. 
(148 puan) tarafından
Allh razı olsun  gtrcm canim ihmale gelmez
Reklam


0 oy
(311 puan) tarafından
Canım istersen ihmal etme doktora götür sağlık bu.. hem için rahat eder.. belki poposunda çatlak vs vardır ama bence bı götür..
(148 puan) tarafından
+1
Ilk kez oldu  çok korkuyorum  yarin gtrcem  tekim ewde şuan görünce çok korktum minicik daha kuzum:( Allah razı olsun  yorum icin
(311 puan) tarafından
Cümlemizden birşey yoktur inşallah.. ilaç vs kullanıyor mu?
(148 puan) tarafından
Kalp ritim bozukluğu war onun için ilaç kullnyrz ama hiç böyle se olmadı daha önce yarin doktorunu arıycam  ins bse çıkmaz ilk kez oldu ya
(311 puan) tarafından
Eğer numarası varsa bence mesaj atın.. bilgisi olsun:)
(311 puan) tarafından
Allah şifa versin kuzucuga birşey yoktur inşallah ☺️
(148 puan) tarafından
Yarin ulaşrim  anca özel numarsı yok canım Allah razı olsun  Allahım tüm bebisleri korusun Aminn
(311 puan) tarafından
Amin.. amin..
0 oy
(406 puan) tarafından
korkma canim alerji olabilir sut se sut uurunlerine karsi emiyor demi
(148 puan) tarafından
Ewet sadece emiyo oyle korkuyrum ki bse olck dye Allah korusun.... niye boyle oldu bu tum yediklerime dikkat edyrum her zamn ki yedgm seyler:(  icim icimi yiyo
(406 puan) tarafından
süt ve sut urunlerine aleejisi vardir belki beziyle doktora gotue canim korkma
(148 puan) tarafından
Gostercm canm Allah razı olsun
0 oy
(164 puan) tarafından
Çok normal kan gelmesi bütün erkek Çocuklar da oluyor kan 
(164 puan) tarafından
Yok canım benim oğlum çiş ini yaparken oluyor du pipisinden geliyordu yani
(441 puan) tarafından
O tamamen farklı zaten susuz kaldigi dönemde bile olmuş olabilir
(1,101 puan) tarafından
Su hayatta adet kanamasi disinda hic bi kan normal degildir! Doktora goturmeden icini rahatlatma normaldir filan diye, ihmal etme canim
(148 puan) tarafından
Zaten gttim ta o zaman
(1,101 puan) tarafından
Oo cok eskiymis bu, ustte cikinca farketmemisim kusura bakma
+1 oy
(222 puan) tarafından
buna normal denilmesi nekdr bilincsizce  ;) doktor a götürmek ve onun ddgne uymak lazım cnm 
(148 puan) tarafından
Gtrcm o bnm canim tabi korktum baya bi başına gelen var mı dye bilgi almk istedim Allh razı olsun
0 oy
(128 puan) tarafından
Muhtemelen besin alerjisi yanağında kızarıklık var mı ? Doktora götür ihmal etme tabi ki kan gelmesi normal değil. En iyi ihtimal alerjidir
(148 puan) tarafından
Kızarıklık yok canım  bugün oldu endişeliyim  yarin doktorunu arıycam  ins bse çıkmaz . Kimsenin başına gelmemiş anlaşılan çok tedirginim
(128 puan) tarafından
Genelde besin alerjisi olan bebekler böyle mukuslu kaka yapar sonrasında kan gelir veya bağırsak üşütmüş ilthaplanmış vs.
0 oy
(441 puan) tarafından
Canım benim oğlumda da maalesef oldu önce mukuslu kaka yapmaya başladı sonra kan geldi . İnek sütü alerjsii varmis diyete basladik diyetten sornra düzeldi şükür. Dün bugün ne yemistin mesela süt ürünü tükettin mi? Bebeğinde huzursuzluk gaz sancısı falan var mı? Kaka yapana kadar çok huzursuz olurdu mesela benkm bbeegim 
(148 puan) tarafından
Aynen kendini çok sıkıyo yaparkn zorlsniyodu huzursuz bugün dedim kndi kendime esimede  sağlık ocağına gtrlm  bbi dedim. Akşam baktim kan war çok korktum kan iyi bse dgl kesinde Allhm korsun çok üzüldüm çok korktum yarin doktorunu arıycam resim atcm  ins bse çıkmaz ilk kez oldu:( canimm oglumm

Süt ws  tüketmedim ki dün ayran içtim iki bardk ams daha öncede çok ıctim o mu yaptı ki

Sizin ki nasi oldu anlatr misin niye böyle oluyomus
Sizinkide  böyle miydi lütfn anlat canım
(441 puan) tarafından
Canım benim oğlumda aşırı gaz sancısı yaşadık çok fazla kaka yapiyodu yapana kadar da uyumuyordu gece 4e kadar uyumadik 5ay boyunca. Herkes kabız sanardi ama aslında çok yapıyordu yapana kadar da huzursuzdu. 3.5 aylıkken bir defa kan geldi Dr zorlanmıştır falan dedi önemsemedi . Sonra mukuslu yapmaya başladı bir süre sonra kan geldi iyice arttı bu defa ama görünce yaşadıklarımı anlatamam:( doktoruna resmini attim bi alerji uzmanına görünün dedi he bir de kolunca com küçük bir egzama çıktı. O şekilde gittik dr.a . Alerji uzmanı testte muhtemelen çıkmayacak ama gene de yapalım dedi çıkmadı da zaten. Deneyerek bulduk. Şuan 9.5 aylık hala diyeyteyiz diyete basladik sıkıntıları düzeldi şükür. Sen takip et bebeğini bir de Dr muayene eder popisinde Çağlak falan var mı diye. Çünkü kakasını yaparken zorlandiysa falan o da sebep olmuş olabilir ki inşallah öyledir alerji cok zor bir süreç
(148 puan) tarafından
Allahım razı olsun  canim Bnde çok korktum ins alerrjidr allahım korusun bebeklerimizi ins
Yazan ellerin dert görmesin Allhim bebeğine şifa versn . Dün farklı olarak ayran içtim o yaptı demk ki süt ürünü olarak başka bse yemedim doktara gostercm diycm  ins canım.  Teşekkür ederim
(441 puan) tarafından
Rica ederim canım inşallah alerji değildir ikinmadan olmuştur diyelim valla alerji çok zor hicnirsey yiyemiyorsun sen de bebek de :) Allah beterinden korusun saglik versin bebeklere çocuklara
(148 puan) tarafından
Aminnn onlar iyiyse bizde iyiyiz ewlat cannndir  Allh razı olsun  sizede şifa versin rabbim
(148 puan) tarafından
Gttim  canım doktara bisey yok çok şükür zorlandığı için olmuş bağırsaklara ws  bakıldı kakasina  bakıldı çok şükür
(441 puan) tarafından
Oh iyi canm geçmiş olsun bir daha yasatmasin Allah insan çok korkuyor
(148 puan) tarafından
Aminnn öyle korktum ki çok şükür iyiyiz teşekkür ederim  canım
+1 oy
(280 puan) tarafından
birincisi kan normal degil ikincisi mukuzali cikmis besin alerjisi olabilir en kisa surede gotur doktora boyle seyleri sormayin bile kizlar burdakiler doktor hemsire degil ki anormal bisey gordugunuz an doktora gidin bir normal demis ona inanip bekliycekmisin Allah aşkina yapmayin 
(148 puan) tarafından
Yorumlarımı okusaydın beklmiycmi grrdun  Allh razı olsun  sagolsan
+1 oy
(64 puan) tarafından
Oğlum var asla kan görmedim bütün erkek çocuklarında oluyor yorumu çok sacma bekletme doktora götür dha çok küçük
(148 puan) tarafından
Gtrcm Allh razı olsun
(974 puan) tarafından
Bende 2oğlum var
(64 puan) tarafından
Yapmayın Allah aşkına belki sizin çocuklarınız farklı her çocuk kendine has yapısı var kayınvalideminde iki oğlu var o asla görmemiş belki önemli bir şey yazık daha çok küçükler
(974 puan) tarafından
Bende görmedim anlamında dedim ilk defa böyle bişey duydum
(148 puan) tarafından
Gttim  canım doktara bisey yok çok şükür zorlandığı için olmuş bağırsaklara ws  bakıldı kakasina  bakıldı çok şükür
(974 puan) tarafından
İyi hadi geçmiş olsun. Aman bişey olmasın yavrulara
(148 puan) tarafından
Amin Allah razı olsun canim
0 oy
(2,120 puan) tarafından
Canım kan kesinlikle normal değil doktora götürünce bize de yaz ne dediğini inşallah önemli bişi değildir
(148 puan) tarafından
Gttim  canım doktara bisey yok çok şükür zorlandığı için olmuş bağırsaklara ws  bakıldı kakasina  bakıldı çok şükür. Allh razı olsun  teşekkürler icim rahtladii
0 oy
(37 puan) tarafından
Benim geldi hemde defalarca popta catlak
0 oy
(113 puan) tarafından
Sut alerjisi vardir canim 
0 oy
(879 puan) tarafından
Sanırım çatlak var makatinda bizde de olmuştu anestol krem verdi düzenli kullandık geçti ama mukusds var kakasinida alerjide olabilirsiniz yani doktora götür sen resmi kaybetme göster canim
(148 puan) tarafından
Zaten gttim zorladığı için olma ta o zaman  gttim
0 oy
(110 puan) tarafından
Zorlanmadan dolayi olur her kan gordugunu kotu sanma ama devam ederse çatlak olabilir doktora git
(148 puan) tarafından
Ta o zaman  götürdüm canım iki ay oluyo bi sıkıntımız yok zorladığı için olmuş bagrsaklarina bakıldı. Kaka tahlili yapildi
(110 puan) tarafından
Anladim cok gecmisolsun canim
Reklam


İlgili sorular

7 cevap 188 göst.
1, Ağustos, 1 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Alyakus (212 puan) tarafından soruldu
6 cevap 143 göst.
19, Kasım, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde yenianne01 (161 puan) tarafından soruldu
3 cevap 283 göst.
1, Ekim, 1 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde İmren bebeğin annesi (45 puan) tarafından soruldu
3 cevap 359 göst.
30, Eylül, 30 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Minigim.m (156 puan) tarafından soruldu
3 cevap 104 göst.
-Reklam-





...