168 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (258 puan) tarafından
Kızlar napıcam böyle doğalı 3. Günümüz ama canımdan can gidiyor ağzı küçük kahverengi kısmın tamamını biri yardım ederse eliyle sağarsa öyle alıyo yoksa ucunu perişan etti lansinoh krem aldım ama yok sizin tavsiyeleriniz nelerdir? 

10 Cevaplar

0 oy
(35 puan) tarafından

Öncelikle gecmis olsun cnm seni o kadar iyi anliyorumki ayni durumdaydim şükür gecti ayni kremi kulllaniyodum bende ama fayda etmwdi aglayarak emziriyordum dişlerimi sıka sıka naptiysamda gecmedi taki pompayla sağana kadar sağarak verdim sütümü bi sagdim bi emzirdim kremide düzenli sürüp gögüs ucu kalkaniyla korudum 5 günde gecti ins seninkide geçer:(

(258 puan) tarafından
Gögüs ucu kalkanıylada acıyor anlamadım ki süt sağarkende acıyomu
(35 puan) tarafından
kalkanla emzirme dahada aciyor sagarken cok acimiyor cünķu memeyi tam kavriyor tabi herkesin agri esiği farkli
0 oy
(66 puan) tarafından
Canım ucluk kullan hem rahat emer hem daha az acı cekersin inan bende okadar cektimki emzirirken acıdan geberiyordum ama pes etmedim sonra sonraya zaten hic acı kalmıyor sen sürekli krem sürmeye devam et .ve ilk 3 ay uclukla emzir hem rahat emer hem sen cok acı cekmessin sonra beebgin damagı kuvvetlendigi icin direk memeyi guzel emebilio uclugu bırakırsın
(258 puan) tarafından
Uclukta acıttı ama
0 oy
(271 puan) tarafından
Ucuyla emzirdigin sürece hicbise fayda etmez biri yaedim etsin alttan çenesini açsın emecegi zaman o bilmedigi için alamıyor ağız kücüklügüyle göğüs büyüklüğüyle alakası yok. Böyle emzirip göğüs ucu kopacak dereceye gelen var. İlk önce emzirme şeklini değiştirecek. Sonra da gerçek saf zeytinyağı sür her emzirmeden sonra benim 2 gün ağrıdı sonra yağ sürdüm gecti çok şükür. En iyi ilaç yağ. 
0 oy
(111 puan) tarafından
Zamanla alışırsın canım bnde mendıl ısırarak emzırıyordum acıdan canımı alıyorlar gıbı olurdu kendın vermeye çalış ugras 
0 oy
(46 puan) tarafından
Canim ben de bu uygulamada okumustum tahinin ustündeki yag iyi geliyormus bi dene istersen cok gecmis olsun Rabbim sifa versin
0 oy
(130 puan) tarafından
Ay cnm yabende aynıyım şuan . Her emzirmeden önce kantoron yağı sürüyorum biraz rahatlatıyor beni. Eczneden dün nusuva mi insuva mi ne ondan aldım depodan getircez dedi daha bekliyorum
0 oy
(32 puan) tarafından
Canım ben çok çektim ve bana en sonunda iyi gelen emzirmeden önce kendi sütümle göğsümü sildim arada bi karbonatlı suyla sildim hem bebeğimin ağzı pamukçuk olmadı hemde artık yara olmuyor bide emzirmeden önce göğsünden biraz süt sıkıp sürerse in hem yaraya iyi gelir hemde sendeki nazar bebeğe geçmez çok geçmiş olsun canım dediğimi yap 2 yada 3 güne bi şeyin kalmaz inşallah sonra hep devam edersen de daha olmaz ama sakın unutma 
0 oy
(211 puan) tarafından

Vakum la mı sağdım o yüzden mi yara oldu benim de öyleydi ismini hatırlamıyorum bir krem alıp sürmüştüm Allah razı olsun ebeler de çok yardımcı olmuşlardı Allah yardımcın olsun o acıyı bende çektim :(

0 oy
(157 puan) tarafından
Ilk başlar hep öyle oluyo canım zamanla alisyon  Allahım yardmcin olsn Çok aciyoo ama sabir
0 oy
(2,285 puan) tarafından
Şuan seninle aynı acıyı yaşıyorum kızım 6 aylık dişi çıktı ısırıp kanatıp duruyor ağlıyorum emzirirken resmen

İlgili sorular

1 cevap 181 göst.
20, Aralık, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mervemirayım (264 puan) tarafından soruldu
3 cevap 306 göst.
23, Ağustos, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Zeynepzeynep (209 puan) tarafından soruldu
3 cevap 52 göst.
6 saat önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Gamzey (17 puan) tarafından soruldu
3 cevap 30 göst.
14 saat önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Kedimekim (275 puan) tarafından soruldu



...