1,251 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (342 puan) tarafından

?

Bebek Ayı 10 günlük

7 Cevaplar

0 oy
(1,126 puan) tarafından

evett cnmm.baslarda cok.yaparlar bez degistirmekten yoruluruz zamanla azalir merak.etme

(342 puan) tarafından
Doyduğunu gösterir di mi? Bi de hıçkırıyo emme sonrası
(1,126 puan) tarafından
cnm hickirik 2 sejilde aciklanir 1.doydugu icin 2.midesi buyudugu icin :)
(342 puan) tarafından
Sürekli memede hiç uyumuyo :(
(1,126 puan) tarafından
normal.canim.daha yeno dogdu ilerleyen gunlerdr emzik.ver istersen ben veriyorum.ogluma ama 2 ayi gecti
(342 puan) tarafından
Genelde geceleri çektiriyo da bakalım düzelmezse vermek lazım
0 oy
(41 puan) tarafından

Başlarda olur canım 2 Aydan sonra azalır. Bazen 1 haftaya yakın yapmadığı bile olur. 


(342 puan) tarafından
Sürekli emmek istiyor. İlk gün 3 kere yaptı. Sonra sarılık olunca günde 1 yapıyodu. Bugün maşallah 7-8 bez oldu değiştirdim
0 oy
(1,448 puan) tarafından

40'ı çıkana kadar günde 9-10 bez değiştirdiğimi biliyorum sonra düzene giriyor 

(342 puan) tarafından
Anladım canım sağol
(24 puan) tarafından
Evet canim normal bende kendimden biliyorum benimki bugun 40 gun oldu yeni duzene giriyor
(342 puan) tarafından
İshal değil yani. Her şeyden panikler oldum artık
0 oy
(56 puan) tarafından

Bizimkiside öyle biz 4.ayımızdan gidiyoruz hala o şekilde çok nadirdir 2emzirmeden sonra kaka yapması. Hatta önce yediriyorum sonra altını değişiyorum sonra azcık daha yedirip uyutuyorum. Günde 10 12 kez alt değişiyoruz 7 8 i kesin kaka 

(342 puan) tarafından
Bizim de dünden beri sürekli emme halinde. Uyku falan uyumuyo desem yeri. Doyduğunu anlamıyo sanırım
(56 puan) tarafından
Bence bi sıkıntı yok canım ya rutin şeyler yani bana artık öyle diyim :) sadece acıkıyo die emmek istemiyo canım daha çok küçükler hem seni senin kokunu duymak istiyo hemde gazı fln wardır o yüzden emmek ister
(342 puan) tarafından
Anlıyorum ama zor valla. Ağzı dili yok ki yavrum derdini anlatsın
(56 puan) tarafından
Kesinlikle çok zor ewet ama tepki vermeye başladıkça insanın içine içine sokası geliyo :)
(342 puan) tarafından
Büyüyecek di mi? Sanki hep böyle kalacak gibi. Zaman durdu şu ara
(56 puan) tarafından
Tabi büyücek canım ben ara ara eski fotolarına bakıyorum bebeğimin de büyüdüğünü çok daha iyi anlıyorum ozaman :) her gün ayrı bi huy ayrı bi şeyler çıkıyor bulmaca çözer gibi resmen :)
(342 puan) tarafından
İnşallah o günleri ben de görürüm :)
0 oy
(96 puan) tarafından

Yenidoğan bebekler hep emmek ister bu çok normal. Sadece açlıktan değil sürekli emmek istemesi susar,annesini özler, korkar,irkilir hep emerek sakinleşmek ister. Kısacası hep sizin kucağınızda olmak istiyor. 9 ay içinizde büyüdü hep sizinleydi normal olarak şimdi de hep sizi isteyecek. Ondan sonra emdikten sonra kaka yapması da normal kucağınızda da daha bi rahatlıyordur bir de bir yandan alırken çocuk bir yandan da çıkarması lazım tabii sık emiyor diyorsunuz çok normal. Benim oğlum da ne varsa hep kucağıma alınca çıkartırdı maşAllah gaz vs hepsini. Zamanla emme sıklığı da kaka yapma sıklığı da azalacak ama şu an daha erken her şeysi sık olacak.

(342 puan) tarafından
Anladım canım.  Hastanede bi hemşire doymuyo takviye mama gerek dedi. O yüzden de merak ediyorum. Her emme sonrası kaka arada da hıçkırık oluyo. Demek ki doyuyo
(96 puan) tarafından
Hemşire buna nasıl karar versin. Doymadığı ancak kilosu olması gerekenden düşük ise, çiş ve kaka miktarı yetersiz ise anlaşılır. Lafla doyup doyamadığı nasıl karar verip seni yönlendirme yetkisini kendinde görmüş bilmem. Hemşireye bakma sen. Her gün 1 tl büyüklüğünde kaka ve 6 yumurta ağırlığında çiş yapıyorsa ve de her ay en az 400 gr alıyorsa doyuyordur. Sık sık emzir kilo alsın az emse sıkıntı.
(96 puan) tarafından
Hatta bana ebe demişti ki asla mama verme çok iyi kilo almış bebeğin maşAllah ne yapıyorsan devam et diye. Sık sık emzirdim sütüm bol oldu ve bol su içtim. Beslenmeme dikkat ettim ve vakit buldukça uyudum. Bunlar önemli aylık gelişim takiplerini aksatma bebeğin kakasını çişini takip et kimseye takılma sen.
(342 puan) tarafından
Haklısın canım.  En iyisi öyle yapmak
0 oy
(263 puan) tarafından

Normal canım. Benim oğlum emdikten sonra genelde yapıyor. Emerken daha rahat  yapabiliyor 

(342 puan) tarafından
Evet kucağıma aldığım an paldır küldür  :)
(263 puan) tarafından
Oh maşallah kuzucuğa :))  valla o yapınca ben rahatlıyorum onun yerine.:)
(342 puan) tarafından
:) sorma sezaryen sonrası mı ne ben de aynıyım
0 oy
(416 puan) tarafından

Ilk zmnlar norml cnm sonradan duzliyo

İlgili sorular

7 cevap 377 göst.
21, Mart, 21 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kiz Annesi1 (5 puan) tarafından soruldu
2 cevap 121 göst.
5, Ocak, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tuğra Berk'in Annesi (476 puan) tarafından soruldu
3 cevap 83 göst.
27, Mayıs, 27 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Anneee (76 puan) tarafından soruldu
3 cevap 184 göst.
10, Nisan, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Beyza5 (116 puan) tarafından soruldu
5 cevap 169 göst.
11, Temmuz, 11 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Yasemin875 (12 puan) tarafından soruldu



...