116 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (132 puan) tarafından
Hangi sıklıkla mama veriyorsunuz ek gıda olarak nasıl bir düzen otutturdunuz.benim uyku ve mama saati cakışıyor bı sefer ek gıda versem mamayı istemiyor 
Reklam


3 Cevaplar

0 oy
(9 puan) tarafından
Ben ilk sabah uyanınca emziriyorum sonra kahvaltı hazırlıyorum lor peyniri yaptım kendim yumurta sarısı pekmez 1 tane de bebe buskivisiyle saat 8 gibi. 12 1 e kadar emiyo uyuyup uyanıp. 1de çorba yapıp veriyorum sebze veya kemik suyu çorbası. 4 5 gibi meyve yada yoğurt veriyorum. Mamayı sadece gece uykusuna yatmadan önce veriyorum 9da uykuya geciyo 8 gibi mamasını veriyorum. Bu şekilde kurdum düzeni 
(2,201 puan) tarafından
Bebeğin kaç aylık
(9 puan) tarafından
6 aylık canım
(2,201 puan) tarafından
Benim kızımda 6 aylık ben sadece 10 gibi bir çeşit sebze ya da meyve veriyorum tadımlardayız daha. mama vermiyorum emziriyorum çok fazla geldi verdiklerinde ondan sordum kaç aylık diye
(9 puan) tarafından
Ben sütüm az olduğu için erken başladım ek gıdaya doktor onayıyla. Düzeni mi de erken kurmuş oldum haliyle
(2,201 puan) tarafından
Anladım canım biz yavaş ilerliyoruz havuç ve semizi sindiremedik kakasında çıktı erik yedik isal olduk bu tarz durumlar yaşamış mıydın
(9 puan) tarafından
Çok şükür sadece şeftali verdiğim de biraz kabızlık yaşadım onun dışında bi sorunumuz olmadı
Reklam


0 oy
(111 puan) tarafından
Sabah kahvaltisi (peynir yumurta pekmez) 

Uyumak istediginde mama (mamasiz asla uyumaz)

Uyandiginda yogurt (azar azar baslayip arttiriyoruz )

Tekrar uyumak istediginde mama

Uyandiginda meyve( seftali yada kayisi)

Gozunuze cok gelebilir ama hepsi azar azar veriliyor yogurt 2 yemek kasigi,seftali ceyrek yada yarim 

Uyurken yediği mamada 90-120 cc arasi 
(132 puan) tarafından
Ben dört yada beş saatte mama veriyorum uyku durumuna göre aralarda da bi kaç kaşık çorba sebze tarhana mercimek yoğurt meyve püresi veriyorum.kahvaltı daha vermedim hiç gec kalkmaya alıştırdım ne verirsem öğleden sonra veriyorum
(111 puan) tarafından
Bizimki sabah 7 de dikildigi için mecburen veriyoruz :) oglenleyin bende organik bebek tarhanasi veriyorum yazmayi unutmusum
0 oy
(166 puan) tarafından
Biz 5 buçukta başladım daha tadımlardayız haliyle. Buralardaki arkadaşlar sağolsun duya duya bir düzen planlaması yapıyorum ama beklemedeyiz 6 aya 9 gün kaldı bakalım :) sağlıkla büyüsün minnaklar. 
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 157 göst.
13, Ağustos, 13 3-6 ay arası bebekler kategorisinde ♡Ilk bebişim ♡ (115 puan) tarafından soruldu
6 cevap 119 göst.
6 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Aselim30 (8 puan) tarafından soruldu
13 cevap 162 göst.
1 cevap 528 göst.
11 cevap 188 göst.
6 gün önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde özgrbrn (131 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...