205 göst.
24-36 ay arası bebekler kategorisinde (133 puan) tarafından
Kizlar yginm cok aglarsa bayiliyo bayildiginda dili gidiyo disleri kitleniyo mosmor oluyo nedir acaba bu durumu yasayan varmi yada cevresinde olan doktora goturucek bayramdan sonra noroloji bolumune sizlerinde bilgisini almak istedim 
Bebek Ayı 14 aylik

3 Cevaplar

0 oy
(27 puan) tarafından
havale geçiriyo bence acile götürün bayılırsa beynine vurur çok tehlikeli
(133 puan) tarafından
Ama ateş falan yokki durduk yere oluyo bide aglayinca  oluyo
0 oy
(194 puan) tarafından

Sara gbi duruyor :ermm:

(133 puan) tarafından
Bende düşunmustum insallah oyle degildir
(41 puan) tarafından
Sara dır cnm....çok geçmiş olsun
0 oy
(117 puan) tarafından
Benim oğlumda bir yaşında yürümeye başlayınca düşüp dili boğazına kaçtı duaları mosmor olmuştu.her yere düştüğünde de bayılıyordu.bur kaç hastane götürdüm emar çektiler egg çektiler .bir şey yok dediler 7 yaşına kadar bayılanlar dikkat ediceksiniz desi. Şükür 7 yaşından sonra bir daha olmadı inşallah sizin bebek dede birşey olmaz.çok gezmiş olsun.
(133 puan) tarafından
Saol cnm insallah

İlgili sorular

2 cevap 201 göst.
7, Nisan, 7 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Blaablaa (143 puan) tarafından soruldu
10 cevap 592 göst.
2 cevap 97 göst.
...