409 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (121 puan) tarafından
Kizlar bebegim 28 gunluk 2 gun once yuksek atesten kuveze aldilar bugun gormeye gittigimde emzik verdiklerini gordum neden verdiniz diye sordugumda emis gucu kuvvetlensin diye verdik dediler benim bildigim emzige alisan bebekler anne gogsunu birakiyomus bilgisi olan varsa yazabilirmi acaba?
Bebek Ayı 28 gunluk

9 Cevaplar

+1 oy
(182 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Benm oğlum 25 günlük ilk 15 gün küvezde kaldı onunda baş ucunda da emzik vardı. Şimdi memeyi de emiyor, canı isterse emziği de emiyor merak etme emer sen pozitif ol yeter
+1 oy
(2,198 puan) tarafından
Hayır bırakmaz ama emme refleksi yukselsin ki senin göğsünü cabuk kavrayip sütünü daha iyi ceksın diye yapılan bisey . Inşallah çabucak çıkar sadece uyku geçişlerinde verirsin emzigi
(121 puan) tarafından
Yani emzik emme refleksini yukseltiyomu gercekten 8 gun daha kuvezde kalicakmis zaten cok emen bi bebek degildi hepten emmeyi birakacak diye cok korkuyorum
(2,198 puan) tarafından
Hayır kuzum refleksini yükseltir çenesi sürekli oynaması lazım benim akrabanın da kuvezde kaldı o da emzik verildi çıktığında çok güzel.emiyordu hiç üzülme sen
+1 oy
(177 puan) tarafından
Hayır canım aksine göğüsu cekmeyi unutmasın emiş gücü olsun diye verilir benimki 23 günlük bir 10 gündür emzik vermeye çalışıyorum ki göğüs ucum hiç yok çeksin diye öyle zar zor çekiyor 
(121 puan) tarafından
Cok sagol canim yorumlari gorunce icim rahatladi
(177 puan) tarafından
İçin rahat olsun endişe etme :)
+1 oy
(24 puan) tarafından
Yok öyle birşey ben oğluma doğduğu gün daha hastanedeyken eksik verdim  iyikide verdim gayet iyi güçlü emiyor çok şükür çenesi daha güçlü oluyo emzik tutan bebeklerin 
+1 oy
(2,245 puan) tarafından
Emme refleksi gelişir canım birşey olmaz ilk bnd doğum yaptigimda emzikle alistirdim emmeyi ama bnm kızım emzik sevmedi malesef şimdi verdiğimde atıyor agzindan sevseydi iyi oluyor arada emzik kurtarıcı cunku
+1 oy
(243 puan) tarafından

Yok canim benimkimede vermislerdi tepki verdim ama kizimin emme refleksi guclensin diye vermisler 2. Ay 15 gunluk oldu biberonda emzikte deli gibi cekiyo gogsumdende inmiyo :D 

(121 puan) tarafından
Ne guzel canim insallah benimkide birakmaz gogsumu zaten az emen bebekti ondan cok tereddutte kaldim acaba birakirmi diye
(243 puan) tarafından
Benimki 15 gun kuvezde biberon verdiler 33 haftalikti 36 ci haftasina ulastiginda emmeye basladi neler yasadim emmiyor diye kendimi yetersiz gordum sagip versemde bebek emicekki sut hormonlari harekete gecsin neyseki atlattim korkma annesi kuvezden ciktigi an gogsunden inmicektir :)
(121 puan) tarafından
Insallah canim
+1 oy
(126 puan) tarafından
Benim bebeğimde bir haftalıkken sarılık ve enfeksiyondan yattı. O zaman bizde gördük emzik verildiğini. Bi haftanın sonunda emzirme yapıcaz dediler. Çok şükür bebeğim hemen aldı göğsümü emdi. O dönemde çok önemli emzik.
+1 oy
(406 puan) tarafından
Benimde kuveze aldıklarında emzik istemistiler biberonla da veriliyordu cok şükür simdi hem emzik hem meme hem biberon alıyor maşallah yeterki ver ne verirsen ver diyor :)
+1 oy
(107 puan) tarafından
Yok cnm ne alaka merak etme bırakmaz emmeyi benim bebeğimede kuvezde biberon verdiler emme refleksi güçlensin diye

İlgili sorular

5 cevap 225 göst.
6 cevap 120 göst.
8 cevap 227 göst.
21, Mayıs, 21 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Byhn52 (6 puan) tarafından soruldu
...