54 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (1 puan) tarafından
Uykusuzluktan bayilicam  1 haftadır hiç uyumuyor ve sürekli kucak istiyor neden olduğu yönünde hiç bir fikrim yok 
Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(85 puan) tarafından
9 ayin içinde bu oluyormus:)daha bugün bununla alakalı bı video izledim .annesinin yanında olup olmadığını kontrol ediyorlarmis:)yani bı gelişim evresi:)geçici bı süreç :)benim oğlan da uyaniyo sık sık 
Reklam


0 oy
(27 puan) tarafından
Al benden de o kadar cnm benim oğlum da 9 ayina girdi uç gündür çok kötü ateşi oldu ne gece ne gündüz durmuyordu bugün de ishal oldu kafayı yiyecem
0 oy
(71 puan) tarafından
Diş çıkaracak büyük bi ihtimal ben de öyleyim 2 tane patladı şükür ama uyumuyor ağrısı var
0 oy
(354 puan) tarafından
Dönemsel canım. Biz bi de aşı olduk dün. Gece saat başı uyandı resmen
Reklam


İlgili sorular

6 cevap 165 göst.
4, Eylül, 4 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Yenibiranne (62 puan) tarafından soruldu
3 cevap 214 göst.
9 cevap 232 göst.
16, Mart, 16 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde rhm (112 puan) tarafından soruldu
4 cevap 187 göst.
30, Ağustos, 30 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Buse Karaçaylı (11 puan) tarafından soruldu
Reklam





...