405 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (253 puan) tarafından

Genelde 3aylik olunca dönüyor diyorkar ama benim bebeğim dönmüyor dün oyun halisina koydum kendini arkadaşa doğru kaydira kaydira oyun halısının dışına çıkmış böyle kaydırma hareketi yapıyor ama dönemiyle ne zaman döndü bebekleriniz?dönünce gaz sancısı bitiyor diyorlar bitsin artık ya

Reklam


14 Cevaplar

0 oy
(116 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
3 aylık olmamıza 5 gun var kızım sadece saga sola dönüyor yuz ustu dönemiyor canım bnce daha erken bebekten bebege değişir zaten 
(253 puan) tarafından
Ya benim bebek sağa sola da dönemyor .dönse gaz sancıları da biterdi belki
Reklam


0 oy
(787 puan) tarafından
Canım biraz sert zeminde olursa daha kolay dönüyor. Ben halının üstüne  pike seriyordum onun üstüne bırakıyordum 2 aylıkken dönmeye başlamıştı.
(253 puan) tarafından
Ya ne güzel gaz sancısı bitmiştir o zaman
(787 puan) tarafından
Evet gaz sıkıntımız olmadı sayılır. Erkenden kendi kendine çıkarmayı öğrendi.
0 oy
(255 puan) tarafından

Dur bacim döner benimki genetikmi neden bilmiyom cok erken basladi dönmeye yastik koyuyorum etrafina cift kisilik yatakta yatiyo dr genel muaynede gordu 90 derecelik acida yatsin bebek biraz aktif dedi pramature bebek ama cok hareketli 10 dk tek birakamiyorum bisi olur diye sirtima baglicam en son  :D cocuk oyun halisindan kayiyo masallah  yakinda baslar annesi

(203 puan) tarafından
Aynen çok kıpır kıpır bende tek bırakamıyorum
(255 puan) tarafından
Artik kanguru alip oyle dolancam evde ama bilemedimki kanguru kacinci ayda kullanilir  valla bak saat kac oldu kahvalti yapmadim daha hanim habire emmek istiyo mandira gibi hissediyom kendimi :))
(203 puan) tarafından
Ne kadar senin kızın
(255 puan) tarafından
Duzeltilmis yasi 42 gunluk 83 gun oldu doğali pramature bebek
(253 puan) tarafından
Ya dönmeye başlayınca gaz sancısı bitiyor diyorlar o yüzden bitsin istiyorum aslında
(255 puan) tarafından
Merak etme canim aksam sabah baslar dönmeye eskisi gibide gazi olmaz artik diye dusunuyorum cokmu gazli bi bebek
(253 puan) tarafından
Evet ya dogdudundna beri gazlı kimyon gaz damlaları ise de yaramıyor
0 oy
(203 puan) tarafından
Benimki coktandor sırtüstünden yüzüstü dönüyor bazen kolu altta kalıyor ben yardım ediyorum bazende kendi çıkartabiliyor ama yüzüstünden dönemiyor
(253 puan) tarafından
Ne güzel peki bunu yapması için sen birşey yaptın mı kendi kendine mı ogrendi
(203 puan) tarafından
Yok kendisi sırtüstü yatmayı sevmediği için kendi kendine dönüyor
0 oy
(284 puan) tarafından
3 aylikken kizim dönmeye basladi ve simdi cok seviyor cani sikilinca hemen karninin üzerine donuyor cok seviyor cok sukur her bebek farkli canim
(203 puan) tarafından
Karnının üstünden dönüyormu kuzu.
(253 puan) tarafından
Ne güzel benimkide donaeydi belki gazı biterdi
(284 puan) tarafından
Karninin üzerinde baya kaliyor ama daha yüzüsttü dönemiyor dokdorumuzda 7 aylikken döner dedi icim rahatladi cok sükür
0 oy
(23 puan) tarafından
Benim bebişte dönmüyor 3 bucuk aylık olduk kilolu biraz ondan mı acaba
(253 puan) tarafından
Hahaha kaç kilo ki kiz
(23 puan) tarafından
Şuan 9 kilocuk
(253 puan) tarafından
Maşallah fazla canım kaç kilo doğdu ki
(23 puan) tarafından
3700 doğduk  ama kilosuna rağmen hareketli sadece dönmüyor hatta yerde sırt üstü yatmak bile istemiyor varsa yoksa gezicek
(253 puan) tarafından
Canım yablis anlama ama kilosu ayına göre çok fazla hormon testi falan istemedi mi doktorunuz
(23 puan) tarafından
Hayır istemedi babası ve ben yapılıyız genetik diyorum gerekli görülürse yapılır elbette aklıma takıldı bakama bizim bebekler öyle genelde yürümeye başlayınca kilo veriyorlar ablamın kardeşimin çocuklarıda öyleydi
(253 puan) tarafından
O zaman genetiktir canım Allah hayırlı sağlıklı eylesin evlatlarımızı
0 oy
(409 puan) tarafından
Daha erken cnm bnmki 5 ayına 2 gun kala döndü. Şuan 5 ay 1 günlük yeni dönüyor yani. 2 aydır dönmeye çalışıyordu ama yeni döndü
(253 puan) tarafından
Peki gaz problemi ne zaman bitti csnim
(409 puan) tarafından
Gazdan ağlayan bi bebeğim yoktu yani kolik değildi ylnz çok kasıyırdu kndini devmlı ıkımma halindeydi. 3.aya doğru oda gitti cnm. Şuan bazen emerken kendini sıkıyo yine gazı geliyo bırakıyo memeyi ama sancılı değil.
0 oy
(23 puan) tarafından
Biz 5 5 aylıkken dönmeye başladık canım
(253 puan) tarafından
Anladım canım sağol peki gaz sorununuz ne zaman bitti
(23 puan) tarafından
Bitmedi malesef daha beter oldu hatta doktora sordum yaşına kadar devam etcek o zman dedi bazıları böle oluomuş
0 oy
(6 puan) tarafından
Valla bizimki 5 aylık oldu yeni dönmeye başladı sayılır oda bi kolu altta kaliyo cikaramiyo 3 ay erken sanki biraz .
(253 puan) tarafından
;);)Allah bağışlasın canım
0 oy
(284 puan) tarafından
Benim kizim masallah kendisi dönüyor ve geride yüz üstü dönüyor 6 ayimiza az kaldi 
(253 puan) tarafından
Allah bağışlasın canım
(284 puan) tarafından
Amin cümlemizin evladini canim
0 oy
(36 puan) tarafından

Canım 113 günlüğüz bikaç gün oldu dönmeye başlaması her bebek aynı olmaz gerçi ama yavaş yavaş yani sabret :)

(253 puan) tarafından
Bize bugün 95gunluguz donaeydi bir belki gazı biterdi.gaz sorununuz bitti mi
(36 puan) tarafından
Yavaş yavaş btti canım yinede var braz ama
0 oy
(311 puan) tarafından
Canım yüz üstü bırakıyor musun? Her bebek bir olmaz..
(253 puan) tarafından
Yüzüstü durmak istemitor canım ağlıyor;)
(311 puan) tarafından
:)) bak hele şuna..
0 oy
(310 puan) tarafından
3 aylik olunca döndü bugün tam 6 aylik artık geri geri emekliyor 
(253 puan) tarafından
Ne güzel ya gaz problemi hala devam ediyor dw
(310 puan) tarafından
Hayı Canım......
(253 puan) tarafından
Ne zaman bitti peki
(310 puan) tarafından
3 aylik olduğunda
0 oy
(87 puan) tarafından
Tam 4 aylık olunca döndü  abisi de tam 5 aylık olunca dönmüştü  daha erken size
(253 puan) tarafından
Anladım canım sağol
Reklam


İlgili sorular

8 cevap 386 göst.
7, Kasım, 7 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Rüyaaa (135 puan) tarafından soruldu
7 cevap 371 göst.
13 cevap 413 göst.
17, Mayıs, 17 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tülay (130 puan) tarafından soruldu
7 cevap 169 göst.
10, Kasım, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dilek (135 puan) tarafından soruldu
1 cevap 78 göst.
21, Ekim, 21 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Hüdoşş (129 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...