161 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (76 puan) tarafından

Kızlar bebeğinizin tırnaklarını banyosunu tek başına yıkayıp kesebiliyomusunz

Bebek Ayı 3 aylik

9 Cevaplar

0 oy
(58 puan) tarafından

Banyosunu 25 günlük falanken yek yıkadım.Banyo fileli falan var tabi leğende cesaret edemem.Tırnağını el mahkum kendim kestim annemin gözü yakını görmüyor emanet edemedim.Her kesmede aklım gidiyor etini kescem diye.Uyutup derin uykudayken kesiyorum hareket etmiyor o zaman 

(76 puan) tarafından
Ben uyanıkken uyurken kesiyorum hep :)))
(58 puan) tarafından
Valla fazla korkağım bu konuda.Annem küçük kardeşimin ayak tırnağını keserken uyanıktı ayağını hareket ettirdi eti kesildi çok ağladı o kalmış aklımda şimdi hep uyurken kesiyorun
0 oy
(1,452 puan) tarafından

Evet ilk günden beri tek yıkayıp tırnaklarını kesebiliyorum tırnak kesmeyi uyurken yapıyorum rahat oluyor 

+1 oy
(482 puan) tarafından

Banyoyu esimle yaptırıyoruz o su döküyor ben yikiyorum. Tırnaklarını da uyurken kesiyorum

0 oy
(416 puan) tarafından

Evet banyosunu tek yaptırdım ama kaynanam beraber yikayak yorulma diyo  tirnagini tektek basima ben kesiyom

0 oy
tarafından

4 Aylık olacak oğlum haftaya.Doğduğundan beri annemle yıkıyoruz.Üst katımda oturuyor olmasa mecbur kendim yıkardım da ;) tırnaklarını kendim uyanıkken kesiyorum ağzına emziği werip şarkı söyleyerek. Lakin hala ayak tırnaklarını kesemedim.Bi kez denedim etini kesmişim çok ağladım üzüldüm. kendi uzayıp kırılınca koparıyorum artık.

0 oy
(48 puan) tarafından

Oglum 19 gunluk dun kestim ilk defa emerken kolay oldu ayaklarininda daha kucuktu bas parmaklar uzamis sadece onlari kestim sakincr yatarken banyoyu da esim ve annemle yaptirdik bi kez bidaha yaptirmadim daha 

0 oy
(1,126 puan) tarafından

evet cnm 2.bebek olunca annem 40 i cikinca gitti ben memurum kimsemiz yok burda hep tek yikadim daha esimden hic yardim almadim tirnaklarini da ben keserim ikisininde

0 oy
(15 puan) tarafından

Banyosunu bazen annem bazen de eşimle yapiyorum ama tirnagini hiç kesmedim 2 yaşında kızım var daha bir kere tırnak makası değmemiş tirnagina çocukların zaten iki yaşına kadar kendisi dökülür tırnakları kesince çok kalın geliyo ve çabuk uzuyor hiç kesme bak nasıl dökülüyor kimse inanmıyor kesmedigime biri iki yaşında biri de iki aylık sanki kesilmiş gibi hiçbirşey yok 

0 oy
tarafından

Yıkıyorum valla banyo küvetine oyuncak koyuyorum oğlumu da otutturuyorum o oynuyo ben banyo yaptırıyorum tırnaklarını da uyanıkken çok rahat kesiyorum oda izliyor

İlgili sorular

9 cevap 132 göst.
14, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tuğra Berk'in Annesi (476 puan) tarafından soruldu
12 cevap 271 göst.
25, Haziran, 25 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Vildan (43 puan) tarafından soruldu
2 cevap 59 göst.
1 gün önce 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ❤M. Ali'nin Annesi ❤ (475 puan) tarafından soruldu



...