217 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (135 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Kizlar 3 gundur sutum azaldi cok az geliyordu normaldr

image

sut olsun diyerek rezene cayi olsun kompostolar olsun ne bileyim 3 lt su icmek olsun falan bunlara dikkat ediyordum ama ne oldu anlamadim bi anda sutum az gelmeye ve oglum huzursuzlanmaya basladi normaldr dogumdan beri ben bu resimde 2. Pozisyonu kullanarak emziriyordum cunku rahat geliyordu bana biraz once 1. Pozisyonda emzirmek geldi icimden bi anda sutum gelmeye basladi acaba pozisyonla alakali olabilir mi diye dusunmeye basladim simdi sutun azalmasina sebep olur mu ya da soyle sorayim sutun gelisini engeller mi yanlis pozisyon 

Reklam


2 Cevaplar

0 oy
(679 puan) tarafından
Resim yok canım. Aynı durumdayım bende merak ettim dogrusu
(135 puan) tarafından
Ben normalde koltuk alti pozisyonunda emziriyordum bugun kucagima aldim direk o sekilde emzirdim bildigimiz emzirme pozisyonu yani o sekilde sut daha iyi geldi canim
(679 puan) tarafından
He anladım canım .
Reklam


0 oy
(90 puan) tarafından
Canım 3 pozisyonda da gelen süt kanalları  farklı kanallardan geliyo  o yüzden değişik değişik pozisyonlarda  emzirmek  daha iyi oluyo her pozisyonda ayrı bi kanaldan süt geliyo  hem göğsün boşalması için faydası var hemde süt  geliminde 
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 97 göst.
13, Şubat, 13 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Havva (163 puan) tarafından soruldu
0 cevap 122 göst.
19 saat önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sebi (8 puan) tarafından soruldu
1 cevap 43 göst.
3 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Eylülüm (31 puan) tarafından soruldu
2 cevap 63 göst.
4 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde ÖzEn (131 puan) tarafından soruldu
4 cevap 139 göst.
28, Kasım, 28 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde ÖzEn (131 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...