266 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (279 puan) tarafından
49 gunluk bebegim var. Dogdugundan beri hem emziriyorum hem de mama veriyorum yetmedigi icin. Ama aslinda yetiyo mu yetmiyo mu onu anlayamiyorum. Şöyle ki bebegimi emzirirken diger gogsumden her zaman akiyor, hatta iyi dolmussa 25ml falan aktigi oldu kendi kendine. Gun icerisinde de sizlayarak akip camasirlarimi islatiyor. Ama gel gelelim sagdigimda en fazla 50ml cikarabildim şu vakte kadar (2 meme toplam). Bebegim de memede süt azalinca aglamaya basliyor o yuzden sonrasinda mama veriyorum...

Bu durumda benim sütüm az mi cok mu anlamiyorum. Memem tam dolmadan sütün akmasini da anlamiyorum. Bi fikri olan varsa diyiversin lutfen :/
Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(27 puan) tarafından
Canim benim bebegimde 47 gunluk tabiki sutun var olmasa akarmi diger gogsun bende ayni senin gibiyim birini emzirirken digeri akiyo olmasa akmaz dimi bence mama verme emsin bebis ben hic mama vermedim ins anne sutuyle devam ederiz
(279 puan) tarafından
Ben de cok istiyorum sadece anne sutu alsin ama emdikten sonra (bazen-her zaman degil) agliyor süt icin. Memede bitince mecbur ben de mama veriyorum :/
(27 puan) tarafından
Canim benim bebegimde agliyo resmen memeyle kavga ediyo biraz sakinlesiyo sonra yine emiyo emdikce cogalacak sütün sen emin ol
(279 puan) tarafından
İnşallah dedigin gibi olur, cok sagol
(87 puan) tarafından
Memede süt bitmez der emzirme danışmanları evire çevire emzir. Biberona iyice alışmadan daha küçükken bırakır. Bence sütün de var ve sardığım süt ile bebegin emdiği süt miktarı aynı olmazmış bebek daha fazlasını çekermiş
Reklam


0 oy
(152 puan) tarafından
Sütün yeterli Bnce boşa mama iciyo canım. Bi ay mamasız dewam et kilo alımına göre hareket et. Sütün warken  mama  icmesin
(279 puan) tarafından
Keske devam edebilecegime inansam mamasiz. Bazen oyle bi agliyo ki sanki hic emmemis gibi :/
0 oy
(27 puan) tarafından
Bence mama verme ne kadar bebeğe memeni verirsen o kadar süt kalitesi artar ve sütler hemen iner ve de bebek emdikçe göğüsler kendini uyarır mış daha çok süt daha çok süt diye ve benden tavsiye ne yersen ye süt yapması için ama dinlenmeden uyumadan bisi olmaz uyumak çok önemli 
(279 puan) tarafından
Inanin her seye o kadar dikkat ediyorum ki.. tum ogunlerim sut yapmasi uzerine. Mumkun oldugunca da dinleniyorum. Ama zaman zaman emdikten sonra daha fazlasini verene kadar agliyor :(
0 oy
(71 puan) tarafından
Biberona alışırsa bide memeni tamamen bırakır canım 3 ayda biberon yüzünden şimdi meme emmiyor benim kızım. Sadece göğsünü ver yeter sütünü kaliteli yapmak için ceviz süt yumurta et yeşillik su bol bol tüket tamamdır 
(279 puan) tarafından
Simdilik oyle bir durum yok ama 3 ay diyosunuz bu da beni korkutmuyo degil, insallah oyle bisey olmaz :(
Yiyip ictiklerimi bi yazsam var ya.... belki de kizim istahli bir bebektir, diger bebeklere oranla daha fazla istiyodur bilemiyorum. .
(71 puan) tarafından
Canını sıkma rahat ol çok mama vermek istiyorsan kaşıkla ver yeter ki bırakmasın emmeyi
(279 puan) tarafından
Cok tesekkur ederim insallah birakmaz
0 oy
(64 puan) tarafından
Boşuna mama içiyor sütün az olsa emzirirken diğerinden süt gelmez
(279 puan) tarafından
Evet ama bazi zamanlar emdikten sonra agliyor fazlasıni verene kadar :/
(64 puan) tarafından
Cisi kakası nasıl
(279 puan) tarafından
Gunde 5-6 bez degistiriyorum en az. 1 kere kaka mutlaka yapiyor bazen fazlasi da oluyor.
(64 puan) tarafından
Sütün yetiyor mamayı bir günlük kes takip et aglamasina aldirma oyalamaya çalış
Reklam


İlgili sorular

11 cevap 230 göst.
9, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde misafir tarafından soruldu
2 cevap 112 göst.
29, Ekim, 29 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dilek (136 puan) tarafından soruldu
1 cevap 80 göst.
14, Kasım, 14 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Havva123 (120 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...