377 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (264 puan) tarafından
Süt yaptigi icin maden suyu ictim 2 tane (farkli gunlerde). Bardaga dokup bi kac saat sonra ictim gazi ciksin diye ama sanki yine de bebegime gaz yaptı gibi bilemiyorum :/  bilgisi olan var mi?
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(1,101 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Ic canim ic bisey olmaz. Yediklerime o kadar dikkat ediyorum ama bebegim asiri gazli, damlalar bile bir yere kadar ise yariyor. Bu gazin olacagi varsa oluyor malesef.
Reklam


0 oy
(44 puan) tarafından
Bildigim kadarıyla asitli  icecekler zararlı tabi maden suyu hakkında pek bi bilgim yok ama sen normal su tüket canim riske atma yine de 
(264 puan) tarafından
Sütte gozle gorulur bi artis olunca iceyim demistim ama bugun kizim hic uyumadi. Baska ne gaz yapmis olabilir aklima gelmiyor yediklerimden. Yine de icmeyim ben o zaman :/
(44 puan) tarafından
Aslında  ne yersek yiyelim gaz oluyor bence ama bazı  besinlerden  biraz fazla oluyor. Yani gaz sorunu kaçınılmaz bir şey malesef
(264 puan) tarafından
Aynen. 4.aya gelince tamamen gecer insallah
(44 puan) tarafından
+1
Insallah canım
0 oy
(70 puan) tarafından
Maden suyu süt yapar mı ki ya ilk defa duyuyorum 
(264 puan) tarafından
Valla canim bende sanirim ya o yapti ya da dereotu (sabah bolca yemistim).  Ama dereotunu daha once de yedigim için sanki bu artis maden suyundan gibi geldi bana.
(70 puan) tarafından
+1
Ama bak dereotu dehşet yapıyor onu biliyorum ama maden suyunu ilk defa duydum
0 oy
(66 puan) tarafından
Evet bende denedim sutte artış oldu ama gazda var bıraz onuda damla ile cozdum ıyıce gazını cıkartınca Bı sorun kalmadı 
(264 puan) tarafından
Ben de ictigimde ayni su gibiydi kivami. Dedim acaba yine de gaz yapiyo mu ki :/
(66 puan) tarafından
Yok gazlıyken içtim :) bebegım gazını ıyıce cıkardım :)) soda gaz yapar ama maden suyu o kadar degıl bence
(264 puan) tarafından
Ben hem gazini aldim maden suyunun hem de bebegimi her emzirdikten sonra gazi çıkana kadar nerdeyse kirk takla attim ama bana misin demedi :/
+1 oy
(27 puan) tarafından
Canım maden suyu gaz yapmaz 

Bende senin gibi bebeğim küçükken şu gaz yapar bu gaz yapar psikolojik bı sıkıntıya girmistim

Agladikca yediklerimi sucluyordum

Ama mesela malt içecek var süt artiriyo diye ondan aldım oda asitli gaz yapacak olsa oda yapardı yapmadı :)
0 oy
(34 puan) tarafından
Madensuyu derken soda mı bildiğimiz 
(7 puan) tarafından
+1
Sade soda canım
(34 puan) tarafından
Tamm teşekkür ederim bende denicem
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 141 göst.
10, Eylül, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ysmnn (7 puan) tarafından soruldu
3 cevap 172 göst.
2, Temmuz, 2 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kubraaaaaa2 (7 puan) tarafından soruldu
2 cevap 40 göst.
26, Kasım, 26 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tubaaaaa (136 puan) tarafından soruldu
3 cevap 69 göst.
21, Kasım, 21 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hülya3838 (3 puan) tarafından soruldu
4 cevap 86 göst.
26, Ekim, 26 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mervemirayım (208 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...