220 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (37 puan) tarafından
Kızlar kolik tüm gün devam eder mi ya çözemiyom neyi var sabah 8 den gece 1 e 12 ye kadar ağlıyo çok kötü hiç bi şekilde susmuyo sakinlemiyo benim bildiğim kolik belli saatte olur anlamadım gaz sancısı hiçmi gitmez günlerce 1,5 aylık
Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(67 puan) tarafından
Benim oğlumda öyle ya gündüzleri çiti çıkmaz yani evde bebek bile yok der herkes ama ikindin 6 da bir basliyor gece 12ye kadar bazen 1e kadar ne uyuyor ne susuyor smdi zar zor bir uyudu nasıl olduysa 
(159 puan) tarafından
Benim kızım da öyleydi gecerutlaka sadece sabret ikindi 6 dan gece 1 e kadar 1 ay böyle oldu ne uyur nede dururdu sadece kucakta hoplata hoplata gexdirdim öyle duruyordu kamburum çıkmıştı artık kucağa alışacak diye korktum da çok fazla alismamis şimdi 4 bitip 5 e girecek maşallah sakinlesti ama şimdi de sanki dis sıkıntısı başladı gliab yani demem o ki geçer annesi sabret bende zorla uyutrdum kolik olmadığı saatler hariç
(67 puan) tarafından
Oglum kucakta da durmuyor sadece memede duruyor sürekli emmek istiyor o süre zarfında
(159 puan) tarafından
Aynen öyleler emzik verebilirsin emzik ver canım zorla alistirdim ben hurmanın tadı gelecek şekilde hurmaya surttym azcik her attugibda ,öyle öyle alıştı şimdi de sadece uyurken Aliyo sonra atiyo ,ama zaten biz ne kadar ne dersek diyelim ne yaparsak yapalım kendiliğinden geçmeyince gecmiyo sadece dediğim gibi sabır
Reklam


+2 oy
(141 puan) tarafından
Gaz sancısı. Ne cektim o gazdan be ah ah... simdi bi kac gundur yavasladi 3 aydır cekiyorum. Gaz damlası kullan saatine uyarak ver. Her beslemeden sonra mutlaka gazını cikar. Kendine rezene cayi yap icine biraz kimyon at. Yemeklerine de azar azar kimyon at. Bebegi duz yatirip bacaklarini karnina ** bisiklet gibi cevirt. Bezini acinca azcik poposunu uyar gazini cikartsin cikartabildigi kadar. 
0 oy
(1,101 puan) tarafından
Benimkinin gunduz pek sancisi olmuyor, olsa da cabuk hallediyoruz ama geceleri zorluyor. Ozellikle sabaha karsi uykunun en tatli oldugu zamanlarda :( emzirip hemen yatirsam diye hayal ediyorum hergun ama hep kiyamet kopuyor
0 oy
(88 puan) tarafından
Bebeginize alerji testi yaptrn derim siz emiyorsa sizin yediklernzde bebeği rahatsz ediyr biz geç fark ettik gaz sandık değilmiş alerjiymiş kakasını ve vücudunda  kızarıklık kuruluk var mı takıp edin 
0 oy
(2,120 puan) tarafından
Canım kalça ultrasonu yapıldı mı allerjik bi durum da olabilir kızım da kolikti 3 4 saat ağlardı sabahları o kadar gün içerinde devamlı gaz sancımız olurdu
(37 puan) tarafından
Yarın ultrasonda bakılcak herşeye galiba bilmiyom ki doktor yönlendirdi tüm gün ağlıyodu bugün sakin ama uyuyamıyo hiç
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 74 göst.
9, Kasım, 9 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde M❤️ (148 puan) tarafından soruldu
5 cevap 232 göst.
13, Ekim, 13 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Zeynepzeynep (164 puan) tarafından soruldu
4 cevap 135 göst.
3 cevap 124 göst.
22, Ekim, 22 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Rüyaaa (135 puan) tarafından soruldu
7 cevap 60 göst.
-Reklam-





...