146 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (34 puan) tarafından
Az once bi arkadas post acmis icim gitti ya.

Kizlar yeni dogan bebeklerinize ıslak mendil kesinlikle kullanmayin en pahalisi kalitelisi olsa bile. Pamuğu ıslatıp temizleyin sonrada havlu kağıtla kurulayin hic pisik olmuyo inanın ben dogdugundan beri oyle yapiyorum kızarıklık bile olmadı 

Bezle pek alakasi yok kalitelisini kullanamiyosaniz bile biraz daha sık degistirirsiniz ıslak kalmaz ;)
Reklam


4 Cevaplar

+1 oy
(2,184 puan) tarafından
Canım emziren annenin yedikleri de pişik yapıyor doğduğundan beri pamukla silip pamukla kuruluyorum. Ek gıdaya başladıktan sonra yediklerinden dolayı da pişik oldu. Pişik allerji belirtisi de olabiliyor bi tek nemli kalınca pişik olmuyor 
(34 puan) tarafından
Olabilir canim haklısın bilmem oyle görünce aklima geldi paylasmak istedim
Reklam


0 oy
(790 puan) tarafından
Ay bende gördüm içim parçalandı , bende pamukla yapıyorum temizliğini ve hametan kullanıyorum hiç sorun yaşamamıştık. Uzun zamandır kola içmemiştim haftasonu canım istedi içtim , baktımki poposu kızarmaya başladı. Emzirdiğim sürece kola falan içmemeye söz verdim kendi kendime. 
(34 puan) tarafından
Aynen cnm arkadasda yazmis yediklerindende olur diye bak bunu yeni ogreniyorum zaten dikkat ediyorum sanci falan yapmasin diye
0 oy
(106 puan) tarafından
Bende gördüm canım benim bile icim yandı. Biraz tenlede alakalı. Doğduğu günden beri ıslak mendil kullanıyorum hiç pişik falan olmadı. Hemde Antalya da yaşıyoruz cehennemin dibi. Tamamen ciltle alakali
(34 puan) tarafından
Dogdudur canim görünce dayanamadim paylasayim istedim kiyamam konu bebekler olunca hasaslasiyo insan
(106 puan) tarafından
Aynen canım ya . Allah şifasını versin
0 oy
(10 puan) tarafından
Benim oglumunda azicik kizarinca hemen havalandiriyorum kapatmiyorum islak mendili parfumsuzunu alip paketten cikarip hic katini bozmadan yikayip kaynatip soguyunca sikip biraz citcitli buzdolabi posetine koyuyorum daha kolay oluyor bana 
(34 puan) tarafından
Yani oda olabilir canim ıslak mendiller iyiside olsa cildine zarar veriyo bebisin
(10 puan) tarafından
Benim cevremde cogu insan parfumsuz islak mendil kullaniyor hic bisey olmadi ben yinede yikayip kullaniyorum yine zaten ilik su pamukla silenlerle ayni mantik oluyor pisik hic olmadi benim
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 132 göst.
4 cevap 291 göst.
3, Eylül, 3 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Asliilkyaz (10 puan) tarafından soruldu
4 cevap 607 göst.
3 cevap 96 göst.
10 saat önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kader yuce (7 puan) tarafından soruldu
1 cevap 67 göst.
-Reklam-





...