321 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (11 puan) tarafından
Kizlar kac damla kullandim belli değil zinco sab simplex biogaia rezene cayi yediklerime dikkat ediyorm masaj yapiyorm ama gecmiyo gazi oglum gece cok iyi uyuyo aslinda ama gazindan dolayi hep ikiniyo kivraniyor kurban oldgum gozlerini bile acmiyor ben altini açtığımda ama en sonunda agliyo gaz çıkarıyor ama cook var bitmiyo kendi cikariyor kakasini kendi yapamiyo derecenin ucuyla zeytinyagiyla ben her seferinde cikariyorm nolck boyle bilmiyorm.. hurse harvey's bunu kullanan var mi doktorum gecmezse bunu kullan dedi bugun eczaneden alcm insallah ama artik umudum kalmadii
Bebek Ayı 45 günlük
Reklam


17 Cevaplar

0 oy
(5 puan) tarafından
Zinco kullan o çok iyi
(23 puan) tarafından
Dün aldım ben de faydasnı ne kadar sonra gosteriri acaba
(77 puan) tarafından
Tek.basin o kadar etkisi yok canim
(23 puan) tarafından
Neyle kullanmak gerekirki başka
(77 puan) tarafından
Metsil ile birlikte gunluk3 kez 15 er damla
(65 puan) tarafından
Ben tek zinco kullanıyorum farda etmedi sabah 10 da ve aksam 6 da 4 damla veriyorum. Metsili nezaman kac damla vereyim
Reklam


0 oy
(4 puan) tarafından
Ben 3 adet keçiboynuzu nu 1 litre suda kaynatip gun icinde bu cayi içiyorum gebeliktede hep ictim kabizlik falan yasamadim dogumdan sonra birakmistim sonra gaz sorunu yasayinca tekrar deniyeyim dedim faydasi oldu eskisi gibi bagirmiyor maasallah birde ben hergun bir kupa rezene iciyorum oglumada gunasiri 1 tatli kasigi veriyorum dene istersen keçiboynuzu her derde deva
(23 puan) tarafından
Canım ben de ogluma vermek istiyorum ama 23 gunluk daha az sorunu biz de cok yasıyoruz bi cay kasıgı versem birsey olur mu acaba
(4 puan) tarafından
Bende bir ayliktan beridir veriyorum ama sadece rezeneyi bir cay kasigindan bisi olmaz sanirim gaz damlasinin icinde de oyle seyler var nasilsa diye ama keçiboynuzunu kendim iciyorum birde uyumasi icin kolik muzik var youtubeda basucuna koyup uyutabilirsin kolik olmasada o muzikte sakinlesip uyuyolar
(23 puan) tarafından
Teşekkür ettim deniyim bi rezeneyi o zaman
0 oy
(4 puan) tarafından

image

birde bu surup faydaliymis akrabam almis fayda görmüş ozel hastahaneye gidincede bunu yazdi doktor ama ben alip kullanmadim
(11 puan) tarafından
Ne yaparsan yap cocugun gazi oldugu surece hic bisey fayda etmez 3 4 aylik oldumu anca oyle hafifler emziriyorsan yedine ictine dikkat ediceksin bol bol rezene cayi ic hem sut yapar hemde cocuguna faydasi olur ben dogdugundan bu yana rezene cayini iciyorum sukur suan 6 ayligiz
0 oy
(77 puan) tarafından
Zinco bin pek faydası yok benim kızım resmen gazdan göbeği çıkmıştı özel doktora gittik metsil ve zincoyu günlük 3 kez 15 damla kullan geçer dedi ve geçti hatta 20 ye bile cikarBilirİn dedi 20 damla kullandım şimdi 4 ayligiz hiç kalmadi 
+1 oy
(295 puan) tarafından
Hurse harveys onun içinde kimyon var. Sen mutlaka kimyon tüket yemeklerine koy. Kaşıkla ağzına at hemem su iç çok kötü ama çok iyi geliyor. Burda kullanan çok. Rezeneyi ihmal etme. Kabızlık içinde kayısı ye sen bebeğine de etki eder. 
0 oy
(162 puan) tarafından
Canım yediklerine dikkat et muhtemelen çok gaz yapıyordur yediklerin emziriyorsan geçiyordur. Çikolata baklagiller filan azalt . Benimde dün kıvrandı bebeğim 1 çay kaşığı duphalac verdim rahatladı, poposunda çatlak olabilir mi acaba baktınız mı hiç? O zamanda zor yaparmis

Arada 1 çay kaşığı da zeytinyağı veriyorum 
0 oy
(10 puan) tarafından
Nurse harveys damla çok başarılı bence. 
0 oy
(37 puan) tarafından
Bn bebegime hiç agızdan bişey vermiyorum ada çayı yagı kullanıyoruz ve güzel çikartiyor göbegi in altinda bide tabanlarına masaj yaparak kullanıyorum istersen onuda dene
0 oy
(186 puan) tarafından
Enterogis kullandinmi canım . Kesinlikle tavsiye ederim. Zeytin yağı ve rezene yağı var. Probiyotik birde. Bana eczane onu tavsiye etti gittiğim hastane de 
0 oy
(1,133 puan) tarafından
Bazı bebeklerde damlalar işe yaramıyor ne yazıkki 
0 oy
(12 puan) tarafından

Metsil kullan canım çok iyi geliyo ben ondan kullanıyorum oğluma maşallah çok iyi gazını çıkarıyo

0 oy
(5 puan) tarafından
Nurse harveys ben kullaniyorum faydasini goruyorum genellikle ama bazen oda kar etmiyor geceleri rahatsizlaniyor
0 oy
(285 puan) tarafından
Canim dunden beri nurse harvey's kullaniyorum, hemen faydasini gordum. Cocuk rahat uyudu dun aksam cok sukur, bir dene istersen
0 oy
(252 puan) tarafından
Gaz değil canım o poposunda çatlak var.benim bebegimde sabaha kadar uykusunda inlerdi herkes gazdan dedi bende öyle sandım tecrübesizliği işte.doktor popo muayenesi yaptı meğer derin çatlakları varmış kakasını da tam yapamadığı için inlermis yavrum
(11 puan) tarafından
O nasil oluyor canim nasil bi tedavi uygulandi p.tesi doktora gidicem ciddi bisey degil demii  :( peki onlem alinca bebegin iyi oldu mu
(252 puan) tarafından
Canım poposuna bakıyor içine doğru eliyle bakıyor kerem veriyor duruyorsun 2ayda zor geçti ama inlemeleri bitti.sen önlediğini söyle poposuna baktır aceba çatlak mi var bakar mısınız de
(11 puan) tarafından
Aynen canim p.tesi yi iple cekicem bakalim ne dicek her doktor anlar mi acaba catlagi yoksa iyi bi doktora mi gideyim
0 oy
(2 puan) tarafından
Emziriyorsan eğer  1 çay kaşığı kimyonu suya karıştır iç sütten geçer çocuğa gazını yapar o zaman
0 oy
(39 puan) tarafından
Canm bnm bebegim suan 3aylık dogdugundan beri gazlı bebek artık zinco mu metsil mi bioga mi daha kimyonlu yemek yemek naptysam gecmiyo ayaklarını sıcak tut yemene dikkat et sende üşütürsen bebegine gaz olarak dönüyo bebegin ayaklarını hep sıcak tut emzirdiginde hemen yatrma sırtını ovala ayaklarını karnına itir bide yüz üstü yatır ben böyle yapnca rahatlıyo
0 oy
(132 puan) tarafından
Bi ilaci alip kullanipta aninda etki etmesini bekleme duzenli kullanman lazim saatinde oyle etki eder surekli damla degistrip durma
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 117 göst.
7 cevap 272 göst.
30, Ağustos, 30 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Yenibiranne (62 puan) tarafından soruldu
4 cevap 92 göst.
4 gün önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Serapserhatasaf (3 puan) tarafından soruldu
5 cevap 212 göst.
7 cevap 244 göst.
23, Mart, 23 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde bir prenses annesi:) (213 puan) tarafından soruldu
Reklam





...