121 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (14 puan) tarafından
Bebeğim geceleri uykuya dalamiyor siz nasil. Uyutuyorsunuz 32 günlük
Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(121 puan) tarafından
Sessiz bi ortamda sallayarak malesef sallanmaya alisti besik sallaya sallaya uyuttum simdi.. Bazen emerek uyuyup kalıyor 
Reklam


0 oy
(183 puan) tarafından
Bnmde 34 gunluk dogdugndan beri geceleri geceleri cok guzl uyuyor uykusi gekdimi emzigide memeyide kabul etmiyir kundaga sariyom besigine koyuyom bir iki sallamayla uyiyor baznde besigine koymuyorm yanimda uykuya daliyor bide sesli ortama alistirdm seste uyuyabiliyor
0 oy
(31 puan) tarafından
Bende sallayarak uyutuyorum  malesef  ama bi kere derin daldı mi diğer uyanmalara  sallama gerekiyo emip  uyuyo çok uyumamak için zorlandığında da duş aldırıyorum hemen uyuyo
0 oy
(71 puan) tarafından
al kucağına mutfağa git ac aspiratöru görüceksinn 5 dk ya uyuyacak. sonra youtube davlumbaz sesi klima sesi yaz alıştıktan sonra. ben tesadüfen buldum yemek yaparken uyumuştu ondan sonra baktim hep uyuyor telefondan başladım açmaya aynı şekilde baya uyuyordu yani :) 
0 oy
(85 puan) tarafından
Odayı karar anne karnında moduna girip uyuyor. Gazı da olabilir
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 140 göst.
10, Eylül, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Gökyüzü (3 puan) tarafından soruldu
1 cevap 98 göst.
8, Eylül, 8 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Emrenin annesi (1 puan) tarafından soruldu
4 cevap 192 göst.
16, Temmuz, 16 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yenibiranne (66 puan) tarafından soruldu
5 cevap 155 göst.
9, Mayıs, 9 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Cananlrt (9 puan) tarafından soruldu
10 cevap 258 göst.
6, Şubat, 6 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Emineumutmiraç (24 puan) tarafından soruldu
Reklam





...