287 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (12 puan) tarafından

Hepsi mi böyledir bilmiyorum ama benim bebek sabah uyuyo akşam uyumuyo daha 5 günlük nasıl geceye çeviricez uykusunu :(((( 

Reklam


11 Cevaplar

0 oy
(129 puan) tarafından

Canım zamanla değişir endiselenme belli bir süre sen ona ayak uyduracaksin istediği zaman uyuyup istediguzaman uyancak bizde ilk zamanlar gündüz uyanikgece uyurdu şimdi iki aya yakın gündüz uyuyor gece uyajik ama değişir daha  

Reklam


0 oy
(54 puan) tarafından

Benim bebeğim de ilk 20 gün gündüz uyuyordu gece uymuyor yarı kirkindan sonra gündüz uymuyordu gece uyuyor o zamanla değişiyor 

0 oy
(263 puan) tarafından

Senin yapabileceğin pek de bişey yok canım .yenidoğanlar geceyle gündüz ayrımına biraz geç varabiliyor. Ilk ay sabredeceksin. 1.ayını atlattı mı biraz daha düzene girer inşallah. Rabbim yardımcın olsun 

0 oy
(6 puan) tarafından

40'rkını beklemelisin maleseff :))

0 oy
(233 puan) tarafından

Benimki 38 günlük biz hala.oleyiz canım. Herkes 40 çıkınca  düzelir diyor sabırla bekliyoruz bakalım  

0 oy
(161 puan) tarafından

gece gunduz ayrimini henuz yapamiyorlar .ama simdiden baslamak lazim .gece muhakak karanlikta uyut .uytamiyirsan los bi isikda uyutmaya calis .gunduzleri ses olsun yattigi ortamda .yavas yavas alisicaktir

0 oy
(1,818 puan) tarafından

Ben bebeğimi doğduğu günden beri geceleri loş sessiz ortamlarda emzirdim o şekilde altını değiştirdim emmek için uyandığında hiç konuşmadım salonda yanan bi gece lambası vardı onun ışığı vuruyordu odaya. Gündüz tam tersi sesli aydınlık ortamlara alıştırdım gündüz uyurken elektrik süpürgesi falan çalıştırıyorum normal işlerimi yapıyorum misafirimde gelse onların yanında uyutuyorum. Bunları bize doktorumuz tavsiye etmişti 

(48 puan) tarafından
Bana tavsiye eden olmadi ama bende oyle yapmisim farkinda olmadan gece tv nin loslugunda zaten uykulu sessiz oluyorum knusmuyoeum flan emip altini degisip yatiriyorum aglasa da salliyorum flan oyalniyo kndi gunduzde hurraaa gelende olsa sesli ortamda  iyi bari :)
(1,818 puan) tarafından
İyi yapmışsın bi yere gezmeye gittiğimde falan hiç sorun yaşamıyorum her ortamda uyuyor.
(48 puan) tarafından
Aynen canim benimkide gecen kaynanamlwra gttik uyudu ses cikarmadi emince
0 oy
(419 puan) tarafından

Duzlır o 40 ı cıksın bı o zamana ladar surklı dgısır

0 oy
(146 puan) tarafından

Bende çok çektim nereye kadar böyle devam edecek Allahım yardım et sabır ver dedim. Uykusuzluk zaten beni mahvetmişti. Ama sonradan düzeldi şuan 2 aylık zaman su gibi akıyor. Sabret uysuzu düzene girdi benimkinin

0 oy
(122 puan) tarafından

Kendini ona uyduracaksin benim bebegim dogdugunda ilk ay ne gece ne gunduz uyumadi perisan oldum 40 cikinca gunduz az az uyumaya basladi gece gene ayni 2.5 aylik oldu arada gecese uyudugu oldu ama genel olarak gunduz uyir uyanik gece ful oturuyoruz sabah 8 9 10 buluyor uyumasi hep boyleydi halada ayni umarim ilerleyen aylar duzene girer gunduz sarhos gibiyim :)

0 oy
tarafından

bebegin aç kaldığı için uyumuyordur büyük ihtimalle emzirdikten sonra gazini cikaricinca tekrar emzir  emzik kullanıyorsan emzik ver hemen uyur ben emziği ilk doğduğu gün verdim kızıma çünkü sonra almıyor bebekler şimdiden alistir

Reklam


İlgili sorular

14 cevap 840 göst.
6 cevap 315 göst.
16, Eylül, 16 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dilek (109 puan) tarafından soruldu
10 cevap 223 göst.
12, Ağustos, 12 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Pelin1212 (18 puan) tarafından soruldu
5 cevap 124 göst.
-Reklam-





...