161 göst.
önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (4 puan) tarafından
Reklam


8 Cevaplar

0 oy
önce (48 puan) tarafından
Canım gobek deliği dışarı doğru çıkmış şekilde mi peki?
önce (4 puan) tarafından
Evet hafif dışın da
Reklam


0 oy
önce (163 puan) tarafından
Geçmez malesef cnm bebeği çok aglatma yeter bi doktora görün istersen 
0 oy
önce (38 puan) tarafından
Çocuk cerrahiye götürmelisin
0 oy
önce (520 puan) tarafından
Biizm doktorumuz bezle sar dedi bir haftada duzeldi
önce (4 puan) tarafından
Kimisi para koy karton falan diyo ama faydası olur mu ki ama denerim bezle sarmayı teşekkür ederim
önce (520 puan) tarafından
Paraya faaln gerek kalmiyor canim ben kucuk bi tulbent sarmistim hemen duzeldi
0 oy
önce (22 puan) tarafından
Geçiyor cnm ama mutlaka doktor görsün bizimde öyleydi ve gecti resim at bakıyım istersen
önce (4 puan) tarafından
Doktora gösterdik de 2 3 aydan geçmezse cerraha götür dedi
0 oy
önce (1,139 puan) tarafından
Bizimki de bayağı şişti geçti kendi kendine 
önce (4 puan) tarafından
Herhangi bişe yapmadan mı geçti cnm
önce (1,139 puan) tarafından
Ocakta doğum yaptım soğuk ev ne kadar sıcak oluraa olsun beline kuşak gibi bişi çıkmıştı hastane çıkışından onunla sarıyordum belini göbeğini ondan mı geçti kendi kendine mi geçti bilmiyorum
0 oy
önce (107 puan) tarafından
Buyuklugude önemli ama genelde bir işleme gerek kalmadan geçiyor tülbent veya başka birseyle sar bide fazla ikinmasin ve ağlamasın zaten ondan cikiyor 
önce (4 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm
0 oy
önce (181 puan) tarafından
Benim oğlumda da 35 günlükken olmuştu çok kısa bir sürede kendinden geçti şükür 
önce (4 puan) tarafından
Geçmiş olsun inşallah bnmkide geçer
önce (181 puan) tarafından
Teskekur ederim geçiyor inanın ben nasıl korkmuştum fıtık deyince
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 131 göst.
13, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Leylaaa (12 puan) tarafından soruldu
5 cevap 233 göst.
22, Mart, 22 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Bir Prens Annesi (105 puan) tarafından soruldu
4 cevap 115 göst.
3, Mart, 3 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Azem'in annesi (196 puan) tarafından soruldu
2 cevap 99 göst.
14, Ağustos, 14 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde ASELL (1 puan) tarafından soruldu
1 cevap 73 göst.
10, Ağustos, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde duduyk6868 (78 puan) tarafından soruldu
Reklam





...