3,951 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (547 puan) tarafından

23 gunluk bebegim var anne sutu arti mama seklinde besledigim icin yavrum kabiz oluyor bubseferki agrili oldugu icin bir turlu rahat edemiyor oglum.bacaklarini kendine cekinio ikinio tepinio kipkirmizi kesilio bi turlu kaka yapamio bende bugun doktora goturdum 2 gun daha bekleyin dedi olmazsa fitil vericem onu kullanin dedi fitilde ise yaramazsa hastaneye getirin lavman yapmamiz gerekir dedi. Insallah ona gerek kalmadan kakasini yapar die dua ediorum simdi ama burayada sormak istedim.bize sup gliserin kansuk kucukler icin fitil verdi bu fitili daha once kullanan oldumu? Bize bir tanenin hepsini yerlestirebilirsiniz dediler  ama buyuk gorunuyo gozume acaba ortadan kirip yarisinimi  koysam? Ise yariyormu? 

Bebek Ayı 23 gunluk

5 Cevaplar

0 oy
(1,126 puan) tarafından

cnmm kac gundur yapmiyor ve yarim ver kir ben kixima oyle vermistim

(547 puan) tarafından
2. Gun bugun normalde 4 gunde yapmadigi olmustu bebegimin ama bu sefer agri cektigi zorlandigi her halinden belli o boyle agri cekerken bende rahat olamiorum hemen vermicem 2 gun daha beklicem yapmazsa fitili ozaman vercem aynen yarim.vermek daha mantikli sanki
(1,126 puan) tarafından
cnm.doktor.yarim.ver demisti ama biliyorum.zorlaniyor fakat bu fitil.vs seyler bagirsaklari tembellestiryor baslarda bende senin gini endiseliydim.ilk oldugu icin ustelik kizim mama da almiyordu sonradan biraktim ne fitil ne de poposuna baska.bisey surmedim...8.saatte 1 hakiki zeytinyag icir demisti doktor bir de poposuna zeytinyag surdum ama icine mudahale yapmadim.cnmm zamanla kendi de.alisti 6 aylik olmustu kabizlik gecti
(547 puan) tarafından
Masallah darisi bize insallah bende sabaha karsi zeytinyagi surdum poposuna ama ise yaranadi icirmek istemedim daha tam sindirimi gelismedigi icin bide onunla zorlanmasin istedim.ama bilemiorum fitili bende pek istemiorum ama bakalim.insallah bu 2 gun icinde yapar kakasinida rahatlar ilk cocuk olunca tecrubesizlik cok zorluomus geecekten insanj
(1,126 puan) tarafından
cnm zeytinyag kuranda gecen zeytinin yagi tereddut etme hic..sifadir hatta sut icmeye basladiklarinda icine bile 1 2 damla zeytinyag damlatin diyorlar ki sindirimi kolaylastirsin
0 oy
(146 puan) tarafından

Benim bebeğim de aynı  şekildeydi. Üstelik anne sütünü az alıyordu. Çoğunluk mama veriyordum. Kabızdı kansuk fitil kullandım kakasını anca öyle yapıyordu. Ama 2 günde bir atıyordum fitili. Kabızlık için damla vermişti doktor ama işe yaramadı. Anca fitil işe  yaradı. Fitili atıyordum karnınana da hafif masaj yapıyordum hemen o ara ıkına ıkına yapıyordu . Şimdi 2  aylık oldu hiç fitil atmıyorum kendisi ıkınıyor yapıyor çünkü artık gücü yerinde 

(547 puan) tarafından
Masallah darisi bize insallah. Bizde hemen hemen dogdugundan beri biogaia gaz damlasi kullanioduk ama ise yaramio son bikac gundur tamam fitilde hos bisi diil tabi ama rahatlamasi gerekio bi sekilde gobegi davul gibi oldu
0 oy
(146 puan) tarafından
Makatına zeytinyağı sürüyordum. Fitili de ufaltıp ıslatıyordum azcık öle atıyordum. Çünkü fitil makata zarar veriyor kızarıklık oluyor biraz. 
(547 puan) tarafından
Popoya zeytinyagi bende denedim ama ise yaramadi bakalim 2 gun daha beklicem fitil vermek icin insallah gerek kalmaz kendiliginden yapar kakasini
0 oy
(70 puan) tarafından

Canim fitil den önce mamasinin içine az zeytinyağı damlat ama biran önce yapması için iki çay kaşığı zeytinyağı içir ben öyle yapıyorum mama vermiyorum benimde 36 günlük oldu bikaç defa birkaç gün kaka yapmayınca ben icirdim kızımada iciriyordum dene istersen

(547 puan) tarafından
Deniyim ama 23 gunluk daha korkuorumda bisi olur die popoya zeytinyagi surduk ise yaramadi bakim yarina kadar yapmazsa cay kasig ıüuyla veririm olmazaa tskrler
(70 puan) tarafından
Canim zeytinyağ güvendiğin bi marka al bişey olmaz çünkü fitil için çok küçük hem bagirsaklari tembellestiriyor ama zeytinyağ hiç bi zararı yok ben de geçen verdim 36 günlük yani 30 günlük ken bende verdim ilk çocuğum ada verdim korkma tecrübe edip kendi çocuğuma kullanmasam sana da ver demem
(547 puan) tarafından
Annemde ikidir gelio zeytinyagiyla icime sinmedigi icin icirtmiorum napsam bilemedim
(70 puan) tarafından
Canim fitilden sağlıklı olduğu kesin ayrıca daha önceki postlara bakarsan herkes veriyor bence bukadar evham li olma ayrıca annen seni büyütmus büyük lafı dinlemek gerek karar senin tabi zorlayacak değilim bildigini yap fikir sormuş un doktorda göturmusun ne dememizi bekliyorsun uyguladigimizi söyledik
0 oy
(15 puan) tarafından

Evet cnm ben kizimda çok kullandım ikiye bölüp veriyordum onu verince  yapıyordu ama bırakınca tekrar kabiz oluyordu 2 sene çok çektik kabizliktan en son gbi doktor duphalac verdi onu kullandık geçti çok şükür bazen yaklaşık 20 gün yapmıyordu 

(547 puan) tarafından
Cok uzun bi sure 20 gun. Bu sure boyunca mudahalede bulunuomuydun valla dunden beri masajlar popoyu uyarmak icin zeytinyaglar sicak havlular ne varsa denedim banamisin demio sadece yavrum kivranip kizarip bozario ikinmaktan icime oturuo sinirlerim.bozuldu ;(
(15 puan) tarafından
Herşey  yapıyordum dediğin herşeyi hatta fazlasını bile gitmedigim hastane vermediğim şey kalmadı doktorlar bile inanmıyordu öyle bir süre yapamadigina en son bir doktor duphalac surubu nu kullanmamiz gerekenden fazla kullandirdi öyle geçti

İlgili sorular

2 cevap 114 göst.
3 cevap 85 göst.
14, Ağustos, 14 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Ezmira_elha0413 (4 puan) tarafından soruldu
2 cevap 1,297 göst.
19, Ocak, 19 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde D (48 puan) tarafından soruldu
6 cevap 73 göst.
5 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Srpltfn (9 puan) tarafından soruldu
2 cevap 115 göst.
3, Temmuz, 3 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde MrvDK (33 puan) tarafından soruldu



...