210 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (90 puan) tarafından
Doğum yapalı 3 ay oldu. 2-3 gündür kafamı kurcalıyo bu mesele ya yemek yedikçe midem kalkıyo az da bi baş dönmesi var adet de olmadım sadece 4 gün önce lekelenmem oldu 2 gün sürdü ama çok azdı normal adet gibi çok çok azdı. Anlamadım ya anlayamıyorum anlamak istemiyorum gebelik olabilir mi acabaa :( test istedim eşimden işten gelirken alıcak bakalımm ooffff :((((

5 Cevaplar

0 oy
(50 puan) tarafından
Canim dogum sonrasi hormanlar tam duzelmedigi icinde oyle olabilir benim de oyle olmusdu leke geliyor arada ama bas donmesi bulanti falan bilmiyorum neden sonucu buraya da yazarsin merak ettim
(90 puan) tarafından
Yazarım canım :/
(90 puan) tarafından
Testti yaptım bişey çıkmadı oh :D
0 oy
(84 puan) tarafından
Sezeryan mi olmuştun normal doğum muydu? Belirtilerin açıkçası bana hamileymissin gibi geldi ama tabi Allah bilir
(90 puan) tarafından
Normal doğum yaptım canım :/
0 oy
(2,596 puan) tarafından
Canım korunmadan birlikte oldunuz mu 8 ay oldu doğum yapalı hala adet günlerim düzene girmedi 
(90 puan) tarafından
Eşim aslında o anda kendini tuttu diyebilirim işte herhangi bi korunma vs olmadı gibi de ay bilemiyom :/ :D
0 oy
(87 puan) tarafından
Dediğim akıntı yerleşme kanaması olabilir cnm
(90 puan) tarafından
Yaaaaaaaaa :/
0 oy
(633 puan) tarafından
Ben doğum.yapali 11 ay oldu yeni yeni düzene giriyor. Öncesinde ara ara oluuordu lekelenme veya gecikme normal bence 
(90 puan) tarafından
Evet çıkmadı bişey şükür :))))
(633 puan) tarafından
Sevindim adınıza :) ben de imkansız oldugunu bilmeme rağmen bir ay acayip korkmuştum :) ama baya sürüyor regl döneminin duzene girmesi
(90 puan) tarafından
Evet ihtimal vermesende o şüphe yiyo bitiriyo insanı :)

İlgili sorular

4 cevap 198 göst.
9, Mart, 9 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Fcelik (24 puan) tarafından soruldu
4 cevap 84 göst.
4 gün önce Doğum Sonrası Anne kategorisinde ayşenin annesi12 (61 puan) tarafından soruldu
1 cevap 115 göst.
...