182 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (91 puan) tarafından

Kızlar bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz.normalde meme de uyuyo benmki ama onu bıraktırmaya kendi kendine uyutmaya çalışıyorum çok zor bugün 3.gün.aslında daha ufakken başlanması lazım lohusalık döneminde annem kardeşim bendeydi doğal olarak herşeye müdahale ettiler yapamadım yani.bakalım başarabilcem mi.sizlerin de nasıl uyuttuğunu merak ettim

Bebek Ayı 53 - gün
Reklam


7 Cevaplar

0 oy
tarafından

Biz 15 günlük olduk meme de uyuyor yerine kattigimda uyanıyor .  Emzige alıştırmaya çalışıyorum.  Geceleri hiç uyumuyor zaten yani çıldırmak uzereyumm.  Uykusuz ve halsizim;)

Reklam


0 oy
tarafından

Telefona fön makinasi sesi indirdim. Emzirirken uyuyor yatagina yatirinca ses aciyorum 1 saat caliyor :)) 

0 oy
(481 puan) tarafından

Benimkide emerken uyuyor bende yatağına koyuyorum biraz sallıyorum tam dalmasını bekliyorum emzik de veriyorum yok oldugu halde emmek istediğini anlayınca emzige alıştırmak çok oneml i 

0 oy
(404 puan) tarafından

memede uyuyo sut bitince sinirleniyo sallasamds kendinhaline biraksamda inat ediyor illa memede uyuyacak 

+1 oy
(546 puan) tarafından

Bende tam bu soruyu sorucaktim tskr ederim soru icin. 

Biz baslarda kucakta uyuyakalioduk simdi 26 gunluk olduk memede uyumada inat edioruz.  Eskiden annem iki kere kucaginda sallayinca uyurdu simdi bir bucuk 2 saate yakin memede kalio artik emmekten sut bitio bos memeyi emzik gibi cigniyo resmen yoruluyo oyle uyuyo baska uyutma yontemi su zamanda varmidir bilemiorum ama sirtim ve belim.sirf o emio die iki buklum durmaktan bende deil. Acayip agrio bakalim 3 aylik olana kadar boyle dayanmaya calisicaz artik napalim. Sen nasil uyutuosun

(404 puan) tarafından
uc aylik olduk sanirim yalanci memede aldaniyodu onuda birakti agirlasti kollarim kopuyo totom aciyo hala emmek istiyo sut bitiyo kiziyo saatlerce ugrasiyorum 1# saat 15 saat uyumadigi oluyor
(91 puan) tarafından
Canım emziriyorum gazını çıkarıyorum.en önemli olan şey memede dalmasını engellemek orda uyursa bile altını alıyorum yatağa uyanık girsin diye anlatıyorum ona sakin ses tonuyla öpüp  kokluyorum koyuyorum memesini veriyorum su sesi açıyorum ve çıkıyorum odadan ağlıyo yanına gidip konuşmadan alnını okşuyorum.netten çok okudum ben bu ikinci çocuğum birincide saolsun kayınvalidem duran çocuğu sallamaya alıştırdı azmettim bunu bu şekilde alıştırıcam diye.bebeklerde gece gündüz kavramı olmadığı için ezber yaşarlarmış yani sıralamalı şekilde uyku rutini oluşturursan beş güne alışır hadi bilemedin on gün.sabır lazım kararlılık lazım gerçekten çok yorucu ama başarmaya yaklaştığını gördükçe güç geliyo insana.seninki daha çok kolay olur benimki iki ayı doldurmak üzere ne kadar küçükken alıştırırsan okadar çabuk alışır.uyku rutinleri yaz nete herşey anlatılıyo canım inşallah faydam dokunur sizlere :)
(91 puan) tarafından
Birde dua ediyorum fatiha felak nas uyku duası nazar ayeti okuyorum.Rabbim sen kolaylaştır diyorum her uyku zamanında
(404 puan) tarafından
kusan bebek oldugu icin uykuya dalmadan birakamiyorum gozumun onunde olmasi lazim hep uyurkende uyanikkende durup dururken bogazina geliyo tıkanıyor gozleri yasariyo kusmaya baslamadan once bende emzirip yatırıyodum ellerini oynata oynata uyuyordu sonra gaz basladi kusma basladi düzen slt ust oldu
(546 puan) tarafından
Bizdede kusma problemi oldugu icin bende tek kesinlikle birakmam henuz cok erken fakat dedigini daha sonraki aylarda bende dusunuyorum  ama suan duzen olusturma gibi bi dusuncem yok
(404 puan) tarafından
bende ne zaman uyursa o zaman uyuyorum :)
0 oy
(555 puan) tarafından

ayağımda salliyorum 

0 oy
(1,127 puan) tarafından

cnm bende memede uyutuyirum..3 ayi gecti kendi kendine uyumuyor malesef ama.alistirabilirsen cok iyi plur..besige koyunca uyanir gibi oluyir sirtini pispisliyorum bazen ise yariyir bazen yaramiyor :)

Reklam


İlgili sorular

3 cevap 213 göst.
5, Ocak, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Deniz2014 (18 puan) tarafından soruldu
2 cevap 81 göst.
8 cevap 332 göst.
31, Ağustos, 31 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Furkan'ın annesi ♡ (118 puan) tarafından soruldu
23 cevap 378 göst.
5 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Prensesim Kraliçem (26 puan) tarafından soruldu
3 cevap 180 göst.
5, Şubat, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Deniz2014 (18 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...