182 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (130 puan) tarafından

3 ay 10 günlük bebeğim var. Kırkım çıktıktan sonra adet oldum ve diğer ay tekrar adet oldum. Şimdi de bu hafta adet olmam lazım belki birkaç gün geç olabilir stresten, yolculuktan dolayı ama çok endişeliyim tekrar hamile olmaktan. Aklımda spiral taktırmak vardı sağlık ocağım hastaneye yönlendirdi henüz taktıramadım. Adet söktürücü olarak doğal yöntemleriniz varsa söyler misiniz? 

4 Cevaplar

0 oy
(1,126 puan) tarafından

cnm emziriyorsan duzensizlik normal ben 3 aydir olmuyorun

(130 puan) tarafından
Evet emziriyorum ama süt korumuyor diyorlar
(1,126 puan) tarafından
sut hamileligi korumaz canim ama adeti duzensizlestirebikir
0 oy
(482 puan) tarafından

Sut korumaz kendin korun canim bide duzensizlik normal benim arkadaşım mesela iki ay olur sonra uc ay olmaz falan ilk bir sene normal

(130 puan) tarafından
İnşallah öyledir kötü bir doğum geçirdim şuan hiç hazır değilim. Adet olduğum an spiral taktırcam.
(482 puan) tarafından
Hayirlisi olsun canim
0 oy
tarafından

Benim de 3 aylik bi kizim var dogumlarim cok zor oluyor bu 2. Dogumum tekrar hamile kalmaktan cok korkuyorum adet bike oldum daha 2. Olusumda bende taktirmak istiyorum ama spral bile korumuyormus diyorlar onada guvenemiyorum ya neyse en iyi cozum bu yinede sen taktirinca banada soylermisin takarken aci veriyormu kac dk da takiliyor ve uyutuluyormusun?

(130 puan) tarafından
Tamam canım eğer adet olup da taktırırsam paylaşırım burda :) ama okuduğuma göre t şeklinde olan spiralin kanatlarını indirip I haline getirip sokuyorlar, yumurtalıkların hizaya geldiğinde kanatları açıp t haline getiriyorlar sanırım. Doğum acısının yanında hafif kalır :))
0 oy
(54 puan) tarafından

Kızlar,spirale de tam anlamıyla güvenmeyin sakın. Kardeşim taktırdı 1 ay sonra kontrole gittiğinde yerinden kaymış yani pek ala hamile kalabilirdi. Aklı çıktı ne yapardım diye. Hemen 2.yi takmış. ilişki sonrası wcdeyken eline gelmiş o da.   Dr. Şaşırmış kızım siz napiyorsuniz öyle demiş. Demekki bünyen kabul etmiyor. En iyisi aşı yaptırın o zaman diye bilgilendirmis kardeşimi. Ben de adet olunca taktircaktim ama bunu duyunca kesinlikle güvenemem. Daha bebeğim 3bucuk aylık. Ne olursa olsun iyi araştırın ve sadece tek önlem almayın kızlar siz korunurken bir zahmet eslerinizde korunsun derim.

(130 puan) tarafından
Emzirme döneminde aşı kullanılıyor mu?
(54 puan) tarafından
Yanlış bilgi vermemek için önce kardeşime sordum. Evet canım yapılıyormuş,emzirmeyi etkileyen bir şey değilmiş.
(54 puan) tarafından
Ama tabi söyle de bir şey var,biri çıkar aşı olunup hamile kalan da var diyebilir. O yüzden eşlerde bu korunmaya dahil olmalı.  Allah vermek isteyince önünde Hiçbir engel olmaz ama biz yinede onlemlerimizi alalım

İlgili sorular

2 cevap 170 göst.
3 cevap 135 göst.
16, Ekim, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde SedaEmrem (237 puan) tarafından soruldu
12 cevap 444 göst.
26, Temmuz, 26 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Esraceyhan (58 puan) tarafından soruldu
3 cevap 53 göst.
4 cevap 193 göst.
1, Nisan, 1 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Tuğba* (131 puan) tarafından soruldu



...