323 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (60 puan) tarafından

Kızlar bebegim 18 günlük .uclukla emziriyorum bazen cok uyundugundan emmiyor .bende sütümü pompalıyorum genelde 60 ml cıkıyor öyle iciriyorum hemde gozumle gordugum icin ictigini icim rahat ediyor.ama annem cok kızıyor pompalıyorum diye resmen kavgalar ediyoruz pompalatmıyor sütü bitirirmis diyor

Reklam


13 Cevaplar

0 oy
(161 puan) tarafından

canim meme ucun acilirsa sutun hep bosa akar

(60 puan) tarafından
Nasıl acılıyor anlıyamadım
(161 puan) tarafından
pompayla çektikçe memnin ucundaki delikler buyuyor ve akiyor.
Reklam


0 oy
(356 puan) tarafından
Emzirmek daha sağlıklı sütün devamı açısından. Gerekirse tabi pompala ama hep pompalayınca sütün azalabilir 
(60 puan) tarafından
Hani sadece günde 1 2 defa diyorum en azından icimde rahat eder gozumle gorururum ne kadar ictigini
(356 puan) tarafından
Yani sen bilirsin tabi. O kadardan bi şey olmaz heralde
0 oy
(70 puan) tarafından

Annene deki süt kanallarini açtığı için süt daha çok olur çünkü sen her sagdinda süt kanalları uyarıyor ve daha fazla süt sqlgiliyor bunu bana doktor dedi sütüm çok ve akiyordu sağma süt kanlarını uyarıyor sütün daha da çok olur emzir dedi. 

(60 puan) tarafından
Nasıl yani emzirmi dedi sütü sagmı dedi
(70 puan) tarafından
Canım benim sütüm çok ve bebek hepsini ememedigi için sagiyordum doktora söyledim oda sütün çok sağar isen daha da çoğalır o yüzden sagmayi bırak bebek emdigini emsin emmedi gi bi süre Aksın sütün Sağdıkca çoğalır dedi için ben sagmayi bıraktım zaten sütüm fazla die
tarafından
Yani senin dediğine göre doktor diyor sagdikca aut çoğalır doğru mu? Bı de elektrikli pompa ile mi sağdın
tarafından
Ya bende düşünüyorum elektrikli pompa almayı ama emin olamıyorum çalışmayı düşünüyoruz sahip dolabta ayıklamak için ama sağlıklı olur mu goguslerjme zarar verir mi bilmiyorum
(70 puan) tarafından
Evet doktor diyor aslında msji gondercek gibi olsa doktorun msjini atardım size ben elektrikli kullanıyorum. Çünkü ben mecbur sağmak zorunda kaldım göusum taş gibi oldu bebek ememedigi için ilk 20 günlük ağız sütü fazla geldi derin dondurucuya koydum hasta olursa içirrim hasta olmaz ise 6 inci ayda yoğurt yapıp yedirrim
0 oy
(96 puan) tarafından
Sütü bitirmez ama mecbur olmadıkça emzirmek her zaman daha iyidir siz görmeseniz de bebek emerken daha çok süt alır pompayla sağmaya göre. Silikon meme ucu ile mi emziriyorsunuz uçlukla emziyorum demişsiniz. Eğer meme ucunuz içe dönük ise şırınga ile çıkarma yöntemini deneyin o şekilde tutabilir. Silikon uca alışmasın hiç bence sonra onsuz emmez ve uçla emzirmek bebeğin emme verimini azaltır direk emzirmeye göre daha az süt alır. Sütü sahip biberonla veriyorsanız onu da yapmayın lütfen bu sefer de biberona alışır sizi emmeyi bırakır. Direk emzirin korkmayın görmeseniz de yeteri kadar süt alıyordur. Yetersiz kalırsa kilosundan belli olur zaten.
(60 puan) tarafından
Cok ugrastım zaten uclukla emince gögüs ucum baya dısına cıkıyor tam agzına alabilir ama alamıyor cırpınıyor panik yapıyor cok ugrastık hemşirelerle filanda olmadı:(
(96 puan) tarafından
Doğduğundan bu yana uç kullandıysanız alışmış olabilir. Arada uçsuz emzirmeyi deneyin belki tutar.
tarafından
Tabi tabi bazen uçsuz ver memeni büyür zamanla çok kısa bir sürede hemde
0 oy
tarafından

Canım benim pompa sutumu ciddi derecede azalttı bebek emdimi daha iyi daha çok gider emin ol bebeğin yutkundukca dinle için öylede rahat eder 

(60 puan) tarafından
Bazen dolu olunca yutkunamıyor ozaman pompaloyorum
0 oy
(406 puan) tarafından

bana hastanede emsirdikten sonra sutunu sagip sakla istersen bagista yapabilirsin dediler yani yenisi gelir sonucta bebekte emerken o kadar cekebilir ayni hesap

(60 puan) tarafından
Bende cok şişince işde pompalıyorum yoksa yutkunamıyor panik yapıo
0 oy
tarafından

Bende pompaliyordum. Doktorum pompa yapma sutun azalir dedi. Bende biraktim.

(60 puan) tarafından
İnsallah azalmaz ya bazen cok doluyor yada tek bi tarafı emiyor diger tarafda cok şişince pompalıyorum
0 oy
tarafından

sadece pompa ile çekmek azaltır emzirdikten sonra pompa ile cekersen daha çok olur 

(60 puan) tarafından
Ben cok şişince pompalıyorum
0 oy
(546 puan) tarafından

Benim bebegomim sadece tek gogusjmu emebilio digeribi pompayla cekiorum daha sonra biriktirip biberonla veriorum pom pompa sutun devamliligini saglar o sutun icerde kalmasindan iidir

(60 puan) tarafından
Canım aynen suan bende oyle yapıyorum bi tarafı emzirip bi tarafı pompalıyorum.
0 oy
(130 puan) tarafından

Süt pompası ilk aylar meme dolu olduğu için işe yarar iki ay sonra denesen bu kadar sütün gelmez canım. Süt kanallarını pompa uyarmaz bebeğin emmesi uyarır bununla ilgili bir sürü video mevcut ebe sayfalarında. Pompayı sadece göğsün dolu olduğunda rahatlamak için kullan canım hem bebeğin süt üretsin hem de memeden sıcak içsin. Emzirmek anne ile bebek arasındaki bağı da güçlendirir güven duygusu verir sevgi bağı kurar. 

(60 puan) tarafından
Tesekkür ederim canım .suan bi tarafı emzirip bi tarafıda pompaloyorum cok dolu oldugunda
0 oy
tarafından

Ne alakası var sütü bitirmez asıl emmezse biter süt ben bir ay sagdım biberonu unuttu sonra emdi şimdi emoyo sagdıkca azalıyor tamam kabul ama bıtırmıyo alışana kadar sağ ki sütn kesilmesin

0 oy
(290 puan) tarafından

Benimde ilk baslarda bebegim tam ememedigi icin pompa kullanmak zorunda kaldim once kziimi emzjrdim emzirdikten sonrada pompaliyodum kizima biberonla iciriyodum onuda dktorumda ck goguslerin sertlesirse pompala yoksa iltihap olur dedi ama kizim *** *** emdigi icjn o skintimda olmadj cok sukur 

(290 puan) tarafından
Aa bu ne ya sık sık emdigi icin yazdim
0 oy
(130 puan) tarafından

Genelde ilk bir aydan sonra göğüslerinin doluluğu gider ve bebek emdikçe süt üretmeye devam eder. Pompayla bir yere kadar devam edebilirsin canım. 

Reklam


İlgili sorular

4 cevap 112 göst.
3 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Suheda (21 puan) tarafından soruldu
2 cevap 97 göst.
26, Ağustos, 26 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Merve Alya Coşkun (438 puan) tarafından soruldu
6 cevap 125 göst.
13, Ağustos, 13 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Zynpemk (57 puan) tarafından soruldu
2 cevap 167 göst.
1, Ocak, 1 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Bebisimgeldi (130 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...