1,364 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (241 puan) tarafından
Bebegimle 15. Günüm. 3 4 gun guzelce emzirip sonrasi yaralar çatlaklarla tanıştım. Cevremde herkes benim parçalandı, koptu, bebegimin agzindan kan akti emerken vs. Örnekleri veriyorlar. Benim suan sekilsiz catlak ve acılı... 

Vicdanim cok kötü durumda çünkü emzirme zamani gelince elim geri gidiyo:(  

Tabiki birakmayacagim ama yasayanlar lütfen ne zaman düzelecek söyleyin. 

Göğüs ucu koruyucu , ayva cekirdegi jeli, lansinoh kullanıyorum.. 
Bebek Ayı 15 günlük

47 Cevaplar

0 oy
(79 puan) tarafından
Cnm gerçekten acılı bir süreç bu ne yaparsan yap işe yaramiycak emzirdikten sonra sürdüğün herşey anlık rahatlatır memeni ama emzirme zamanı geldiğinde yine aynı acı olucak göğsünde çünki bebeğin damagiyla dövüyo orayı onun için az daha sabir et 15 günlük olmuş bile bi 15 gün daha sabir et zamanla geciyo benim 1 ayda göğsüm anca anca geçti terbiye oldu acıdan artık her emzirmede ayaklarımı yere vuruyodum göğsümü verirken korkuyla veriyodum içimden hayır diyodum aciycaği için az daha sabir kuzum geçicek alışacak göğsün benim kız şimdide sündürüyo ağzına alıp göğsümün ucunu oyun yapiyo ağzında cadoloz anne olmak kolay mi dayanicaz  bizde zamanında annelerimize yaptık aynısını
0 oy
(177 puan) tarafından
Gümüş kapak denediniz mi
0 oy
(306 puan) tarafından
Zeytinyağı iyi gelmişti bana 
0 oy
(262 puan) tarafından
Valla ben yarayı acıyı hiç takmadim çünkü sezeryan dogumdum sütüm geç geldi bebek sarılık olmuştu ağlayarak dua ediyordum sütüm gelsin diye gelince de hiç isyan etmedim acirsa acısın oğlumdan önemli değil dedim sukretmelisin sütun var diye
0 oy
(887 puan) tarafından
Benim 4 günde iyileşti açık yaraya dönmeden. Dezenfektan suyla emzirme öncesi ve sonrası yıkadım kuruladım lansinohu da emzirmeden sonra yikadiktan sonra surdum yikamadan emzirebilirsiniz diyolar ama yapis yapis o seyi kizima vermek istemedim emzirmeden once de yikadim bol bol havalandirdim iki gece üstsüz yattım atlet bile degmesin demisti ebe. Bi de doğru emzirdigimden emin olmak için ebeden yardım istedim doğru mu emziriyorum diye. 
0 oy
(59 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım çok normal bir süreçten geçiyorsun bugünler geçecek öyle düşün. Ben yaralarım ilerlemesin diye lansinoh krem ilr avent koruyucu kalkan kullandım. Kremi sürüp kalkanı taktım meme ucu hiçbir yere değmediği sürtünmediği için daha çabuk iyileşti. İnşallah seninde hemen iyileşir keyifle emzirirsin bebeğini
–1 oy
(463 puan) tarafından
Benim de öyleydi.her emzirme zamanı işkence hâline gelmişti.1.5 ayda iyileşti ancak.kremler,ayva çekirdeği v.s sürdüm. Bir de sürdükten sonra hava alması gerekirmiş meme ucunun.acikta bırakmak gerekiyor bir sure

İlgili sorular

5 cevap 168 göst.
10, Şubat, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Slnfrdvs (16 puan) tarafından soruldu
2 cevap 92 göst.
7 cevap 297 göst.
16, Ekim, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Seyoz (90 puan) tarafından soruldu
...