315 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (557 puan) tarafından

oğlum 49 günlük ve bir süredir sureklidurduk yere ağlıyor karnı yok yani ben oyle zannediyordum altı temiz gazimi çıkartıyorum göğüslerim yumuşak ama sikinca süt geliyordu ama ağzı hep.meme arıyordu su rekli ac gibiydi birde hiç uyumuyordu hen uyanıyordu bende karnının doğmadığını düşünerek mama aldi m ve dun gece verdim oglusumun uykusu düzeldi gecede guz el uyudu ve ağzı açık durmuyor artık meğersem doymuyormuş artık geceleri mama vermeyi düşünüyorum mecburen 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından

Ben de yapmaya çalışıyorum yatmadan önce ama alışamadı bi türlü biberona ve mamaya .

(557 puan) tarafından
Benimkide yabancılık çekiyor zaten ama alışır sabırla vericem artik
(557 puan) tarafından
bisey sorucam mama verdikten sonra kaka yapmama ya başladı yani bugün bir kez falan yaptı sizde de oldu mu normal mi sizce
(535 puan) tarafından
Kaşık  biberonla vermeyi deneyin kizlar bu hem  meme emmeyi unutmanasi icin bi onlenmde olur
(459 puan) tarafından
bazi mamalar kabiz yaparmış canım bide su ver onu bilmiyordum burda okudum mama yiyen çocuklara su verilirmis
(557 puan) tarafından
2 gün oldu daha yapmadı doktora sordu 4 gün yapmayabilir dedi
0 oy
(1,923 puan) tarafından

Benim kızımda doğduğundan beri anne sütü ve mamayla besleniyor mamayı özellikle gece aynı saatte veriyorum 

(557 puan) tarafından
peki kac günde bir kaka yapiyor canim
(1,923 puan) tarafından
İlk verdiğimde 2 günde bir yapıyordu şuan her gün yapıyor
(557 puan) tarafından
Benim benim bir gün oldu daha yapmadı bakalim yarın yapicak mi
(9 puan) tarafından
Mamayı aynı saatte verme alışmasını sağlarsın hep farklı saatlerde vermeye calıs
(557 puan) tarafından
tamam canim sagol
0 oy
(1,114 puan) tarafından

canim.2.gunum.oglum almiyor mamayi cok agliyor galiba birakicam kutuda cope gidecek 

(9 puan) tarafından
Birisine verebilirsin eğer yemiyorsa yazık yani
(9 puan) tarafından
Bu arada  ağlıyorsa aranıyosa sadece doymadığından degilmiş  gazı  oluyormuş bende  dogum yaptım ememiş meme yi emzik olar
Ak kullanmış o yüzden kill kaybı yaşadık 1
3 gün hastanede yattı birde idrarında üreme çıktı eve geldigimde ağlıyordu hiç susmadan mama verdim zor da olsa ama gazi varmış mamayıda yiyordu ama mamayı sindiremediginden uyuyormuş doktor öyle söyledi şuan akşama  kadarda olsa emziriyorum mama midesini  büyütüyo şuan  52 günlük 2 hafta öncesine kadar 3 veya 4 saat gaz  sancısı çekiyodu doktora gittik sırtına sert vurun    pis pişlar gibi yapmayın dedi
(1,114 puan) tarafından
haklisin cnmm benim oglum 3.5 aylik 4900 kilosu aslinda ben kilo alsin diye basladim ama iskence gibi bebegime
(557 puan) tarafından
Valla ben anlamadım ac mi gazi mi var ama mama verdikten sonra susup gecede güzel uyudu canim
(1,114 puan) tarafından
evett mama tok tutuyor canim anne sutu hemen aciktiryor
(9 puan) tarafından
Atak haftalarında da olabilirler.valla doktorun söylediği mamayı sindiremiyolar ondan uyuyolar
0 oy
(40 puan) tarafından

Canım benim oğlumda senin anlattığın gibiydi ağlama krizine girip meme emmiyordu mama verdim sakinlesti ama hala kaka yoktu. Meğersem kalcasinda deligin olduğu bölgede ikinmadan dolayı catlama varmış. 

Sende bu yüzden bı gotursen olur 

Birde mama veriyosan günlük 1 kaşık ılık su ver. 

Hem kabız olmaz hem bağırsakları çalıştırır. 

Doktor mama verince su ver ki kabız olmasin demisti

(557 puan) tarafından
su veriyorum canım doktoruma sordum 4 gun yapmayabilir dedi yazını da çıkarıyor bazen rahatlatıyor gibi ama bir iki gune daha yapmazsa bir çaresine bakicaz artik
(535 puan) tarafından
Catlama icin ne yaptilar?
(40 puan) tarafından
Merhem verdi yumusatsin diye ve uyusturmasi için krem verdi.
İkisini karıştırıp sürdüm. İyilesti
Kaka yapamıyo
Yapamayinca ikin ikin catlatiyor. Buda ağrı sızı yapıyormuş. Gaz cikarmasina guvenmemk lazım.
(535 puan) tarafından
Ya bizimkide ikinmaktan kipkirmizi mosmor kesilio kaka yapamio acaba catlak olabilirmi die dusunuodum son bikac gundur rastladogim.ii oldu sanirim bizdede ayni problem.var doktora gidince sormam gerekcek tskrler aydinlattigin icin beni
(40 puan) tarafından
Gittin mi canım hastaneye. Neymiş durumu
(535 puan) tarafından
Gittim kuzum daha gorur gormez cok gazli bi bebek dedi ama sordugum.halde karambole geldi napmamiz gerektigini solemedi kontrol etti catlak yok dedi ama zorlamaktan olabilir dedi yine aynen gaz sancilarina devam edioruz malesef  bole gidio .s tskr ederim ilgin icin
(40 puan) tarafından
Himm kötü biseydir. Herkes bundan dertli.
Benim oğlum maasallah kendi hallediyor gaz çıkarmasini. Hiç cektirmedi.
Ama benim arkadaş her banyo sonrası bebeği yağ ile masaj yapıyordu. Normal zamanda yapardı soyardi üstünü. Rahatlardi.bebegi. özellikle erkek bebeğinde kasıklarına kadar masaj yapardi. Sirtindan yukarı doğru ovalardi
(535 puan) tarafından
Benimkide aslinda gaz cikariyo valla kocaman kocamanda sesler cikario hatta bazen arka arkaya hergun kaka yaptiigida oluyo ama genelde ikinma halinde ayaklarini kendine cekiyo memedeyken ikiniyo mosmor kipkirmizi kesilio ikinmaktan. Masaji bende denicem.hatta bir aylik donem icinde denemistim ama videoda yapmaya baslayinca pirt pirt olmasi diodu bizde olmayinca denemedim bidaha yapamiorum.die biara iicene izleyip.yapicam insallah. Buarafa masallah sansli anneymissin herkes erkek cocuklari gazli olur dio  seninki ii atlatmis valla masallah heo bahti sansi acik olsun yavrusunun :)
(40 puan) tarafından
Saol canım sanada kolaylik versin. yawrunun  bahtı  açık  olsun. darısı herkese . Gazsız bebekleri olur inşallah.
0 oy
(535 puan) tarafından

Mama zehir degil icin rahat olsun cocugunun ac yatmasina tabiki gonlun el vermicek dogru olani yapiosun. Ne marka mama aldin

(557 puan) tarafından
Bebelac aldi m canım
-Reklam-

İlgili sorular

4 cevap 442 göst.
20, Ağustos, 20 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ezgiyigitttt (28 puan) tarafından soruldu
4 cevap 145 göst.
1, Mayıs, 1 3-6 ay arası bebekler kategorisinde İnci Ulutürk (226 puan) tarafından soruldu
3 cevap 272 göst.
...