151 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (557 puan) tarafından

Arkadaşlar oğlusum zaten gazlı bir bebek hemde bayagi ama birkac gündür hiç uyumuyor her gece 12 sabah ta 9 10 gibi ağlama krizlerine giriyor karnına dokununcada aynı dünden beride ayağıyla sanki adım atar gibi yapıyor su rekli yürüyecek mid gibi sonuç olarak doktoruma sordum kolik şancı dedi gaz ilacı kullan dedi ama bn zaten 3 tane kullanıyorum bunun başka bir çaresi yok mu benim gibi olanlar bu durum ne zaman gecer

4 Cevaplar

0 oy
(91 puan) tarafından

Canım benim büyük oğlumda da vardı su dolu kovanın içine belden aşağısını sokar çıkarırdım karnına masaj yapardım rahatlardı.sende dene inşallah şifa olur kuzuya

(557 puan) tarafından
Karnına masaj yaptırmıyor ki çok ağlıyor canım
(91 puan) tarafından
Kıyamam ben küçük kuzuya.
0 oy
(136 puan) tarafından
Bizim minik de 28 günlük oldu ama sağolsun ne uyutuyor ne dinlenmemize fırsat veriyor. Mahvolduk resmen. Yine buna da şükür geçer İnşallah. Bu günleri hatırlayıp da onlara anlatiriz güleriz hep birlikte. RABBİM evlatlarimizi bize bağışlasın hep sağlıklı hayırlı günlerini göstersin bize
(557 puan) tarafından
Amin canım ins
0 oy
(280 puan) tarafından

canim birde ihlamur ver ben 1 aylikken vermeye basladim iki cay kasigi cok sukur fayda etti ihlamurun cicek kismini fincanda demledim verdim sonucta gaz damlalarinda bir suru yabanci madde var ihlamuru annem tavsiye etmisti cok ise yaradi 

(557 puan) tarafından
Doğru diyorsun canım denicem çok sagol
0 oy
(948 puan) tarafından
Benim ogluma en iyi gelen seyi söylüyorum dene canim. Sac kurutma makinasını en dusuk seviyesine getir karnina tut onun sicakligiyla sakinleşir sonra makinayi kapatmadan diger elinle de karnina saat yonunde masaj yap Allah kolaylik versin 
(557 puan) tarafından
Amin tatl im sağol cümlemize versin ins onuda denedim bir kere ilk ise yaradyaradı ama sonra gene krize girdi ama olsun insan o an herşeyi deniyor
(948 puan) tarafından
Tabiki canim bide cok agladiginda bi battaniyeye koyup salliyorduk
(557 puan) tarafından
Aynen canım şimdilerde onada basladik zaten biraz susuyor en azından uyutup gazni unutturuyoruz
(948 puan) tarafından
Gaz sancisi sallandigi icin hafifliyor bende uzun bi sure ayagimda da sallamistim mecbur
(557 puan) tarafından
Yapacak birse y yok canım başka bir care yokmuş zaten ins uzun sürmez bugün 2 aylık olduk
(948 puan) tarafından
Insallah canim benim oglumun da 4 ayi bitecek. Tam gaz sorunu bitti diyorum yeniden basliyor uc gundur bizde de var Allah yardimcimiz olsun

İlgili sorular

6 cevap 142 göst.
6 cevap 114 göst.
22, Kasım, 22 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Umay20 (18 puan) tarafından soruldu
5 cevap 137 göst.
16, Kasım, 16 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Umay20 (18 puan) tarafından soruldu
5 cevap 153 göst.
12, Kasım, 12 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde 1502hanessan (78 puan) tarafından soruldu



...