bebegim kolikmis napcam ben-Yenidoğan (0-3 ay)
212 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (346 puan) tarafından

Kizlar çok ağlıyor napsam :(

7 Cevaplar

0 oy
(415 puan) tarafından

Müzik dinlet youtube yaz anne karnındaki ses ac dinlesin onu bnmki duyar duymaz susuyo

(346 puan) tarafından
Evet actim biraz sakinleştiriyor
0 oy
(947 puan) tarafından

Bunlar benim bebeğimi sakinlestirdi belki isine yarar. Youtube da sac kurutma makinasi sesi. Birde ayagima alip yarim kundak yapip sallıyorum oda sakinlestiriyor. Eger kullanirsan emzik de iyi geliyor 

(346 puan) tarafından
Emzigi denicem sanirim :(
(947 puan) tarafından
Yani eger dogru kullanırsan emzik kötü bise degil uykuya geçerken alsa yeter
(346 puan) tarafından
Aynen öyle yapicam :/
0 oy
(1,923 puan) tarafından

Doktor mu söyledi kolik olduğunu? Youtube dan kalp atışı sesi dinlet sakinleşir inşallah 

(346 puan) tarafından
Evet doktor söyledi canım götürdüm karni sert ve ağlıyor uykuya dalamıyor dedim kolik bebek o zama dedi :(
0 oy
(93 puan) tarafından

Benim ki de kolik bazen neyapsam susmuyor dik biçimde kucağına al evin içinde dans et bi de müzik aç krizi geldiği zaman karnına zeytinyağı sur masaj yap dizinde salla olmadı belegin ortasına koy iki ucundan tutun sallayın biriyle başka türlü susmuyor kriz saatinde saat başı emzir

(346 puan) tarafından
Emmek istemiyor o zaman morarana kadaf agliyor zor uykuya daliyor :(
(93 puan) tarafından
Su Belek arasında sallamayi bi dene derim benim ki de uyumak bilmiyor
0 oy
tarafından

Sirt ustu 45 derece aciyla uzan kalbinin ustune yatir emzirdikten sonra. Saril, bol bol fatiha oku ufle, oksa lohusaysan, degilsen ayetel kursi oku wyni sekilde. Ince ince tatli tatli konus kulaginin dibinde guzel seyler soyle...  

(346 puan) tarafından
Lohusayim halen canım :(
0 oy
tarafından

youtubeden kalp sesi ac ve dinlet bide ninniler var onalrdan ac 

0 oy
tarafından

https://youtu.be/R1VV6dPXRbw bunu dinlet nebbe suresi dinlet 

(346 puan) tarafından
Zor uyuttm gene gozleri sisti :( uyanirsa dinleticem canim kahroluyorum o boyle olunca ya

İlgili sorular

5 cevap 171 göst.
15, Mayıs, 15 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Eylültosunannesi (311 puan) tarafından soruldu
18 cevap 669 göst.
24, Nisan, 24 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Hozgenaz (382 puan) tarafından soruldu
13 cevap 1,145 göst.
27, Mart, 2019 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Annelik güzel (104 puan) tarafından soruldu
7 cevap 260 göst.
4 gün önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Esmaşahin (13 puan) tarafından soruldu

74,859 soru

364,471 cevap

420,876 yorum

13,895 kullanıcı




...