0 oy
173 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (56 puan) tarafından
Bebeğim uzun zamandır meme reddi yaşıyor. Silikon göğüs ucu alsam Bi faydası olurmu acaba. Kullanan varmı. Bi denemediğin o kaldı. Yardımcı olurmusunuz. İşe yarar mı acaba. 
Bebek Ayı 5

5 Cevaplar

0 oy
(299 puan) tarafından
Biberondan dolayı mı meme reddi yapıyor 
(56 puan) tarafından
Yok mama falan vermiyorum, biberon da tutmuyor, zar zor emziriyor um Ama, emziren kadar Bi hallere giriyorum
(299 puan) tarafından
Ya göğüs ucu yoksa ya da biberondan dolayı meme reddi varsa o zaman kullanıyorlar silikon ucu
(299 puan) tarafından
Emzirirken omzunun arkasından oyuncak falan göstersen belki oyle emer
-Reklam-
0 oy
(386 puan) tarafından
Hiç bi.halta yaramadı ben aldımda keşke yakın olsakta versem sana
(56 puan) tarafından
Almıyayım ozaman boşuna. Teşekkür ederim
(16 puan) tarafından
Bence al yinede dene bakarsın tutar, belli olmaz derim ben
(56 puan) tarafından
Yani memeyi tutuyor, hiç ememiyor değil. Fakat o kadar zor oluyorki tutturup emzirmek. Ayakta, hoplayarak, yatarak vs. Yani eminceye kadar çok zorlanıyor. Gece, uykulu yken falan anca öyle rahat rahat emiyor. Acaba dedim silikon göğüs ucunu denesem rahat emer miki diye sormak istedim. İşe yararmıki diye
(16 puan) tarafından
Bi dene, yoksa mastit olursun ben acıyo diye çok vermedim sağ göğsümü mastit oldum ama öldüm şu an yaşıyom:)
0 oy
(64 puan) tarafından
Ben denedim ama öyle de almadı
(56 puan) tarafından
Anladım. Teşekkür ederim
0 oy
(69 puan) tarafından
Bende emzirirken gogus ucu kullanıyorum rahatlik bence bebedor marka aldim 18 tl idi eczanede kaynatıp kullandım surekli kaynwtiyorum emzirmeden suya tutuyorum rahat aliyor 
0 oy
(30 puan) tarafından
Canım ben kullandım meme reddi yaşamadım göğüs ıcum büyük olduğu için tutamıyodu silikon göğüs ucu kullandım faydasını gördüm artık silikon ucu olmadan emziriyorum 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 94 göst.
0 oy
3 cevap 91 göst.
4 Nisan 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Fatmaagca (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 155 göst.
27 Şubat 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Lakimgrill (160 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 315 göst.
2 Aralık 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Fairytale (9 puan) tarafından soruldu
...