0 oy
1,280 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (9 puan) tarafından

Sizce normal mi

17 Cevaplar

0 oy
(457 puan) tarafından

biİmdeb ikimizin a+ kizimin 0+ 

(162 puan) tarafından
Onda sorun yok olabilir A0xB0 çaprazma yaptığında %25 ihtimal AB, %25 A0(yani a baskın olduğu için düz A), %25 B0(yani B), %25 00 yani direkt 0
(84 puan) tarafından
Aynen bizimde öyle
(9 puan) tarafından
Nasıl yani hiç bişey anlamadım gerçekten benimde 0 rh+ esiminde0 rh+ olduğuna göre kızımızın arh+ olurmu
(162 puan) tarafından
O olmaz tekrardan test yaptırın bence hepiniz
(25 puan) tarafından
Birisi 0 birisi A olursa ne oluyor
(162 puan) tarafından
A olur canım
(457 puan) tarafından
bize lisede hic gostermediler bunlari ***** ***** anlamaya çalışıyorum formulu :) iki a dan 0 normalmis neyseki benim bebegimin karisma ihtimali yok babasinin fotokopisi bacağındaki benden ayak parmagina uyuma sekline kadar:)
(162 puan) tarafından
Biyoloji dersinde en sevdiğim konuydu :) istersen anlatabilirim
(457 puan) tarafından
bitoloji hocasi beni cok severdi civcivim derdi düğünüme bile geldi:) ama bi kan degerlerini anlatmamis :) sağol canım sorun yok dedin ya yeterli o:)
(39 puan) tarafından
Çok doğru eşimin 0 beenim Arh+ kızımın da Apozotif
-Reklam-
0 oy
tarafından

Biyoloji derslerinden hatırladığım kadarıyla imkansız bişey

0 oy
(342 puan) tarafından

Eşim fen öğretmeni canım. Olamaz 0 dır diyo. Birinizin yanlış bakılmış olmasın 

0 oy
(21 puan) tarafından

Bizimde esimle a+pozitif 

Kizimin 0-negatif :((

(9 puan) tarafından
Normalde odamı olmuyormus
(162 puan) tarafından
Oluyor sizinki imkansız  birinizin yanlış herhalde
(21 puan) tarafından
Bizimkimi imkansiz oluyo anlamadim cnm :( benim kayinvalidemin kan grubu 0 negatif ona cekmis diyoruz biz
(162 puan) tarafından
Anne ve babadan alınır genler
(162 puan) tarafından
Elifikra sizin bebeğiniz sizden almış A dediğimiz kan grubunda AA ve A0 vardır
(149 puan) tarafından
İki pozitiften negatif olmaz birinizin yanlış bakılmış olma ihtimali varmı?
0 oy
(162 puan) tarafından

0 çekinik gendir 00x00 çaprazlama yaparsak %100 00 çıkar evet imkansız sanırım bebeğinizin karışma ihtimali var mı? 

(25 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
Ya ne diyorsunuz kadını korkutuyorsunuz Allahınızı severseniz ya olabilir deyip geçin oyle birsey yoksa bile kadin telaslanacak Allahın emrettiği herşey olur olmaz diye birşey yok
(212 puan) tarafından
Allah im emrettiği hersey olur da Allah da bu dünyayı bir nizama göre yaratmış. Böyle birsey olması imkansız. Büyük ihtimalle birisinin kan grubu yanlış ölçülmüş. Allah korusun bi kaza olsa kan lazım olsa yanlış grup verseler daha mi iyi. Tabi ki gitsin araştırsın. Tedirgin olması çok normal ama araştırılması lazim.
(25 puan) tarafından
Hayır olur benim annem babam pozitif kardeşim ben pozitif ablam negatif üstelik annemi de babaminda çocuğu olmaz demişlerdi ablamda geyigine gidip test yaptırmıştı çok da gülmüştü milyarda birmisim ben diye soya cekimdir kan grubu sukakeden alabilir
0 oy
Profil image (1,913 puan) tarafından

Birinizin kan grubu yanlış olabilir mi? 

0 oy
(229 puan) tarafından

Benim b pozitif eşim 0 negatif  kızım 0 pozitif   normal demi  

(162 puan) tarafından
Normal sen B0 sın o zaman
0 oy
(48 puan) tarafından

Bana imkansiz geldi

0 oy
(1,108 puan) tarafından

normal canimm esim ve cocuklarin ayni sizinki gibi

0 oy
(202 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi

İmkansız Kız böyle bişey yanlışlık vardır onda babajknbabanın kan grubu neyse çocukların da aynı olur farklı olmaz yani 

(262 puan) tarafından
Babanın kan grubu neyse çocuğun da o kan grubu mu oluyor yani?  Ama benim babam 0+ ama ben anneminkini almışım. Onunki A+ benim de A+
(162 puan) tarafından
Anne ve babadan ortak alır yalan yanlış yazmayın ya
(75 puan) tarafından
Benim a negativ. baba 0 positiv .bebegim a positiv böyle olabilirmi ?
(162 puan) tarafından
Olabilir canım
(25 puan) tarafından
Anne ne oluyor bu durumda bi saçmalamayın ya anne ve babadan ortak alınıyor sırf baba olacak diye bir kaide yok
0 oy
(25 puan) tarafından

Kan grubunu nasil öğrendiniz bebeginizin

(179 puan) tarafından
Hastanede bakıp karnesine yazıyorlar oradan görebilirsin
0 oy
(30 puan) tarafından
Kendimden ornek vereyim annem ve babam A rh + ben 0 rh + im  olabiliyor cnm :)
(347 puan) tarafından
Anne ve babaniz A0 mis ikisi de sizi 0 vermiş sizinki ondan 00 olmuş. Mesela benim babam AB annem A0 . Ben babamdan B annemden 0 almışım B0 olmuşum.  Kan gurupları iki haneli . Biz söylerken direk A  B yada 0 diyoruz . Aslında onlar AA A0 BB B0 00 AB şeklinde.  Negatiflik poziftiflik de öyle.  İki haneli Rr Rr ise pozitif . rr ise negatif oluyor.  Caprazlama sonucu çocuğa geçiyor biri anne biri babadan
0 oy
(107 puan) tarafından
Bizimde 0 rh+ esimle cocuklarında 0rh + cnm bilmiyotum olabılırmı bıdaha baktırım istersrn
0 oy
(149 puan) tarafından
Bizdede eşimle ben A rh+ kızımız 0 rh + canım normal yani, ama şöyle 2 pozitiften negatif olmaz 2 negatiften de pozitif olmaz 
0 oy
(347 puan) tarafından
Simdi kan grupları normalde 2 haneli yazılıyor.  AA A0 BB B0 00 AB şeklinde.  Negatife pozitiflik de RR Rr pozitif . rr negatif . Biz söylerken  hep A B ya da 0 diyoruz ama 2 haneli çünkü biri anneden gelir biri babadan . Mesela benim babam AB annem A0

. Ben babadan B anneden 0 almışım B0 kan grubum . Sizin ikiniz de 00 olsanız çocuk da 00 olmak zorunda %100 hemde . Birinizin ki farklıdır yanlış biliyorsunuzdur . Biz de ben B0 esim A0 . Bizim çocuk şuan AB A0 B0 00 hepsi olabilir tüm olasılıkları içeriyor.  Hangisi bilmiyoruz bize söylenmedi 
(347 puan) tarafından
Kusura bakmayın çok eski bir yaziymis  dikkat etmeden cevapladım
0 oy
(1,063 puan) tarafından
AO dir ikinizin  de, bu şekildeyse  olabilir ancak birinizin  bile AA ise olmaz. Korkmayin yani sizin elinizdeki karnede bu kadar detay  yoktur diye dusunuyorum A rh+ der gecer, cogu insan bilmeden  canınızı sikar bosverin
0 oy
(212 puan) tarafından
Normal değil canım bence bir yanlışlık var. 00 ve 00 carplarsak yine 0 olması lazım. Büyük ihtimalle ya eşinin ya senin yanlış biliyorsunuz. İkinizden birinin A ya da AB olması lazim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,027 göst.
0 oy
5 cevap 874 göst.
0 oy
7 cevap 199 göst.
29 Nisan 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde defnebhr (18 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 169 göst.
4 Mart 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Hafeistarkilic (7 puan) tarafından soruldu
...