0 oy
768 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (234 puan) tarafından

Kızlar inanırmısıniz bilmiyorum normalde agu ugu ege diye sesler cikartir kızım normal deriz ama suan ben olan duruma sasirdim bi an korktum kucuk bebegin konusaması da ne bilim insan tuhaf oluyor tüylerim diken diken oldu :D emziriyorum bebegimi bana bakiyordu bende telefon elimde bisey bakiyorum hıı diye seslendi noldu kizim dedim inanin cok bilincli sekilde göz bebeklerimin icine bakıp dudaklari dahi bilincli hareket ediyor abitugu lu si dedi :DDD durdum dedim bi anliktir guldüm tebessüm ederek ne diyon kızim dedim kahkaha attı içten ama bildigin bayagi icten bi kahkahaydi sonra güldüm dedim Allahim noluyor :D sonra telefona bakmaya devam ettim yuzume cooook dikkatli bakiyor dedim kizim bana mi bakiyorsun benim ona donmemi bekleyip tekrar ayni sekilde soyledi abitugu li si ay i seyi soyluyor ne diyorum yine ayni seyi soyluyor bi an bildigimiz bi cunleyi hakikaten soykeyeck sandim yok artik dedim....  yaa erken mi konuşcak acaba 2 bucuk aylık daha ama 

12 Cevaplar

0 oy
Profil image (2,852 puan) tarafından

Bizim de aynı canım emerken hı diyir bnd hii diye cevap veriyorum gülüyor değişik sesler harfler çıkarıyor konuşuyor gibi bnd ilk duyduğum da sasirmistim:)

(234 puan) tarafından
Yaa agzi bile kontrolu bareket ediyor nasil anlatsam ki kelime kuruyor resmen 3 harflik durum degil konusur gibi
(2,640 puan) tarafından
Benim kızım 54 günlük hiç yapmıyor çok üzülüyorum ağzım yoruldu konuşmaktan çok nadir hii diyor guluyor
Profil image (2,852 puan) tarafından
Anladım demek.ustedigini canım bi ikinkez bizde de oldu 92 günlük bnm kızım da ;) bizim de kız kiz çocukları dilli oluyor galiba:)
Profil image (2,852 puan) tarafından
Henüz küçük seninki canım yakında yapar iki aylıkken başladı bizimkide
(2,640 puan) tarafından
Inşallah canım bi haftaya iki aylık bakalım neler oluyor
(234 puan) tarafından
Yenianne bilmiyorum ama biz cok konusuyorduk surekli ama demek o da kapmış bilmemki
(234 puan) tarafından
Valla ben diyorum 1 aya konusur bana öyle geldi ama oldumu hic 3 buk 4 ayda tam kelime soyleyip konusan
-Reklam-
0 oy
(890 puan) tarafından

Bizimkide öyle konuşsun diye ağzının içine bakıyorum, ama konuşursada kafayı yerim heralde :D

(234 puan) tarafından
Ben bugun kafayi yiyecektim iste tuhaf oldum korktum bi an
0 oy
(4,500 puan) tarafından
Şimdi 9 aylık olduk hayır dediğimde bana bi söylenmesi var doğru düzgün agu yapmadı kızım
(234 puan) tarafından
Nasiil soyleniyor mesela benim anlattigim gibimi agu kelimesi daha 2 ayini dokdurmadan diyordu togbe yarabbi
(4,500 puan) tarafından
Kızım 60 günlüktü anne diyordu şimdi baba aba mama meme emme h leri söylemiyor ben hayır dediğimde ayır bi yere gitmek istediğinde adi diyor yeni nesil bebeler çok zeki
0 oy
Profil image (91 puan) tarafından

Ben çok güldüm Allahta seni güldürsün :D benim 35 günlük bebis bile iki gündür hıı demeye başladı :D yeni nesil çok fena :ermm:<3

0 oy
(1,017 puan) tarafından
Belki duyduğu sesleri taklit ediyordur. Benim kızım daha 2 aylık olmamıştı , gece emzirmek için uyandım elimi yıkamaya gittim. Arkamdan anneee diye bir ses duydum. O sese eşim de uyandı , nasıl heyecanlandık anne diyor diye. Tabi kimse inanmıyor. O kadar hızlı iletlemedi konuşma serüveni ama söylediği ilk kelime yine anne oldu. Şimdi anne diyor anneanne diyor ama birtürlü baba demiyor.
0 oy
(1,278 puan) tarafından
Benimki de iki buçuk aylık canimm aynıyız. Gözümün içine bakıyor. Noldu oğlum diyorum. Dediğin gibi hatta daha uzuun uzuun biseyler diyor :) sonra gülüyor ;) ben onun dediğini deyince daha çok seviniyor. Ağzı öyle dolu ki lafla maşallah ha konuştu ha konscak. Bişey anlattığı kesin yani :)
0 oy
(373 puan) tarafından
Benimki ağlarken anne diyor maşallah ogluma bir gün metroda ağladı arabadan alırken kadının biride farketti e anne diyor dedi bende sonra baya dinledim ağlarken anne diye ağlıyor 80 gunluguz bizde şimdiki çocuklar zeka olarak çok iyi maşallah rabbim nazardan korusun
(234 puan) tarafından
Amin cnm Allah bagislasin kuzum biz simdi 5. Aydayiz eski post bu
(373 puan) tarafından
☺evey eski post şimdi farkettim neden gördüm acaba ☺ maşallah kuzularımıza
(234 puan) tarafından
Bilmem bazen tekrar paylasiliyir eski postlar evet masallah kuzulara
0 oy
tarafından

Sohbet etmeye başlıyorlar canm ya benim oğlum üç Aylik oldu şuan daha çok o şeyleri yapıyor hatta bir emiyor bir konuşuyor geri emiyor böyle böyle gidiyor :) çok güzel bir duygu<3

(234 puan) tarafından
Evt kuzum hala oyle bu eski postum suan 5. Aydayiz
tarafından
Aaaa ben sok nasl çıkmış üstte ki o zaman MasaLLah sağlıkla büyüt canm :*
0 oy
Profil image (30 puan) tarafından
Canım herkese söyleme bunu nazar değer Allah korusun 
(234 puan) tarafından
Yok soylemedim simdi 5. Ayinda zaten eski postuk cnm
Profil image (30 puan) tarafından
He tamam canım maşallah maşallah =)
(234 puan) tarafından
Cok sagolasin cnm
0 oy
(406 puan) tarafından

Valla bizim kız da aynı 2 aylık bir sürü bişeyler demeye çalışıyor gülüyor kendince anlatıyor çok şaşırdım bende dediklerimizi anlıyor gibi karşılık veriyor :D

(234 puan) tarafından
Evet cnm anliyorlar kesin buna eminim kizim simdi 5. Ayina girdi eski postum bu
0 oy
(670 puan) tarafından
40i çıktıktan sonra baslarlar yavaştan canım :) ama anne babası konuşan bebeklerde daha hızlı olur bu. Bizimki anne meme mama nene diyor yani bilinçli olarak değil. Sadece o sesler kolayına geldiği için:) yoksa konuşuyor falan değil :D 
(234 puan) tarafından
Dogru cnm katiliyorum buna..
0 oy
(432 puan) tarafından

Benim oglumda 2 bucuk aylik konusurken onla cevap verecekmis gibi guluyor agu diyo muthis guzel bir duygu<3

(234 puan) tarafından
Evet biraz daha buyudugundr daha guzel oluyor suan 5m aydayi eski postum bu
(432 puan) tarafından
Tarihe bakmadim.ins biz de 5 aylari cabucak goruruz.ne kadar guzel
(234 puan) tarafından
Insallah kuzum cabuk geciyor yaa

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 219 göst.
0 oy
2 cevap 130 göst.
10 Ekim 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Paşa'nın Annesi (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 73 göst.
2 Aralık 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Mızmızannesi (404 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 283 göst.
14 Ocak 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sefanın annesi (12 puan) tarafından soruldu
...