0 oy
283 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (638 puan) tarafından
Bazen çok kolay yapıyor ama genelde karın ağrısı var gibi kıvranıyor ıkınıyor sonra kakasını yapınca rahatlıyor. Sadece anne sütü alıyor. Böyle kaka sancısı normal mi? 
Bebek Ayı 8

3 Cevaplar

0 oy
(77 puan) tarafından
Gazı var demekki canım arada zeytinyağını kulak çubuğuna  sur popoyu uyar arada co kcabuk yapiyor yada gliresnli kansuk fitil kullan  . Benim oğlumun 1 buçuk yaşına kadar devam etti
-Reklam-
0 oy
Profil image (976 puan) tarafından
Maflor ver canım daha kolay yapıyo
0 oy
Profil image (404 puan) tarafından
Benimki de yapıyor.  Sarılığı  var diye cok sık  emzirdim doktor cok sık  emzirmiş  iyi beslemişsin  ama bağırsak  gelişimi  aldığı  kiloya  yetişemiyor  ikiniyo daha seyrek araliklarla besle dedi... uyguladim büyük  ordanda azaldi ikinmasi
(638 puan) tarafından
Ben de aynı canım 2saate bir uyandırıp emziriyorum. Acaba benm kız da mı öyle oldu :/  seyrek aralıkla besleyince sarılığı ne oldu peki canım?  Benm sarılık değeri 10du tedavi gerektirmez ama sık emzir 2 saatte bir dedi. En son gittik test yapmadı ama göğüs hizasına kadar var sarılık artmamış şuan tahmini 8 flndır dedi. Ama yine 2 saatte bir emzirmeye devam et dedi.
Profil image (404 puan) tarafından
Bizim de 16 çıkmıştı  17 de yatıs yapıyorlarmış.  Ben kizimdan da tecrubeliyim o yüzden  yarım  saatte bir nerdeyse  emzirdim. Şuan  sadece yüzünde  kaldı  ben de bir daha batırmadım  sürekli  çocuğumu  aglatmak istemedim.  Bizim kan grubumuzdan ötürü  cok yavaş  düşüyor  muhtemelen 1 buçuk  aylikken filan gecer tamamen. Şuan  21 günlük.  Doktor sarılık  az olduğu  için  3 saatte bir de emzirsen sıkıntı  olmaz her ağladığında  emzirme  başka  sekilde oyala dedi... hakikaten de rahatladi çocuğum  aldığı  hızlı  kiloya mideye giden süte megerse bağırsak  dolaşım  sistemi yetersiz  kalıyormuş.
(638 puan) tarafından
Acaba bende mi öyle yapsam. Emzik tutturabilsem çok rahat olacak da bakalm deniyim sağol canım.
Merak ettim kan grubunuz ne ki yavaş düşüyor. Benim B+ eşimin A+ kızımın bilmiyoruz daha
Profil image (404 puan) tarafından
Benim 0+ eşim  A+  oğlum A -  
Benden farkli olduğu  için  yavaş düşermiş  ki cok güzel  emdiği  halde oldu sarılık.  Bence öyle  yapın  8 cok yüksek bi sarilik degil korkmayın  2 bucuk saate  filan cikarin. Ben de vercem emzik bu saatten sonra tutarsa tabi.  Kizimda hic kullanmadim  ama bunda vereyim bari diyorum.
(638 puan) tarafından
Tutturamıyorum ki tam cadı tam. Bugün huyu değişti Bi de uyumuyor. Yatağa koyunca uyanıyor Allahım ya sabır :(
Profil image (404 puan) tarafından
Annelik zor canim. Rabbim sabrını  veriyor cok şükür  ki.  Insan bazen çok  caresiz hissediyor rahat sorumsuz günlerini  arıyor  ama annelik de hicbir seyle degisilmez. Buyuyunce duzene oturunca cok güzel  oluyor her şey insallah...Ben de 1 haftadir filan toplasan  10 saat anca uyumusumdur. Bir de kizim var 2 buçuk  yaşında. Uyum surecimiz zor geciyor... ben de az önce  verdim aldı  emiyo bakalim ama iyi mi ettim kötü  mü  bilmiyorum.  Kızımı  emziksiz büyüttüm bir de bıraktirmasi var... :)
(638 puan) tarafından
Zormuş valla lohusalıkda daha da zor :( Rabbim sağlık versin günler su gibi aksın da uslu zamanları gelsin :(
O da doğru ama emzik kolay diyorlar ben de bi tutturabilsem
Profil image (404 puan) tarafından
Evet lohusalık  kafası  bambaşka  gercekten. Ben çok  yaşıyorum
 Bazısı  hiç  olmuyormus ben de onlara şaşırıyorum.  Valla 2. Çocuğum  evet ama 1.ye vermedigim icin  emzik bilmiyorum  kolay mi degil mi bakalim deneyeceğim  iyi olur insallah. O çıkardıkça  siz geri verin alışır bizim arkadaslar öyle  diyordu. Hatta komsum uegenim cikardi ben ittim ağzına  sabaha kadar en sonunda tuttu diyordu...

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 135 göst.
21 Mart 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Caglarbebek (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 126 göst.
27 Nisan 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Masal kizin annesi (76 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 135 göst.
...