222 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (24 puan) tarafından

Mrb arkadaşlar. 2. Ay aşısı için sağlık ocağı size belli bir saat verdi mi ? Bu aşıların belli bir dayanma aralığı varmış. Tam olarak bu saatleri bilen var mı? 

Reklam


8 Cevaplar

0 oy
(1,127 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

canim.sabaj erken git ben oglum icon ogleden sonra gitmistim.ebe kizmisti ama bana erken gel.demedi.bende haturlamiyorum.kizomdan nasildi diye..simdi kim.hakli :) 

(24 puan) tarafından
Bende aynı durumları yaşadığım için bnce sen haklısın:) insanlar kendi sorumluluklarını yerine getirmeyince karşı tarafı gayet rahat azarlıyolar . Ama bu hakkı onlara kim veriyor bilmiyorum. Bende bana bu tavrı gösteren insanları şikayet edicem. Nasıl oluyormuş görsünler diye. Onların işi bu tabii ki de görevlerini layıkıyla yapmalılar
(1,127 puan) tarafından
oyle canim zaten kendisine de dedim.bana erken gel  demediniz ki dedim o zaman bisey diyemedi
3 gun yikamiycaksin canim.o yuzden 1 gun onceden yikasan iyi olur
Reklam


0 oy
(130 puan) tarafından

Bizim sağlık ocağına belli saatlerde geliyor aşılar 9-10 arası yaptırıyoruz biz aşıyı sağlık ocağında işlem bittiğinde aşıyı getiren ekip geri gidiyor hatta belli günleri bile var aile hekimini arayıp bilgi alabilirsin ya da aşı vakti geldiğinde arıyorlar şu gün şu saatte gel diye

(24 puan) tarafından
Beni saat hakkında bilgilendirmediler zaten çok ilgisz aile hekimi ve ebeler. Bugün gittiğimde saat 15.30 du. Eşim çalışıyor ve sağlık ocağı bize uzak bnde eşimi bkledim. Gittiğimizde azarlar gibi konuştular ve aşı 6 saat sürüyor 9 da açıyoruz bozuldu aşılar sizin için bi daha açamayız dediler. Herkesin aile hekimine bağlı ebe hastasına bilgi verirke bn 3 gündür bilgi almak için onları arıyorum ve ulaşamıyorum. Gidince de suçlu ben oluyorum.
(24 puan) tarafından
Onların bizi arayıp bilgi verme gibi bi sorumlulukları var mı biliyor musunuz? Gerekli her yere şikayet edicem
(130 puan) tarafından
var diye biliyorum çünkü muayeneye gidilmediğinde onların da başı derde giriyormuş hamileliğimde şehir dışındaydım ulaşamamışlardı ceza yeriz falan demişti hemşire
(24 puan) tarafından
Evet bende hamileliğimin 3ayında şehirdışındaydım ve misafr olarak gittiğim yerdeki ebe çok iyiydi çok güzel ilgilenirdi benmle . Ama maalesef bulunduğum şehirde insanlar biraz farklı  ya da üslup yoksunu insanlar bana denk geliyor sıklıkla en çok da buna üzülüyorum kendilerini bir şey zannetmelerine. Zaten gününü söylemediler bi hafta gecikti. Bilgi bile vermediler. Şimdi sayelerinde bi beş gün daha aksicak aşı.
(130 puan) tarafından
2. Ay aşısını 3. Aya az kala yaptırmıştım ben geç kalmasında sorun olmadığını söylediler, siz de onlara aynı şekilde davranın şikayet edicem deyin bimere yazıcam deyin ancak bundan anlıyor bazıları
(24 puan) tarafından
Evet canım tavırlarından dolayı yaptırmayacağını söylicem cimer e de şikayet ettim. Yönetime de edicem. Ya minnacık bebekler onlara emanet . Saygısı olmayanın merhameti olur mu.  Biz zaten günlerdir nasıl kıycaz kızımıza diye üzülüyoruz. Tavırlarına bak
0 oy
(91 puan) tarafından

Canım bana hemşirem saat 10da gel dedi.o saatte gittim yaptı hemen gününü de kaçırma söylediği günde git

(24 puan) tarafından
Tamam cnm dikket edicem. Teşekkürler
0 oy
(1,657 puan) tarafından

Sabah 9-11 arası gidersen daha iyi olur

(24 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(127 puan) tarafından

Canım iki ay aşıları 2 tane aynı anda vuruyor birisi karma aşı biride akciğer geliştirici igne birde verem aşısı var aynı gün yada bir iki gün sonra ama o verem asisina en erken saatte gitmen daha iyi etkisi açısından saat 9 da giy mesela 

(24 puan) tarafından
Teşekkürler bilgileriniz için
0 oy
(263 puan) tarafından

Cuma günü sabah 10da gelin demişlerdi canım. ayrıca bebeğin Banyosunu yaptırıp getirin demişlerdi ki 3 aşı birden yapıldığı için çocuk çok aşırı huysuzluk etmesin.

(24 puan) tarafından
Teşekkürler bilgileriniz için bende haftaya banyo yaptırıp götüreyim o zaman
(263 puan) tarafından
Rica ederim canım.
0 oy
(44 puan) tarafından

Ben bugün vururdum oğluma bana 9 da gelirsin dedi diye hatırladım hemşire ama yanlış hatırlamışım 10 buçukta açılıyormuş 9 dan 10 buçuğa kadar bekledim sağlık ocağında.. 

(24 puan) tarafından
Teşekkürler bilgileriniz için insan görevini layıkıyla yap(a)mayıp karşısındaki insanları rencide etmelerine üzülüyor. Yoksa bir iki saat beklemişim önemli değil
0 oy
(58 puan) tarafından

Bana da pazartesi saat 13 den sonra gel 2.ay aşısı için başka zaman gelirsen yapamam diye belirtmişti.Her yerin uygulama saati farklı demek ki 

tarafından
Bana 10:30 11:00 arasi qel demisti ebe
Reklam


İlgili sorular

15 cevap 110 göst.
1 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ayça (2 puan) tarafından soruldu
9 cevap 100 göst.
7, Ekim, 7 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Fatma123 (13 puan) tarafından soruldu
4 cevap 107 göst.
4, Ekim, 4 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Demetantalya (21 puan) tarafından soruldu
9 cevap 224 göst.
28, Eylül, 28 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dilek (85 puan) tarafından soruldu
9 cevap 211 göst.
25, Eylül, 25 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ahsen Esra (16 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...