0 oy
281 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (125 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Kızlar bebeğim 2 gündür çok huysuzdu normaldir dedim dişleri filandır yada gazdır dedim dün doktora gittik rütin kontrol doktordan sonra misafirim vardı  hapşurdu ve burnu akıyordu bir süre sonra aynısını benim kızımdada başladı hapşurdu ve burnu akmaya başladı  saat 23.30 cıvarı calpol verdim ama gece 5buçukta ateşlendi hala düşmedi öksürüğü de var suyla ellerini falan sildim ince giydirdim üstünü fazla örtmüyorum sizce başka napabilirim çok huysuz uyumuyor geceden beri:(:'(

Bebek Ayı 5

2 Cevaplar

0 oy
Profil image (976 puan) tarafından
Sırkelı su yap atesı ıcın daha kolay duser evde vıks varsa sıcak suyo koy genızı burnu acılsın cok gecmıs olsun 
(125 puan) tarafından
Sirkeli syu yaptım zaten ama işe yaramadı viksi aldırahım bari çok sağolun çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
Profil image (976 puan) tarafından

image

aktardan bunuda alsan ıse yarar 
(125 puan) tarafından
Ne bu ne işe yarıyo
Profil image (976 puan) tarafından
Buda mentol bır cımdım sıcak suya atıyosun evın havası mentol kokuyo genız burun hepsı acılıyo akmıyor rahat nefes ıcın
(125 puan) tarafından
Aaa çok iyi denicem çok ssğol

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 330 göst.
0 oy
5 cevap 436 göst.
0 oy
8 cevap 242 göst.
12 Ocak 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Hatice Ünsür (169 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 191 göst.
...