0 oy
297 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (1,278 puan) tarafından
Bebeğim 2 buçuk aylık kızlar. Normalde da biraz gaz sancısı oluyordu ama bı kaç gündür aşırı kendini sıkıp agliyor ama sakinleştirmeye çalışınca da 10 dakka ağlayıp sonra uyuyor. Önce büyük tuvaletini yapamıyor diye düşündüm ama yapınca da aynısı oldu. Acaba uykusu geldiği için mi düşünmeye başladım artık ya . Başına gelen varmı böyle

4 Cevaplar

0 oy
(83 puan) tarafından
Merhaba canım.  Yavru kurdum 4 aylık. Ve o  da o dönemlerde başladı göz ovuşturup kulaklarını kaşırdı kulağınon arka taragındaki saçlarını kaşımaya başlamıştı o zamanlar. Bi videoda doktor diyordu ki, uykusu geldiği için kızabilir, gazı oldhpu için, sıcak ya da soğuk  geldiği için, uykuya dalanadığı için, emerek uyumak istiyor olabileceği için vs vs pek çok nedenden kızabilirkrr ve sizin yapmanız gerek ona uykuya dalmasında ysrdımcı olmaktır diyordu
(1,278 puan) tarafından
Canım ya normalde de gazli biraz ama bı kaç gündür çok değişik acılı gibi agliyor sonra sakinlesince hemen uyuyor. Bilemedim bende ya.
-Reklam-
0 oy
tarafından
uyku zamanları geçincede uykuya dalamıyorlar sinirlenip ağlıyor. 4,5aylık ayakta sallanmıcakmış sinirden kıpkırmızı oluyor şimdi bu çıktı bizde beşiğinde uyucak. Annemlere gittim dün arabasında uyudu evde devam etti. Sonra uyutamadım. Eve gelince 3saate yakın uyudu. 
(1,278 puan) tarafından
AA hadi ya ondan olabilir ozmaan. Ya kendini sıkıyor mu ağlarken
tarafından
Sıkıyor sinirden o
(1,278 puan) tarafından
Ayy çok saol canım ya içimi ferahlattin. Bizde geçen gün doktora git bişey çıkmadı. Demekk ondanmis ya
tarafından
Yeni nesil bebeleri başka
(1,278 puan) tarafından
Aynen ya valla
0 oy
(5 puan) tarafından
Benim oğluşum da 2 bucuk aylık oda öyle yapıyor hatta uykusu gecikdiginde gözleri kizarıyo sonra ben hemen uyutuyorum direk uyuyo bazende uykusu var sinirden ağlıyor oluyo 
(1,278 puan) tarafından
Ayy dmeekki aynı canım ya. Kendini sıkıp acı acı ağlıyor. Bende napcagimi şaşırıyorum
0 oy
(120 puan) tarafından

Benimki de uykusu gelip de uykuya dalmayı beceremediğinde ağlıyor. Hayır madem uykun var uyusana, niye ağlıyorsun? :sideways:

(1,278 puan) tarafından
Ayy inan aynı durumdayım ya. Kendini sıkıyor mu canım ya peki ağlarken

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 124 göst.
31 Ağustos 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Buglemin annesi (156 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 88 göst.
26 Ocak 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Pembiş (631 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 302 göst.
14 Mart 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Asellllll (51 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 129 göst.
26 Ocak 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nznfrt (159 puan) tarafından soruldu
...