0 oy
425 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (160 puan) tarafından
Yakında ek gıdaya başlayacağım bebeğim içşn organik ürün alabileceğim bii yer var mı siz nerden alıyosunuz ?
Bebek Ayı 4ay 20 gün

5 Cevaplar

+1 oy
Profil image (3,034 puan) tarafından
Senin kendi yaptığım en organik canim diğerleri organik adı altında satılan kimyasallar. 
(160 puan) tarafından
Doğru diyosun canım benim aslında organikten kastım irmiktir pirinç unu ruşeym tarzı ürünleri alabilceğim bi yer var mıydı
Profil image (3,034 puan) tarafından
Ben pirinç unu gogly kullandım ama kızım pek sevmedi. Zaten pirinç unu da sağlıksız kilo alımı olduğunu öğrenince bıraktım.  Ruseym ise burda bi bayandan öğrendim kilo vey boy da çok yararlı olduğunu soledi. Ama daha denemedim canim. Irmik de binden aliyorum  corabalarinda kullanıyorum
-Reklam-
0 oy
Profil image (976 puan) tarafından
Annem saolsun kabagı recelı marmelatı hepsını yaptı tarlamızdan 
(160 puan) tarafından
Biz de tarla yok ama süt ürünleri var :)
Profil image (976 puan) tarafından
Tmm manav dan al kabak tı erıktı seftalıydı ayvaydı yap marmeletı al dolaba  daha organık ne olcak canım benım yap yogırdunu at marmetalı al sana donone yap kabagı ez uzerıne yogurt mama
(160 puan) tarafından
Meyveleri halledeirm de irmik pirinç unu tam buğday unu vs tahıl tarzı ürünleri alabilceğim yer istiyodum
Profil image (976 puan) tarafından
Mıgrosta sıyez bulguru falan var artıl buyuk marketler de  hepsı var carreffur da mıgrosta nerde otueuyosun
(160 puan) tarafından
Ankara da canım
Profil image (976 puan) tarafından
Tmm ankarada  fıle market var bım marketlerın süper  marketı netten bak orda sıyez bulguru tam bugday yada organık bugday unu glutensız un pırınc hepsı var makarnada dahıl
(73 puan) tarafından
Ankarada bildiginiz organik pazar var mi peki
(160 puan) tarafından
Ankarada yeniyim o yüzden Bilmiyorum
Profil image (976 puan) tarafından
Toptancılar var bende ankaralı degılım esım ankaralı ama fıle market calısanıydım ıst ıtueurken suan marastayım sen bı bıme gıt sor neede dıye onlar sana soyle ama toptancılarda mıgros caraffur da ve fıle markette bulabılırsın
(160 puan) tarafından
Sağol canım gidip bakarım mutlaka
0 oy
Profil image (976 puan) tarafından

Bak bı ıstersen 

image


(160 puan) tarafından
Sağol canım bakarım buna tşk ederim
0 oy
Profil image (58 puan) tarafından
Migrosta var pek çok ürün. Suyu da şişe damacana alır kullanırım. 
0 oy
(1,008 puan) tarafından
Instagramda makarnavitma diye bi sayfa var bende başlarken ordan almayı düşünüyorum bi goz at istersen canim
(160 puan) tarafından
İnsan güven duyamıyo kolay kolay

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 57 göst.
28 Şubat 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Rumeydo (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 135 göst.
5 Temmuz 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Gulsahasyaokay (212 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 198 göst.
11 Şubat 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Tuğçe Nuse (33 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 182 göst.
...