0 oy
656 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (439 puan) tarafından
3 buçuk aylık bebeğimin konağını temizlemek istiyorum ama tarak sürmekte korkuyorum önerebilceginize bı yöntem var mı çok fazla da dgl konağı

15 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Zeytinyağini ısıtıp soğutup dustan bı 15 dk önce sürüp temizlik yapabilirsiniz
-Reklam-
+1 oy
(98 puan) tarafından
zeytinyağı sürün tülbentle sarın bi 15 dk kadar her duş öncesi yapabilirsiniz
+1 oy
(996 puan) tarafından
Eczanelerde bebekler icin yumusak taraklar oluyo onlardan alabilirsin
(146 puan) tarafından
Konak tarağı ve papatya özlü bebek şampuanı kullanıyoruz.
+1 oy
(78 puan) tarafından
Ben mustela vücut kremi losyonunu almıştım kasında çıktı sürmekle yumuşaması bir oldu o dakika hemen temizledim dahada cikmadi çok şükür tavsiye ederim. Banyodan sonra falan vücuduna heryerine sürüyorum çok iyi geliyor hem rahatlıyor bide
+1 oy
(60 puan) tarafından
Benim bebegimde de vardı bol zeytinyağı sürüp yarim saat bekledim eczanelerde bebek taragı var uçları yumuşak oluyor onla arkaya doğru taradim bikac kere banyodan önce bu işlemi yaptım geçti bende üzülmüştüm tararken ama onun iyiliği için yaptım biraz saçları döküldü sadece başka bisey olmadi
(85 puan) tarafından
Canım bingildagin üzernde de var sürerken bastiramayorum bi öneriniz varmı onun için bide orayı tarasam bisey olurmu
+1 oy
(22 puan) tarafından
Benim bebeğiminde kafasında konak vardı çok azdı temizlemedim herkes kendi kendine dökülür dedi daha fazla çoğaldı o yüzden aksatmayın kesinlikle temizleyin zeytinyağı yada bebekyağı sür 2 saat kadar bekle sonra tarakla geriye doğru tara hemen temizleniyor 
+1 oy
(159 puan) tarafından
Ben 3 aylikken zeytin yagini surdum 20 dakika falan bekledim banyoya koyup elimle oksayarak kaldirdim bitti cok şükür 
+1 oy
Profil image (1,447 puan) tarafından
Konak tarağı var e-bebekte. Tek seferde hepsini temizliyor
+1 oy
(61 puan) tarafından
Sakin sakin sakin zeytinyağı kullanma. Günlük duş aldir yumuşak kıl fırca tarakla tara. Zeytin yağının bebeklerde cilt bütünlüğünü bozduguna dair bir çok araştırma var. Aynı hataya ben düştüm sen düşme.  
+1 oy
tarafından
Ben de zeytinyağ surmuştüm fakat Baska kucuk bır bolgede daha sert pullanma yaptı basında sonra bıraktım her banyodan sonra fırca tarakla hafif hafif taradım tek seferde gitmedi 1 ay almıştır belkı ama bıttı sonunda sadece dedıgınız gıbı o bıngıldak bolgesınde az da olsa var ben de cesaret edemedim duruyor halen. Yanı zeytinyağ kullanacaksınız dikkatli olun ph ı bebege uygun degıl gibi. 
Profil image (256 puan) tarafından
Benimki de 1yasnda hala var hiç tarak kullanmadım bingldagi kapanmadı daha zeytin yağı goznekleri kapatyormus internet te okumuştum kendiginden gider belki her gün duş aldrryorum zateb
+1 oy
(55 puan) tarafından
Biobaby nın dermatolojik şampuanı var doğal içerikli konak için kullanılıyor bir araştırın isterseniz 
+1 oy
(115 puan) tarafından
Canım eczaneden yada marketden bebek diş fırçası al yumuşak olan sonra 1 yemek kaşığı zeytin yağı yarım çay kaşığı karbonati karıştır ve bı pamuk tarzı birşeyle bebeğin kafasına konak olan yerlere yavaşça sur 10 15 dakika beklet ve dış fırçasını az kalan karışıma degdir ve geriye doğru yavaşça tara 2 günde bir yaparsan geçer canım bende şuan yapıyorum 
+1 oy
(31 puan) tarafından
Burdan biri vazalinle bebe yagini karıştırip sür demişti bende öyle yaptım yarim saat beklettim tarakla testten taradim.taramaktan çok korkardim canı yanar diye hiç birşey olmuyormuş hatta tirnagimla ilk önce denedim baktım soyuluyor tarakla devam ettim korkmayın yapın sonra iyice cogalir
+1 oy
(54 puan) tarafından
Benim oğlanda da çok vardı konak. Bebeyağı sürdüm 1 gün bekledim. Ertesi gün sık tarakla ters yöne çok yavaşça taradım bastırmadım. Sonra da şampuanlayıp normal yıkadım. Hepsi geçti çok şükür. 
+1 oy
(54 puan) tarafından
Zeytinyağı fayda etmedi biz de. Çok vardı bide konak. Bebekyağı çok iyi geldi. Alta anlattım 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 433 göst.
7 Temmuz 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Melahat12 (78 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 667 göst.
17 Mart 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde SevilYağmur (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 360 göst.
24 Mart 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Burcu.. (79 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 469 göst.
22 Ocak 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde ikraninannesi (262 puan) tarafından soruldu
...